North West Construction



Şirkət haqqında:

Şirkət tikinti sektorunda uğurla fəaliyyət göstərir. Hal-hazırda həyata keçirilən layihələr: “Port Baku Tovers 2”, “Bravo Supermarketlər” və “Azərsu Çirkab Suların Texniki qurğuları”. Birgə fəaliyyət göstərdiyi şirkətlər: “PAŞA İnşaat” MMC, “Azərbaycan Supermarket” MMC, “Aqro Dairy” MMC, “Azərsu” ASC və “R-Pharm” MMC. Cəmiyyətin yaradılmasının və fəaliyyətinin əsas məqsədi müxtəlif növ xidmətlərin göstərilməsi, işlərin görülməsi, xarici və yerli fiziki və hüquqi şəxslərin tələbatlarının təmin edilməsidir. Cəmiyyətin əsas fəaliyyət növləri: Azərbaycan iqtisadiyyatına investisiya qoyuluşu, təmir – tikinti işlərinin həyata keçirilməsi. Şirkətin uğurla fəaliyyət göstərməsinin əsas səbəbləri, şirkətin rəhbərliyinin kadr siyasətini düzgün aparmasının, işçinin əmək fəaliyyətini lazımınca qiymətləndirməsinin, eləcə də beynəlxalq təcrübəyə müraciət edilməsinin nəticəsidir. Şirkətə işçi götürüldüyü zaman onun yüksək peşəkarlığına və insani dəyərlərinə həmişə önəm verilir.

Əlaqə vasitələri:




Xərclərə nəzarət üzrə mütəxəssis (Region)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xərclərin müvafiq hesabatlarının hazırlanması və onların məlumat bazasında dəyərləndirilməsi 
  • Xərclər ilə bağlı istifadə olunan məlumat bazalarının tənzimlənməsi
  • Xərclər barədə təhlil və statistik məlumatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • Xərclərin məlumat bazasında təqib edilməsi və yekun hesabatların hazırlanması
  • Xərclər ilə bağlı müxtəlif departamentlər və subpodratlarla əlaqələrin saxlanılması və məlumat mübadiləsinin təmin edilməsi
  • Təchiz edilən məhsullar/xidmətlərin dəyərinin müəyyənləşdirilməsi
  • Xərclərin optimallaşdırılması və təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması
  • Xərclər ilə bağlı hesabatların tərtib edilməsi, düzgünlüyünün nəzarət edilməsi və müəyyən edilmiş standartlara uyğunluğunun təmin edilməsi
  • Məhsulun dəyəri barədə məlumatın ERP sisteminə daxil edilməsinə və məhsulun düzgün qiymətləndirilməsinə nəzarət
  • Faktiki xərclərin büdcə ilə müqayisəsi
  • Satın alınan və ya tədarük edilən xidmətlərin/məhsulların dəyərinin müəyyən edilməsi
  • Faktiki xərclərin büdcə ilə müqayisəsi, aradakı fərqlərin təhlili, araşdırılması və izahı. Bu məlumat barədə hər ay və ya lazım gəldikdə hesabat verilməsi

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Ali təhsil- İqtisadiyyat, Biznes, Mühasibatlıq və ya Maliyyə üzrə Bakalavr dərəcəsi;
  • Müvafiq sahədə 2+ il təcrübə;
  • 1C və Excel kimi proqramlarda məlumat bazası ilə işləmək təcrübəsi;
  • Təşkilati idarəetmə, planlama, və təşkiletmə bacarığı;

Uyğun namizədlərdən CV-lərini “Xərclərə nəzarət üzrə mütəxəssis (Region)” başlığı ilə Müraciət Et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



North West Construction



Şirkət haqqında:

Şirkət tikinti sektorunda uğurla fəaliyyət göstərir. Hal-hazırda həyata keçirilən layihələr: “Port Baku Tovers 2”, “Bravo Supermarketlər” və “Azərsu Çirkab Suların Texniki qurğuları”. Birgə fəaliyyət göstərdiyi şirkətlər: “PAŞA İnşaat” MMC, “Azərbaycan Supermarket” MMC, “Aqro Dairy” MMC, “Azərsu” ASC və “R-Pharm” MMC. Cəmiyyətin yaradılmasının və fəaliyyətinin əsas məqsədi müxtəlif növ xidmətlərin göstərilməsi, işlərin görülməsi, xarici və yerli fiziki və hüquqi şəxslərin tələbatlarının təmin edilməsidir. Cəmiyyətin əsas fəaliyyət növləri: Azərbaycan iqtisadiyyatına investisiya qoyuluşu, təmir – tikinti işlərinin həyata keçirilməsi. Şirkətin uğurla fəaliyyət göstərməsinin əsas səbəbləri, şirkətin rəhbərliyinin kadr siyasətini düzgün aparmasının, işçinin əmək fəaliyyətini lazımınca qiymətləndirməsinin, eləcə də beynəlxalq təcrübəyə müraciət edilməsinin nəticəsidir. Şirkətə işçi götürüldüyü zaman onun yüksək peşəkarlığına və insani dəyərlərinə həmişə önəm verilir.

Əlaqə vasitələri:




Xərclərə nəzarət üzrə mütəxəssis (Region)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xərclərin müvafiq hesabatlarının hazırlanması və onların məlumat bazasında dəyərləndirilməsi 
  • Xərclər ilə bağlı istifadə olunan məlumat bazalarının tənzimlənməsi
  • Xərclər barədə təhlil və statistik məlumatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • Xərclərin məlumat bazasında təqib edilməsi və yekun hesabatların hazırlanması
  • Xərclər ilə bağlı müxtəlif departamentlər və subpodratlarla əlaqələrin saxlanılması və məlumat mübadiləsinin təmin edilməsi
  • Təchiz edilən məhsullar/xidmətlərin dəyərinin müəyyənləşdirilməsi
  • Xərclərin optimallaşdırılması və təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması
  • Xərclər ilə bağlı hesabatların tərtib edilməsi, düzgünlüyünün nəzarət edilməsi və müəyyən edilmiş standartlara uyğunluğunun təmin edilməsi
  • Məhsulun dəyəri barədə məlumatın ERP sisteminə daxil edilməsinə və məhsulun düzgün qiymətləndirilməsinə nəzarət
  • Faktiki xərclərin büdcə ilə müqayisəsi
  • Satın alınan və ya tədarük edilən xidmətlərin/məhsulların dəyərinin müəyyən edilməsi
  • Faktiki xərclərin büdcə ilə müqayisəsi, aradakı fərqlərin təhlili, araşdırılması və izahı. Bu məlumat barədə hər ay və ya lazım gəldikdə hesabat verilməsi

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Ali təhsil- İqtisadiyyat, Biznes, Mühasibatlıq və ya Maliyyə üzrə Bakalavr dərəcəsi;
  • Müvafiq sahədə 2+ il təcrübə;
  • 1C və Excel kimi proqramlarda məlumat bazası ilə işləmək təcrübəsi;
  • Təşkilati idarəetmə, planlama, və təşkiletmə bacarığı;

Uyğun namizədlərdən CV-lərini “Xərclərə nəzarət üzrə mütəxəssis (Region)” başlığı ilə Müraciət Et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap