NBCO KredAqro

Şirkət haqqında:
KredAqro, 2000-ci ildə ABŞ –ın Beynəlxalq İnkişaf Agentliyinin Azərbaycanda Kənd Təsərrüfatının Kreditləşdirilməsi Layihəsi çərçivəsində Azərbaycanın doqquz regionunda sahibkarlara maliyyə xidmətlərinin göstərilməsi üçün yaradılmışdır. Onun əsası,ACDI/VOCA (Kənd Təsərrüfatının Kooperativ İnkişafı) ABŞ-ın qeyri-hökumət beynəlxalq inkişaf təşkilatı və Azərbaycan Kənd Təsərrüfatının Kreditləşdirilməsi Layihəsinin içraçısı tərəfindən qoyulmuşdur. Kredaqro, bu layihə çərçivəsində, ABŞ –dan texniki yardım və 3 milyon dəyərində kredit kapitalı almışdır. 2008 –ci ildə ABŞ –ın Beynəlxalq İnkişaf Agentliyi KredAqro-nun təsisçisi olan ACDI/VOCA –ya KredAqro-nun tam mülkiyyət hüququnu vermişdir.
Kredit əməliyyatların aparılması üçün KredAqro-ya Azərbaycanın Mərkəzi Bankı tərəfindən müddətsiz Xüsusi icazə (lisenziya) verilmişdir.
Əlaqə vasitələri:
Risklərin İdarəedilməsi üzrə Regional Mütəxəssis (Bakı)
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Problemli kreditlərin sağlamlaşdırılması və borcun qaytarılması istiqamətində tədbirlərin həyata keçirilməsi;
- Məhkəmə qərarı olan işlərlə əlaqədar icra və probasiya şöbəsində müvafiq icra tədbirlərinin həyata keçirilməsinin təşkil edilməsi;
- Problemli kreditlərlə iş üzrə müxtəlif hesabatların hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
- Kredit vermə prosesi üzrə sənədləşməyə dair təkliflərin verilməsi;
- Kredit itkilərinin minimallaşdırılması məqsədilə kredit audit proqramının sistematik olaraq yerlərdə icrasını təmin etmək;
- Filiallara və baş idarəyə kredit risklərinin idarəedilməsi ilə əlaqədar təklif və tövsiyyələrin verilməsi;
- Filiallardan problemli kreditlərə dair hesabatların alınmasını təmin etmək;
- Filiallara ezam olunaraq məhsullar və sektorlar üzrə risklərin təhlilini department rəhbərinə təqdim etmək;
- Filiallar, məhsullar və məbləğlər üzrə limitlərin müəyyən edilməsi üzrə təklif vermək, eyni zamanda limitlərə riayət olunmasına nəzarət etmək;
Tələb olunan keyfiyyətlər:
- Ali təhsil;
- Bank sahəsində qeyd olunan vəzifə üzrə ən azı 3 (üç) il iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə Excel bilikləri;
- Etibarlı sürücülük vəsiqəsi;
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Müştərilərlə davranış etikası.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 08:30 - 17:30 (Bazar ertəsi - Cümə);
- Azərbaycan Respublikası ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
- Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə;
- Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
- Əmək haqqı 700-800 azn + aylıq bonus.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron poçt ünvanına Subject/Mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.