Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Monitorinq və insidentlərin idarə edilməsi üzrə kiçik mütəxəssis

Vakansiyanın tələbləri:   

  • Təhsil: İqtisadiyyat, maliyyə, informasiya texnologiyaları, mühəndislik, statistik və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi;   
  • İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 1 il; 
  • Azərbaycan dili: səlis (yazı və danışıq), Rus dili – səlis, İngilis dili – arzuolunandır;  
  • MS Office proqramları üzrə yaxşı səviyyədə biliklər (xüsusilə Excel və PowerPoint);  
  • Monitorinq sahəsində sertifikatlara üstünlük verilir: CMM (Certified Monitoring Manager), CPCM (Certified Process and Control Monitor) və ya digər uyğun sertifikatlar; 
  • Analitik düşüncə: Məlumatları təhlil etmək və düzgün nəticələr çıxarmaq bacarığı;
  •  Məlumatların analizi: Statistik metodlardan və proqramlardan istifadə edərək məlumatları işləmək; 
  • Problem həll etmə: Problemləri müəyyənləşdirmək və effektiv həll yolları tapmaq bacarığı; 
  • Ünsiyyət: Nəticələri aydın və təsirli şəkildə təqdim etmək bacarığı; 
  • Texniki biliklər: Verilənlər bazası idarəetməsi və analitik proqramlarla; 
  • Təşkilatçılıq: Məlumatların toplanması və təşkil olunması prosesini səmərəli şəkildə yerinə yetirmək; 
  • Kollektivdə işləmək bacarığı. 

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Onlayn və terminal vasitəsilə həyata keçirilən bütün əməliyyatlara nəzarət etmək, sistemin stabilliyini və proseslərin düzgün icrasını təmin etmək;   
  • Ödəniş terminallarının texniki vəziyyətini və funksionallığını mütəmadi izləmək, problem yarandıqda dərhal aidiyyəti qurumlara məlumat vermək; 
  • Ödəniş agentləri və ödəniş partnyorlarının göndərdiyi sorğulara vaxtında və düzgün cavab vermək, onların qarşılaşdığı çətinlikləri həll etmək; 
  • Əməliyyatlar üzrə gündəlik, həftəlik, aylıq və illik hesabatları hazırlamaq və lazımi şəxslərə təqdim etmək; 
  • İnformasiya təhlükəsizliyi prosedurlarına riayət edilməsi. 

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək. 

Müraciət etmək üçün, CV-nizi Müraciət Et butonunda qeyd olunan e-mail adresinə vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərməyinizi xahiş edirik. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Monitorinq və insidentlərin idarə edilməsi üzrə kiçik mütəxəssis

Vakansiyanın tələbləri:   

  • Təhsil: İqtisadiyyat, maliyyə, informasiya texnologiyaları, mühəndislik, statistik və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi;   
  • İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 1 il; 
  • Azərbaycan dili: səlis (yazı və danışıq), Rus dili – səlis, İngilis dili – arzuolunandır;  
  • MS Office proqramları üzrə yaxşı səviyyədə biliklər (xüsusilə Excel və PowerPoint);  
  • Monitorinq sahəsində sertifikatlara üstünlük verilir: CMM (Certified Monitoring Manager), CPCM (Certified Process and Control Monitor) və ya digər uyğun sertifikatlar; 
  • Analitik düşüncə: Məlumatları təhlil etmək və düzgün nəticələr çıxarmaq bacarığı;
  •  Məlumatların analizi: Statistik metodlardan və proqramlardan istifadə edərək məlumatları işləmək; 
  • Problem həll etmə: Problemləri müəyyənləşdirmək və effektiv həll yolları tapmaq bacarığı; 
  • Ünsiyyət: Nəticələri aydın və təsirli şəkildə təqdim etmək bacarığı; 
  • Texniki biliklər: Verilənlər bazası idarəetməsi və analitik proqramlarla; 
  • Təşkilatçılıq: Məlumatların toplanması və təşkil olunması prosesini səmərəli şəkildə yerinə yetirmək; 
  • Kollektivdə işləmək bacarığı. 

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Onlayn və terminal vasitəsilə həyata keçirilən bütün əməliyyatlara nəzarət etmək, sistemin stabilliyini və proseslərin düzgün icrasını təmin etmək;   
  • Ödəniş terminallarının texniki vəziyyətini və funksionallığını mütəmadi izləmək, problem yarandıqda dərhal aidiyyəti qurumlara məlumat vermək; 
  • Ödəniş agentləri və ödəniş partnyorlarının göndərdiyi sorğulara vaxtında və düzgün cavab vermək, onların qarşılaşdığı çətinlikləri həll etmək; 
  • Əməliyyatlar üzrə gündəlik, həftəlik, aylıq və illik hesabatları hazırlamaq və lazımi şəxslərə təqdim etmək; 
  • İnformasiya təhlükəsizliyi prosedurlarına riayət edilməsi. 

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək. 

Müraciət etmək üçün, CV-nizi Müraciət Et butonunda qeyd olunan e-mail adresinə vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərməyinizi xahiş edirik. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap