Qala Sigorta



Şirkət haqqında:

Cəmiyyətimiz 1998-ci ildən AIG Caspian Insurance Company adı altında sığorta sahəsində fəaliyyətə başlamış, 2010-cu ildə şirkətin adı Çartis Azərbaycan Sığorta Şirkətinə dəyişilmişdir.  


30.09.2015-ci ildən Cəmiyyətin səhmləri Azərbaycan Respublikasında fəaliyyət göstərən ilk və yeganə təkrarsığorta şirkəti olan “AzRe Təkrarsığorta” ASC tərəfindən satın alınmış və Cəmiyyətin adı dəyişdirilərək “Qala Sığorta” ASC adlandırılmışdır. 


Cəmiyyətimiz Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə əsasən sığorta sahəsində müvafiq lisenziya əsasında fəaliyyət göstərir və Maliyyə bazarlarına nəzarət orqanı tərəfindən verilmiş müvafiq icazələr əsasında dörd icbari növ daxil olmaqla, ümumilikdə iyirmi üç sığorta növü üzrə öz xidmətlərini müştərilərə təklif edir.


Qala Sığorta xeyli sayda fərdi və korporativ müştərilərlə xidmət göstərməklə yanaşı bir sıra dövlət müəssisələrinin elan etdiyi tenderlərdə də müvəffəqiyyətlə iştirak etmiş və qalib elan olunaraq öz öhdəliklərini layiqincə yerinə yetirməkdədir. Cəmiyyət qanunvericiliklə müəyyən edilmiş korporativ idarəetmə strukturuna malik olmaqla yanaşı idarəetmə və funksional strukturlarımızın əməkdaşları sığorta sahəsində uzunmüddətli təcrübəyə malik şəxslərdən təşkil olunmuşdur.


Ümumilkdə isə Cəmiyyətimizdə olan işçi heyətinin sayı 136 nəfər təşkil edir.

Əlaqə vasitələri:




Tibbi yardımın təşkili şöbəsinin dispetçeri

Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə:

  • Tibb üzrə ali təhsil (müalicə işi ixtisası üzrə ali təhsilə üstünlük verilir);
  • Azərbaycan və rus dillərində səlis danışmaq və yazmaq bacarığı, ingilis dili biliyi üstünlükdür; 
  • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
  • İş təcrübəsi arzuolunandı;
  • Ofis proqramları üzrə biliklər;
  • Vaxtın idarəedilməsi bacarığı;
  • Problem həlletmə bacarığı.

Vəzi̇fə və öhdəli̇klər:

  • Sığortalıların zənglərini cavablandırmaq, onları maraqlandıran suallara cavab vermək və  məsləhət vermək;
  • Sığortalıların şikayətini dinləmək, onların müvafiq tibbi müəssisəsinə və mütəxəssisə yönləndirilməsi barədə qərar vermək;
  • Sığorta hadisəsi barədə məlumat alındıqdan (sığortalının müraciəti) dərhal sonra sığortalının müvafiq tibb müəssisəsinə göndərilməsini təmin etmək;
  • Müraciət barədə məlumatı müvafiq qeydiyyat bazasına daxil etmək;
  • Sığortalının xidmətdən məmnuniyyətini öyrənmək üçün sığortalı ilə daimi əlaqəni həyata keçirmək;
  • Tibb müəssisələrinin koordinatorları ilə əlaqə yaradaraq müalicənin gedişatına və göstərilən xidmətlərə nəzarət etmək;
  • Klinikadan daxil olan reyestrləri müvafiq məlumat bazasına işləmək;
  • Daxili proqram təminatının məlumatlar bazasında olan məlumatlar əsasında hesabatlar hazırlamaq;
  • Tibbi yardımın təşkli şöbəsinin gündəlik işlərinin aparılmasında iştirak etmək;

Əmək şəraitinin şərtləri:

  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək. 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Tibbi yardımın təşkili şöbəsinin dispetçeri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. 

Yalnız vəzifənin tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Qala Sigorta



Şirkət haqqında:

Cəmiyyətimiz 1998-ci ildən AIG Caspian Insurance Company adı altında sığorta sahəsində fəaliyyətə başlamış, 2010-cu ildə şirkətin adı Çartis Azərbaycan Sığorta Şirkətinə dəyişilmişdir.  


30.09.2015-ci ildən Cəmiyyətin səhmləri Azərbaycan Respublikasında fəaliyyət göstərən ilk və yeganə təkrarsığorta şirkəti olan “AzRe Təkrarsığorta” ASC tərəfindən satın alınmış və Cəmiyyətin adı dəyişdirilərək “Qala Sığorta” ASC adlandırılmışdır. 


Cəmiyyətimiz Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə əsasən sığorta sahəsində müvafiq lisenziya əsasında fəaliyyət göstərir və Maliyyə bazarlarına nəzarət orqanı tərəfindən verilmiş müvafiq icazələr əsasında dörd icbari növ daxil olmaqla, ümumilikdə iyirmi üç sığorta növü üzrə öz xidmətlərini müştərilərə təklif edir.


Qala Sığorta xeyli sayda fərdi və korporativ müştərilərlə xidmət göstərməklə yanaşı bir sıra dövlət müəssisələrinin elan etdiyi tenderlərdə də müvəffəqiyyətlə iştirak etmiş və qalib elan olunaraq öz öhdəliklərini layiqincə yerinə yetirməkdədir. Cəmiyyət qanunvericiliklə müəyyən edilmiş korporativ idarəetmə strukturuna malik olmaqla yanaşı idarəetmə və funksional strukturlarımızın əməkdaşları sığorta sahəsində uzunmüddətli təcrübəyə malik şəxslərdən təşkil olunmuşdur.


Ümumilkdə isə Cəmiyyətimizdə olan işçi heyətinin sayı 136 nəfər təşkil edir.

Əlaqə vasitələri:




Tibbi yardımın təşkili şöbəsinin dispetçeri

Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə:

  • Tibb üzrə ali təhsil (müalicə işi ixtisası üzrə ali təhsilə üstünlük verilir);
  • Azərbaycan və rus dillərində səlis danışmaq və yazmaq bacarığı, ingilis dili biliyi üstünlükdür; 
  • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
  • İş təcrübəsi arzuolunandı;
  • Ofis proqramları üzrə biliklər;
  • Vaxtın idarəedilməsi bacarığı;
  • Problem həlletmə bacarığı.

Vəzi̇fə və öhdəli̇klər:

  • Sığortalıların zənglərini cavablandırmaq, onları maraqlandıran suallara cavab vermək və  məsləhət vermək;
  • Sığortalıların şikayətini dinləmək, onların müvafiq tibbi müəssisəsinə və mütəxəssisə yönləndirilməsi barədə qərar vermək;
  • Sığorta hadisəsi barədə məlumat alındıqdan (sığortalının müraciəti) dərhal sonra sığortalının müvafiq tibb müəssisəsinə göndərilməsini təmin etmək;
  • Müraciət barədə məlumatı müvafiq qeydiyyat bazasına daxil etmək;
  • Sığortalının xidmətdən məmnuniyyətini öyrənmək üçün sığortalı ilə daimi əlaqəni həyata keçirmək;
  • Tibb müəssisələrinin koordinatorları ilə əlaqə yaradaraq müalicənin gedişatına və göstərilən xidmətlərə nəzarət etmək;
  • Klinikadan daxil olan reyestrləri müvafiq məlumat bazasına işləmək;
  • Daxili proqram təminatının məlumatlar bazasında olan məlumatlar əsasında hesabatlar hazırlamaq;
  • Tibbi yardımın təşkli şöbəsinin gündəlik işlərinin aparılmasında iştirak etmək;

Əmək şəraitinin şərtləri:

  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək. 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Tibbi yardımın təşkili şöbəsinin dispetçeri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. 

Yalnız vəzifənin tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap