Azersun Holding



Şirkət haqqında:

1991-ci ildə Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan "Azərsun Holdinq" MMC ölkənin qida istehsalı, pərakəndə satış və kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən qabaqcıl şirkətidir.

Qida sektorunda  Azərbaycanın istehsalçı və ixracatçı ölkə halına gəlməsində böyük rol oynayan "Azərsun Holdinq" tərkibində fəaliyyət göstərən zavodların güclü istehsal potensialı ilə yanaşı geniş ixracat şəbəkəsinə sahibdir. Sahib olduğu şirkət idarəçilik prinsipləri, müştəri məmnuniyyəti, keyfiyyət təminatı, sosial məsuliyyət layihələri və ətraf mühiti qoruma prinsipləri ilə xalqa xidmət etməkdədir.

"Azərsun Holdinq" fəaliyyətə başladığı gündən ölkənin inkişafı üçün yalnız iqtisadi sahədə atılan addımların yetərli olmadığını görür, həyata keçirilən iqtisadi layihələrin toplumların mədəni dəyərlərinə və sosial həyat vərdişlərinə söykənmədən, ondan ilham almadan reallaşmayacağına inanır. Bu dəyərli mirasın ərsəyə gəlməsi, qorunması və gənclərə ötürülməsi yönündə "Azərsun Holdinq" öhdəsinə götürdüyü missiyanı bu gün də eyni həyəcanla yerinə yetirməkdədir. "Azərsun Holdinq", Azərbaycanı Azərbaycan edən mədəni dəyərləri yalnız ölkə adına deyil, dünya adına da böyük zənginlik olaraq görür və bu dəyərləri qorumağı, yaşatmağı, gələcək nəslə ötürməyi missiyasının bir hissəsi kimi qəbul edir.

Əlaqə vasitələri:




Ənənəvi marketinq üzrə mütəxəssis

Tələblər:

  • Marketing və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Ənənəvi marketing (offline) sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Xarici dil bilikləri: İngilis və Rus dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
  • TV\Radio\Outdoor\İndoor marketinq işləri ilə davamlı təcrübəyə sahib;
  • Media terminologiyasını bilən, media data ilə işləmə və analiz etmə bacarığı;  
  • Rəqəmsal marketinq bilgi və təcrübənin olması əlavə üstünlükdür;
  • Mükəmməl ünsiyyət, səlis danışmaq, izah etmə bacarıqları;
  • Reklam və Marketinq strategiyalarının tətbiqi planının hazırlanması bacarığı;  
  • Yaradıcı yanaşma və nəticəyönümlü iş üslubu;
  • Məsuliyyətli, analitik düşünmə bacarığı;
  • Yaradıcı, kreativlik, komanda ilə işləmək, təqdimatlar hazırlamaq və təqdimetmə bacarığı.

İş haqqında məlumat:   

  • Offline media kanallarının effektivliyini doğru qiymətləndirmək üçün markaların hədəf auditoriyasını analiz etmək və buna uyğun offline media planlama strategiyaları hazırlamaq;
  • Offline media planlayıcı brend menecerlər ilə, online media planlayıcı ilə birlikdə çalışmaq, mütəmadi olaraq fikir mübadilələri aparmaq və marka tanıtımına yönəlik ortaq media yayım strategiyası formalaşdırmaq;
  • Hədəf auditoriyanı nəzərə alaraq, media kanallarının potensialını və effektivliyini dəyərləndirmək;
  • Reklam büdcəsini düzgün təyin etmək və bu büdcəyə uyğun olaraq media agentliyinin də dəstəyi ilə media planları hazırlamaq;
  • Reklam kampaniyalarının effektivliyini izləmək, kampaniyanın gedişatında və kampaniyanın sonunda nəticələrin təhlil edilməsi və daha yaxşı nəticələr əldə etmək məqsədilə yeni yanaşmaların təklif edilməsi;
  • Rəqiblərin reklam strategiyalarını izləmək və təhlil etmək. Rəqiblərin istifadə etdiyi media kanalları və reklam formatları haqqında məlumat toplamaq;
  • Media kampaniyalarının nəticələrini (SOV, PBA və s.) rəhbərlik və müştərilər (brend menecerləri) üçün hesabatlar şəklində təqdim etmək;
  • Müxtəlif analiz alətlərindən istifadə edərək, kampaniyanın performansını (televiziya reklamlarının əldə etdiyi GRP-ləri, açıq hava reklamlarının görünürlük dərəcəsi kimi statistikaları, araşdırma nəticələrini) izləmək.

İş vaxtının norması:

  • 5 günlük iş rejimi;
  • İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.

Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:

  • Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir. 

İş yeri:

  • Bakı şəhəri

Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi cv@azersun.com elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. 

Email-in mövzu hissəsində “Ənənəvi marketinq üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azersun Holding



Şirkət haqqında:

1991-ci ildə Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan "Azərsun Holdinq" MMC ölkənin qida istehsalı, pərakəndə satış və kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən qabaqcıl şirkətidir.

Qida sektorunda  Azərbaycanın istehsalçı və ixracatçı ölkə halına gəlməsində böyük rol oynayan "Azərsun Holdinq" tərkibində fəaliyyət göstərən zavodların güclü istehsal potensialı ilə yanaşı geniş ixracat şəbəkəsinə sahibdir. Sahib olduğu şirkət idarəçilik prinsipləri, müştəri məmnuniyyəti, keyfiyyət təminatı, sosial məsuliyyət layihələri və ətraf mühiti qoruma prinsipləri ilə xalqa xidmət etməkdədir.

"Azərsun Holdinq" fəaliyyətə başladığı gündən ölkənin inkişafı üçün yalnız iqtisadi sahədə atılan addımların yetərli olmadığını görür, həyata keçirilən iqtisadi layihələrin toplumların mədəni dəyərlərinə və sosial həyat vərdişlərinə söykənmədən, ondan ilham almadan reallaşmayacağına inanır. Bu dəyərli mirasın ərsəyə gəlməsi, qorunması və gənclərə ötürülməsi yönündə "Azərsun Holdinq" öhdəsinə götürdüyü missiyanı bu gün də eyni həyəcanla yerinə yetirməkdədir. "Azərsun Holdinq", Azərbaycanı Azərbaycan edən mədəni dəyərləri yalnız ölkə adına deyil, dünya adına da böyük zənginlik olaraq görür və bu dəyərləri qorumağı, yaşatmağı, gələcək nəslə ötürməyi missiyasının bir hissəsi kimi qəbul edir.

Əlaqə vasitələri:




Ənənəvi marketinq üzrə mütəxəssis

Tələblər:

  • Marketing və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Ənənəvi marketing (offline) sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Xarici dil bilikləri: İngilis və Rus dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
  • TV\Radio\Outdoor\İndoor marketinq işləri ilə davamlı təcrübəyə sahib;
  • Media terminologiyasını bilən, media data ilə işləmə və analiz etmə bacarığı;  
  • Rəqəmsal marketinq bilgi və təcrübənin olması əlavə üstünlükdür;
  • Mükəmməl ünsiyyət, səlis danışmaq, izah etmə bacarıqları;
  • Reklam və Marketinq strategiyalarının tətbiqi planının hazırlanması bacarığı;  
  • Yaradıcı yanaşma və nəticəyönümlü iş üslubu;
  • Məsuliyyətli, analitik düşünmə bacarığı;
  • Yaradıcı, kreativlik, komanda ilə işləmək, təqdimatlar hazırlamaq və təqdimetmə bacarığı.

İş haqqında məlumat:   

  • Offline media kanallarının effektivliyini doğru qiymətləndirmək üçün markaların hədəf auditoriyasını analiz etmək və buna uyğun offline media planlama strategiyaları hazırlamaq;
  • Offline media planlayıcı brend menecerlər ilə, online media planlayıcı ilə birlikdə çalışmaq, mütəmadi olaraq fikir mübadilələri aparmaq və marka tanıtımına yönəlik ortaq media yayım strategiyası formalaşdırmaq;
  • Hədəf auditoriyanı nəzərə alaraq, media kanallarının potensialını və effektivliyini dəyərləndirmək;
  • Reklam büdcəsini düzgün təyin etmək və bu büdcəyə uyğun olaraq media agentliyinin də dəstəyi ilə media planları hazırlamaq;
  • Reklam kampaniyalarının effektivliyini izləmək, kampaniyanın gedişatında və kampaniyanın sonunda nəticələrin təhlil edilməsi və daha yaxşı nəticələr əldə etmək məqsədilə yeni yanaşmaların təklif edilməsi;
  • Rəqiblərin reklam strategiyalarını izləmək və təhlil etmək. Rəqiblərin istifadə etdiyi media kanalları və reklam formatları haqqında məlumat toplamaq;
  • Media kampaniyalarının nəticələrini (SOV, PBA və s.) rəhbərlik və müştərilər (brend menecerləri) üçün hesabatlar şəklində təqdim etmək;
  • Müxtəlif analiz alətlərindən istifadə edərək, kampaniyanın performansını (televiziya reklamlarının əldə etdiyi GRP-ləri, açıq hava reklamlarının görünürlük dərəcəsi kimi statistikaları, araşdırma nəticələrini) izləmək.

İş vaxtının norması:

  • 5 günlük iş rejimi;
  • İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.

Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:

  • Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir. 

İş yeri:

  • Bakı şəhəri

Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi cv@azersun.com elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. 

Email-in mövzu hissəsində “Ənənəvi marketinq üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap