NBCO KredAqro



Şirkət haqqında:

KredAqro, 2000-ci ildə ABŞ –ın Beynəlxalq İnkişaf Agentliyinin Azərbaycanda  Kənd Təsərrüfatının Kreditləşdirilməsi Layihəsi çərçivəsində Azərbaycanın doqquz regionunda sahibkarlara maliyyə xidmətlərinin göstərilməsi üçün yaradılmışdır. Onun əsası,ACDI/VOCA (Kənd Təsərrüfatının Kooperativ İnkişafı) ABŞ-ın qeyri-hökumət beynəlxalq inkişaf təşkilatı və Azərbaycan Kənd Təsərrüfatının Kreditləşdirilməsi Layihəsinin içraçısı tərəfindən qoyulmuşdur. Kredaqro, bu layihə çərçivəsində, ABŞ –dan texniki yardım və 3 milyon dəyərində kredit kapitalı almışdır. 2008 –ci ildə ABŞ –ın Beynəlxalq İnkişaf Agentliyi KredAqro-nun təsisçisi olan  ACDI/VOCA –ya KredAqro-nun tam mülkiyyət hüququnu vermişdir.


Kredit əməliyyatların aparılması üçün KredAqro-ya Azərbaycanın Mərkəzi Bankı tərəfindən müddətsiz Xüsusi icazə (lisenziya) verilmişdir.

Əlaqə vasitələri:




Risklərin İdarəedilməsi üzrə Regional Mütəxəssis (Bakı)

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Problemli kreditlərin sağlamlaşdırılması və borcun qaytarılması istiqamətində tədbirlərin həyata keçirilməsi;
  • Məhkəmə qərarı olan işlərlə əlaqədar icra və probasiya şöbəsində müvafiq icra tədbirlərinin həyata keçirilməsinin təşkil edilməsi;
  • Problemli kreditlərlə iş üzrə müxtəlif hesabatların hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
  • Kredit vermə prosesi üzrə sənədləşməyə dair təkliflərin verilməsi;
  • Kredit itkilərinin minimallaşdırılması məqsədilə kredit audit proqramının sistematik olaraq yerlərdə icrasını təmin etmək;
  • Filiallara və baş idarəyə kredit risklərinin idarəedilməsi ilə əlaqədar təklif və tövsiyyələrin verilməsi;
  • Filiallardan problemli kreditlərə dair hesabatların alınmasını təmin etmək;
  • Filiallara ezam olunaraq məhsullar və sektorlar üzrə risklərin təhlilini department rəhbərinə təqdim etmək; 
  • Filiallar, məhsullar və məbləğlər üzrə limitlərin müəyyən edilməsi üzrə təklif vermək, eyni zamanda limitlərə riayət olunmasına nəzarət etmək;

Tələb olunan keyfiyyətlər:

  • Ali təhsil; 
  • Bank sahəsində qeyd olunan vəzifə üzrə ən azı 3 (üç) il iş təcrübəsi;
  • Yüksək səviyyədə Excel bilikləri;
  • Etibarlı sürücülük vəsiqəsi;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
  • Müştərilərlə davranış etikası. 

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 08:30 - 17:30 (Bazar ertəsi - Cümə);
  • Azərbaycan Respublikası ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
  • Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə;
  • Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
  • Əmək haqqı 700-800 azn + aylıq bonus.

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron poçt ünvanına Subject/Mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



NBCO KredAqro



Şirkət haqqında:

KredAqro, 2000-ci ildə ABŞ –ın Beynəlxalq İnkişaf Agentliyinin Azərbaycanda  Kənd Təsərrüfatının Kreditləşdirilməsi Layihəsi çərçivəsində Azərbaycanın doqquz regionunda sahibkarlara maliyyə xidmətlərinin göstərilməsi üçün yaradılmışdır. Onun əsası,ACDI/VOCA (Kənd Təsərrüfatının Kooperativ İnkişafı) ABŞ-ın qeyri-hökumət beynəlxalq inkişaf təşkilatı və Azərbaycan Kənd Təsərrüfatının Kreditləşdirilməsi Layihəsinin içraçısı tərəfindən qoyulmuşdur. Kredaqro, bu layihə çərçivəsində, ABŞ –dan texniki yardım və 3 milyon dəyərində kredit kapitalı almışdır. 2008 –ci ildə ABŞ –ın Beynəlxalq İnkişaf Agentliyi KredAqro-nun təsisçisi olan  ACDI/VOCA –ya KredAqro-nun tam mülkiyyət hüququnu vermişdir.


Kredit əməliyyatların aparılması üçün KredAqro-ya Azərbaycanın Mərkəzi Bankı tərəfindən müddətsiz Xüsusi icazə (lisenziya) verilmişdir.

Əlaqə vasitələri:




Risklərin İdarəedilməsi üzrə Regional Mütəxəssis (Bakı)

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Problemli kreditlərin sağlamlaşdırılması və borcun qaytarılması istiqamətində tədbirlərin həyata keçirilməsi;
  • Məhkəmə qərarı olan işlərlə əlaqədar icra və probasiya şöbəsində müvafiq icra tədbirlərinin həyata keçirilməsinin təşkil edilməsi;
  • Problemli kreditlərlə iş üzrə müxtəlif hesabatların hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
  • Kredit vermə prosesi üzrə sənədləşməyə dair təkliflərin verilməsi;
  • Kredit itkilərinin minimallaşdırılması məqsədilə kredit audit proqramının sistematik olaraq yerlərdə icrasını təmin etmək;
  • Filiallara və baş idarəyə kredit risklərinin idarəedilməsi ilə əlaqədar təklif və tövsiyyələrin verilməsi;
  • Filiallardan problemli kreditlərə dair hesabatların alınmasını təmin etmək;
  • Filiallara ezam olunaraq məhsullar və sektorlar üzrə risklərin təhlilini department rəhbərinə təqdim etmək; 
  • Filiallar, məhsullar və məbləğlər üzrə limitlərin müəyyən edilməsi üzrə təklif vermək, eyni zamanda limitlərə riayət olunmasına nəzarət etmək;

Tələb olunan keyfiyyətlər:

  • Ali təhsil; 
  • Bank sahəsində qeyd olunan vəzifə üzrə ən azı 3 (üç) il iş təcrübəsi;
  • Yüksək səviyyədə Excel bilikləri;
  • Etibarlı sürücülük vəsiqəsi;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
  • Müştərilərlə davranış etikası. 

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 08:30 - 17:30 (Bazar ertəsi - Cümə);
  • Azərbaycan Respublikası ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
  • Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə;
  • Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
  • Əmək haqqı 700-800 azn + aylıq bonus.

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron poçt ünvanına Subject/Mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap