Abacus Audit And Consulting



Şirkət haqqında:

"Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti - Azərbaycanın audit, mühasibat və vergi uçotu, maliyyə, hüquq və idarəetmə məsləhətləri sahəsində xidmət göstərən aparıcı şirkətlərdən biridir. 


"Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinin əsası 2017-ci lin fevral ayında qoyulmuşdur.


"Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti 2017-ci ildən etibarən Azərbaycan Respublikasının Auditorlar Palatasının üzvüdür (21 iyul 2017-ci il tarixli, AT/135 saylı lisenziya).


"Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti milli bazar üçün nadir olan kadrlar, texnologiya və təcrübəyə malikdir. Məhz bu xüsusiyyətlər "Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinə Azərbaycanda audit və konsaltinq sahəsində liderlər siyahısına daxil olmaq imkanını yaradıb.


Audit, vergi uçotu və vergitutma, konsaltinq xidmətləri sahəsində yüksək naliyyətlərə müvəffəq olmağın əsas yolu ilk növbədə ən çətin məsələləri həll etməyi bacaran yüksək peşəkar mütəxəssislərin bir komanda şəklində fəaliyyəti sayəsində baş  tutması təkzib olunmaz bir faktdır

Əlaqə vasitələri:




Aparıcı mühasib

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotu və hesabat sənədlərində əks etdirilməsi üzrə fəaliyyəti təşkil və nəzarət edir;
  • Debitor və kreditorlarla hesablaşma uçotunun aparılması, borclara nəzarət və təhlil
  • İnternet banking əsas əməliyyatlar (beynəlxalq köçürmələr, valyuta mübadiləsi, əmək haqqı ödənişləri, Dövlət büdcəsinə vergi və digər ödənişlərin icrası) 
  • Elektron qaimələrin yazılması və bununla əlaqədar satış sənədlərinin, Müqavilələrin, Hesab fakturaların, Qiymət razılaşma protokollarının, Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması; 
  • Online Kargüzarlığa daxil olan sorğuların araşdırılması və qanunvericilik çərçivəsində təyin olunan müddətdə cavablandırılması.
  • Müəssisələrin vergi risklərini hesablamaq və rəhbərliyə bu barədə hesabatları zamanında təqdim etmək;
  • Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq
  • Maliyyə hesabatlarını (Balans hesabatı, Mənfəət və Zərər hesabatı, Pul vəsaitlərinin hərəkəti hesabatı) hazırlamaq;
  • Vergi,  hesabatlarının (Mənfəət, ƏDV, ÖMV, SV, DSMF və Statistika hesabatlarının) hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi
  • Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtında və dəqiq olmaqla həll etmək;

İş şəraiti:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə - 09:00-dan 18:00-dək; 
  • İstirahət: Şənbə və Bazar günləri;
  • Əmək haqqı: 1200-1800

Tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə)
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə minimum 2 (iki) il 
  • Dil biliyi: Rus dili biliyi mütləqdir,ingilis dili arzuolunandır.
  • Office proqramlarında, əsasən EXCEL-də yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı olmalıdır;
  • 1C 8.3 mühasibat proqramında sərbəst işləmək bacarığı zəruridir;
  • PMS (Peşəkar Mühasib Sertifikatı) MHBS /MHBS- KOS  sertifikatı;
  • Müştərilər ilə peşəkar kommunikasiya bacarıqları;

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərinizi Müraciət et butonunda qeyd edilən elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Aparıcı Mühasib” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Abacus Audit And Consulting



Şirkət haqqında:

"Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti - Azərbaycanın audit, mühasibat və vergi uçotu, maliyyə, hüquq və idarəetmə məsləhətləri sahəsində xidmət göstərən aparıcı şirkətlərdən biridir. 


"Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinin əsası 2017-ci lin fevral ayında qoyulmuşdur.


"Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti 2017-ci ildən etibarən Azərbaycan Respublikasının Auditorlar Palatasının üzvüdür (21 iyul 2017-ci il tarixli, AT/135 saylı lisenziya).


"Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti milli bazar üçün nadir olan kadrlar, texnologiya və təcrübəyə malikdir. Məhz bu xüsusiyyətlər "Abacus Audit And Consulting" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinə Azərbaycanda audit və konsaltinq sahəsində liderlər siyahısına daxil olmaq imkanını yaradıb.


Audit, vergi uçotu və vergitutma, konsaltinq xidmətləri sahəsində yüksək naliyyətlərə müvəffəq olmağın əsas yolu ilk növbədə ən çətin məsələləri həll etməyi bacaran yüksək peşəkar mütəxəssislərin bir komanda şəklində fəaliyyəti sayəsində baş  tutması təkzib olunmaz bir faktdır

Əlaqə vasitələri:




Aparıcı mühasib

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotu və hesabat sənədlərində əks etdirilməsi üzrə fəaliyyəti təşkil və nəzarət edir;
  • Debitor və kreditorlarla hesablaşma uçotunun aparılması, borclara nəzarət və təhlil
  • İnternet banking əsas əməliyyatlar (beynəlxalq köçürmələr, valyuta mübadiləsi, əmək haqqı ödənişləri, Dövlət büdcəsinə vergi və digər ödənişlərin icrası) 
  • Elektron qaimələrin yazılması və bununla əlaqədar satış sənədlərinin, Müqavilələrin, Hesab fakturaların, Qiymət razılaşma protokollarının, Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması; 
  • Online Kargüzarlığa daxil olan sorğuların araşdırılması və qanunvericilik çərçivəsində təyin olunan müddətdə cavablandırılması.
  • Müəssisələrin vergi risklərini hesablamaq və rəhbərliyə bu barədə hesabatları zamanında təqdim etmək;
  • Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq
  • Maliyyə hesabatlarını (Balans hesabatı, Mənfəət və Zərər hesabatı, Pul vəsaitlərinin hərəkəti hesabatı) hazırlamaq;
  • Vergi,  hesabatlarının (Mənfəət, ƏDV, ÖMV, SV, DSMF və Statistika hesabatlarının) hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi
  • Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtında və dəqiq olmaqla həll etmək;

İş şəraiti:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə - 09:00-dan 18:00-dək; 
  • İstirahət: Şənbə və Bazar günləri;
  • Əmək haqqı: 1200-1800

Tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə)
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə minimum 2 (iki) il 
  • Dil biliyi: Rus dili biliyi mütləqdir,ingilis dili arzuolunandır.
  • Office proqramlarında, əsasən EXCEL-də yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı olmalıdır;
  • 1C 8.3 mühasibat proqramında sərbəst işləmək bacarığı zəruridir;
  • PMS (Peşəkar Mühasib Sertifikatı) MHBS /MHBS- KOS  sertifikatı;
  • Müştərilər ilə peşəkar kommunikasiya bacarıqları;

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərinizi Müraciət et butonunda qeyd edilən elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Aparıcı Mühasib” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap