STDC



Şirkət haqqında:

Sumqayıt Texnologiyalar Data Mərkəzi gücünə görə dünyanın ən böyük data mərkəzlərindən biridir. Data Mərkəzi ən muasir yüksək sürətli hesablama avadanlıqlarının tətbiqi sahəsində yüksək sürətli məlumat hesablama qabiliyyətinə  malikdir. Data Mərkəzində müasir innovativ immersiya tipli soyutma, SCADA, Blokçeyn, təhlükəsizlik və s. kimi texnologiyalar tətbiq olunur.  Data Mərkəzində 300 nəfərdən çox yerli mütəxəssis işlə təmin olunur.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xarici və yerli alışları yerinə yetirməli;
  • Şirkətdaxili sifarişlərə əsasən aidiyyati şöbələri məhsullarla təmin etməlidir;
  • Şirkətin satınalma siyasətinə ciddi şəkildə riayyət etməlidir;
  • Təchizat üzrə sənədləşmələrin düzgün şəkildə yerinə yetirilməsi;
  • Təchizat barədə bazarın araşdırılması və danışıqların aparılması;
  • Alınması zəruri hesab edilən mal, xidmət və ya işlərlə bağlı təchizatçı şirkətlərin müəyyən edilməsi

Tələblər:   

  • Müvafiq sahədə ən azı 3 il təcrübə
  • Ali təhsil
  • Kompyuter proqramlarında (Word, Excel, Outlook və s.) işləmək bacarığı
  • Məsuliyyətlilik və intizam
  • Komandada işləmə bacarığı     

İş şəraiti:

  • Əməkhaqqı - 1500 AZN                  
  • İş yeri: Sumqayıt şəhəri
  • Beş günlük iş rejimi- 9:00-dan 18:00-dək
  • Bakı və Sumqayıtdan servis avtobus ilə təmin edilir. 

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



STDC



Şirkət haqqında:

Sumqayıt Texnologiyalar Data Mərkəzi gücünə görə dünyanın ən böyük data mərkəzlərindən biridir. Data Mərkəzi ən muasir yüksək sürətli hesablama avadanlıqlarının tətbiqi sahəsində yüksək sürətli məlumat hesablama qabiliyyətinə  malikdir. Data Mərkəzində müasir innovativ immersiya tipli soyutma, SCADA, Blokçeyn, təhlükəsizlik və s. kimi texnologiyalar tətbiq olunur.  Data Mərkəzində 300 nəfərdən çox yerli mütəxəssis işlə təmin olunur.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xarici və yerli alışları yerinə yetirməli;
  • Şirkətdaxili sifarişlərə əsasən aidiyyati şöbələri məhsullarla təmin etməlidir;
  • Şirkətin satınalma siyasətinə ciddi şəkildə riayyət etməlidir;
  • Təchizat üzrə sənədləşmələrin düzgün şəkildə yerinə yetirilməsi;
  • Təchizat barədə bazarın araşdırılması və danışıqların aparılması;
  • Alınması zəruri hesab edilən mal, xidmət və ya işlərlə bağlı təchizatçı şirkətlərin müəyyən edilməsi

Tələblər:   

  • Müvafiq sahədə ən azı 3 il təcrübə
  • Ali təhsil
  • Kompyuter proqramlarında (Word, Excel, Outlook və s.) işləmək bacarığı
  • Məsuliyyətlilik və intizam
  • Komandada işləmə bacarığı     

İş şəraiti:

  • Əməkhaqqı - 1500 AZN                  
  • İş yeri: Sumqayıt şəhəri
  • Beş günlük iş rejimi- 9:00-dan 18:00-dək
  • Bakı və Sumqayıtdan servis avtobus ilə təmin edilir. 

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap