Azertexnolayn



Şirkət haqqında:

2012-ci il Fevral ayında Sumqayıt Kimya Sənaye Parkının (SCIP) ərazisində ilk rezident olaraq təməli qoyulan Azertexnolayn MMC ölkəmizin sənaye sahəsində mühüm işlərin görülməsində əməyi keçən şirkətlərdəndir.


2013-cü ildə istismara verilən şirkət ölkəmizdə sənaye infrastrukturunun inkişafı, onun mövcud potensialının daha da möhkəmlənməsi və müasirləşdirilməsi istiqamətində professional səylərini göstərməkdədir.

Əlaqə vasitələri:




Təchizat üzrə mütəxəssis

Azertexnolayn MMC-nin   Texniki Avadanlıqlar Zavoduna  “Təchizat üzrə mütəxəssis”  

Əmək funksiyası: 

  • Texniki Avadanlıqlar Zavoduna lazım olan kommersiya məqsədli malların alınması, yerli və xarici müəssisələrlə kommersiya əlaqələrinin təşkili ,müqavilələrin bağlanması işlərində iştirak edir;
  • Daxili və xarici bazarı araşdırır, danışıqlar aparır, lazımi informasıyanı toplayır daha uyğun şirkətlər barəsində rəhbərliyi məlumatlandırır;
  • Alınacaq malların sifarişini hazırlayır və Təchizat şöbə rəisinə təqdim edir;
  • Ödəmə planlarının hazırlanması və izlənilməsi;
  • Sifariş verilən malın spesifikasiyasına uyğun olaraq qaimə-fakturanın göndərilməsini tələb edir;
  • Sifariş olunmuş malların vəziyyəti ilə maraqlanır, onların düzgün daşınması və çatdırılması işini təşkil edir, hər hansı bir maneələr olarsa rəhbərliyi məlumatlandırır;
  • Malların yüklənməsi, yola düşməsi tarixlərini va digər lazımi məlumatları logistika şöbəsinə təqdim edir;
  • Müvafiq müəssisələrdən yükləmə ilə bağlı lazımi sənədləri alır və uyğun struktur bölmələrə təqdim edir;
  • Yükləmədən sonra malların lazımi keyfiyyət standartlarına cavab verən sertifikatlarının alınması üçün sənədlərin təqdim olunmasını və müddətlərinin izlənilməsini təşkil edir;
  • Mal göndərənlər tərəfindən müqavilə öhdəliklərinə əməl olunması, müqavilə öhdəlikləri pozulduqda mal göndərənlərə qarşı iddiaların qaldırılması və onların vaxtında rəsmiləşdirilməsi işlərində iştirak edir;
  • Mallarda hər hansı bir çatışmazlıq (miqdar, çesid, keyfiyyət) aşkar olunarsa satınalma şöbəsinin müdirinə məlumat verməli və bağlanmış müqaviləyə əsasən qanunvericilikdə müəyyən olunmuş qaydalara uyğun tədbirlər görməlidir;
  • Müqavilələrin müəyyən olunmuş qaydada imzalanmasını təşkil etməlidir və əməkdaşlıq olunan müəssisələrlə əlaqə saxlamalı va bütün işlərə nəzarət etməlidir;
  • Fəaliyyəti ilə bağlı sənədlər dövriyyəsini təşkil etməlidir;
  • Şirkətin etibarının görünməsini, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etməlidir;
  • Şirkətin strukturu va idarə etmə prinsiplərini öyrənməli, subardinasiya etika qaydalarına riayət etməlidir;
  • Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar rəhbəri tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirməlidir;
  • Əmək fəaliyyətinə dair müəyyən edilmiş qaydada hər gün rəhbərinə hesabat  verir;
  • Aylıq hesabatın hazırlanaraq şöbə rəisinə təqdim edilməsi;
  • İllik tədarükçülərlə üzləşmə aktlarının hazırlanması;

Bilməlidir:

  • Təchizat ilə bağlı milli və beynəlxalq qanunvericiliyi;
  • Mülki məcəllənin əsaslarını;
  • Təchizat ilə bağlı hüquqi-normativ sənədləri;
  • Fəaliyyəti ilə əlaqadar dövlətlərarası və beynəlxalq müqavilələri;
  • Fəaliyyəti ilə əlaqədar qərarlar, əmrlər, sərəncamlar, göstərişlər və digər normativ sənədləri;
  • Müvafiq qayda va təlimatları, sənədlərin kargüzarlıq proseduralarına uyğun hazırlanma qaydası;
  • Sifariş etdiyi malların növləri, standartları, texniki şərtləri, başlıca xassələri, keyfiyyət xüsusiyyətləri və onların təyinat metodikasını;
  • Texniki vasitələrin istismarı və müvafiq sənədlərlə işləmə qaydalarını bilməlidir.

İş qrafiki: 

  • Həftədə 5 gün / 8 saat: saat 09:00-dan 18:00-a qədər. Nahar vaxtı saat 13:00-dan 14:00-dəkdir.
  • İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü

Namizədə tələblər: 

  • Ali təhsil 
  • İngilis dili və Rus dili biliyi yüksək səviyyədə
  • MS Office proqramları, Logo
  • Anoloji sahə üzrə ən azı 2-3 il iş təcrübəsi
  • İxtisas: İqtisadiyyat 

  Namizədlərin dəyərləndirilmə prosesi:

  • Birinci mərhələ- Məntiq və İngilis dilindən test imtahanı 
  • İkinci mərhələ-  İnsan resursları və Təchizat şöbə rəsi ilə müsahibə 
  • Üçüncü mərhələ- Zavod müdiri ilə görüş, İşə qəbul 

  Təminatlar:

  • Nahar və servis (Bakı şəhəri üzrə) şirkət tərəfindən verilir; 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Azertexnolayn



Şirkət haqqında:

2012-ci il Fevral ayında Sumqayıt Kimya Sənaye Parkının (SCIP) ərazisində ilk rezident olaraq təməli qoyulan Azertexnolayn MMC ölkəmizin sənaye sahəsində mühüm işlərin görülməsində əməyi keçən şirkətlərdəndir.


2013-cü ildə istismara verilən şirkət ölkəmizdə sənaye infrastrukturunun inkişafı, onun mövcud potensialının daha da möhkəmlənməsi və müasirləşdirilməsi istiqamətində professional səylərini göstərməkdədir.

Əlaqə vasitələri:




Təchizat üzrə mütəxəssis

Azertexnolayn MMC-nin   Texniki Avadanlıqlar Zavoduna  “Təchizat üzrə mütəxəssis”  

Əmək funksiyası: 

  • Texniki Avadanlıqlar Zavoduna lazım olan kommersiya məqsədli malların alınması, yerli və xarici müəssisələrlə kommersiya əlaqələrinin təşkili ,müqavilələrin bağlanması işlərində iştirak edir;
  • Daxili və xarici bazarı araşdırır, danışıqlar aparır, lazımi informasıyanı toplayır daha uyğun şirkətlər barəsində rəhbərliyi məlumatlandırır;
  • Alınacaq malların sifarişini hazırlayır və Təchizat şöbə rəisinə təqdim edir;
  • Ödəmə planlarının hazırlanması və izlənilməsi;
  • Sifariş verilən malın spesifikasiyasına uyğun olaraq qaimə-fakturanın göndərilməsini tələb edir;
  • Sifariş olunmuş malların vəziyyəti ilə maraqlanır, onların düzgün daşınması və çatdırılması işini təşkil edir, hər hansı bir maneələr olarsa rəhbərliyi məlumatlandırır;
  • Malların yüklənməsi, yola düşməsi tarixlərini va digər lazımi məlumatları logistika şöbəsinə təqdim edir;
  • Müvafiq müəssisələrdən yükləmə ilə bağlı lazımi sənədləri alır və uyğun struktur bölmələrə təqdim edir;
  • Yükləmədən sonra malların lazımi keyfiyyət standartlarına cavab verən sertifikatlarının alınması üçün sənədlərin təqdim olunmasını və müddətlərinin izlənilməsini təşkil edir;
  • Mal göndərənlər tərəfindən müqavilə öhdəliklərinə əməl olunması, müqavilə öhdəlikləri pozulduqda mal göndərənlərə qarşı iddiaların qaldırılması və onların vaxtında rəsmiləşdirilməsi işlərində iştirak edir;
  • Mallarda hər hansı bir çatışmazlıq (miqdar, çesid, keyfiyyət) aşkar olunarsa satınalma şöbəsinin müdirinə məlumat verməli və bağlanmış müqaviləyə əsasən qanunvericilikdə müəyyən olunmuş qaydalara uyğun tədbirlər görməlidir;
  • Müqavilələrin müəyyən olunmuş qaydada imzalanmasını təşkil etməlidir və əməkdaşlıq olunan müəssisələrlə əlaqə saxlamalı va bütün işlərə nəzarət etməlidir;
  • Fəaliyyəti ilə bağlı sənədlər dövriyyəsini təşkil etməlidir;
  • Şirkətin etibarının görünməsini, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etməlidir;
  • Şirkətin strukturu va idarə etmə prinsiplərini öyrənməli, subardinasiya etika qaydalarına riayət etməlidir;
  • Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar rəhbəri tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirməlidir;
  • Əmək fəaliyyətinə dair müəyyən edilmiş qaydada hər gün rəhbərinə hesabat  verir;
  • Aylıq hesabatın hazırlanaraq şöbə rəisinə təqdim edilməsi;
  • İllik tədarükçülərlə üzləşmə aktlarının hazırlanması;

Bilməlidir:

  • Təchizat ilə bağlı milli və beynəlxalq qanunvericiliyi;
  • Mülki məcəllənin əsaslarını;
  • Təchizat ilə bağlı hüquqi-normativ sənədləri;
  • Fəaliyyəti ilə əlaqadar dövlətlərarası və beynəlxalq müqavilələri;
  • Fəaliyyəti ilə əlaqədar qərarlar, əmrlər, sərəncamlar, göstərişlər və digər normativ sənədləri;
  • Müvafiq qayda va təlimatları, sənədlərin kargüzarlıq proseduralarına uyğun hazırlanma qaydası;
  • Sifariş etdiyi malların növləri, standartları, texniki şərtləri, başlıca xassələri, keyfiyyət xüsusiyyətləri və onların təyinat metodikasını;
  • Texniki vasitələrin istismarı və müvafiq sənədlərlə işləmə qaydalarını bilməlidir.

İş qrafiki: 

  • Həftədə 5 gün / 8 saat: saat 09:00-dan 18:00-a qədər. Nahar vaxtı saat 13:00-dan 14:00-dəkdir.
  • İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü

Namizədə tələblər: 

  • Ali təhsil 
  • İngilis dili və Rus dili biliyi yüksək səviyyədə
  • MS Office proqramları, Logo
  • Anoloji sahə üzrə ən azı 2-3 il iş təcrübəsi
  • İxtisas: İqtisadiyyat 

  Namizədlərin dəyərləndirilmə prosesi:

  • Birinci mərhələ- Məntiq və İngilis dilindən test imtahanı 
  • İkinci mərhələ-  İnsan resursları və Təchizat şöbə rəsi ilə müsahibə 
  • Üçüncü mərhələ- Zavod müdiri ilə görüş, İşə qəbul 

  Təminatlar:

  • Nahar və servis (Bakı şəhəri üzrə) şirkət tərəfindən verilir; 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap