Caspel



Şirkət haqqında:

“CASPEL” – biznesə köməyə gələn IT


Müasir biznes-prosesləri informasiya texnologiyalarsız təsvir etmək artıq qeyri-mümkündür.


“Caspel” IT-şirkəti 2005-ci ildə təsis edilmişdir. Şirkətin ixtisası – Azərbaycan ərazisində ən yeni informasiya texnologiyalarının tətbiqi sahəsində fəaliyyət göstərilməsidir.



  • Biznesdə yaranan problemlərin informasiya texnologiyalarının köməyi ilə həll edilməsi;

  • Müəssisənin spesifikasiyası və fəaliyyət sahəsi nəzərə alınmaqla oradakı proseslərin avtomatlaşdırılması;

  • Proqram və aparat səviyyəsində informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsi;

  • Müəssisənin elektik enerjisinə, IT-mütəxəssislərə çəkilən xərclərinin optimallaşdırılması.


Artıq 17 ildir ki, “Caspel” şirkəti iri və orta biznes üçün IT-həllərin tətbiqi sahəsində çalışır. Zaman keçdikcə, şirkətimizin təklif etdiyi məhsul və xidmətlərə proqramlaşdırma da əlavə olundu. Hal-hazırda isə “Caspel” 3 yeni layihə: IPTV, startaplarla əməkdaşlıq və onların ekspert qiymətləndirilməsi, xüsusi mülkiyyətçi-müştəriyə hesablanmış fibro-optik şəbəkələrin və ADSL-in genişləndirilməsi – kimi layihələri irəli sürür.

Əlaqə vasitələri:




Kiçik mühasib

Vəzifəyə aid qoyulan tələblər

  • Təhsil: Ali;
  • Yaş: 25-35;                                                                                                                                      
  • MS Office proqramlarını yaxşı bilməli;
  • ERP bilikləri olanlara üstünlük verilir;                                                                                           
  • Azərbaycan və ingilis dilləri yaxşı, rus dili üstünlük;                   

Öhdəliklər: 

  • Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədlərin təşkili;
  • Online kargüzarlıq ilə dövlət orqanları ilə qarşılıqlı yazışmanın təmin olunması və vaxtında cavablanması;
  • Kreditor,debitor borclarına nəzarət edilməsi,vaxtında ödənişlərin tələb edilib maliyyə sanksiyasının qarşısının alınması və qarşılıqlı üzləşmə aparılması, üzləşmə aktının tərtib olunması;
  • Ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması;
  • Ödənişlərin olunması, internet bankla işləmə bacarığı;
  • Elektron qaimələrin kəsilməsi, sənədlərin uçotunun aparılması (hesab-faktura,təhvil-qəbul aktı, qiymət razlışma protokolu və.s);
  • Düzgün inventarizasiyanın aparılması və anbar qalıqlarına nəzarət olunması;
  • E-portal proqramı ilə işləmə bacarığının olması;
  • e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə edilməsi;
  • Vergi və əmək qanunvericilikləri üzrə məlumatlı olmalı;    
  • Rəhbərlik tərəfindən tətbiq olunan digər hesabatların dəqiq və vaxtında hazırlanması.

Şəxsi keyfiyyətlər:

  • Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, ünsiyyət qurma bacarığı;                                                                                                                               
  • Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmalı;
  • Diqqətli və punktual olmalı;                                                                                                                              
  • Stresə davamlılıq və analitik fikirləşmə qabiliyyəti.                                                      
  • Kollektivlə işləyə bilməli;
  • Qətiyyətli və müstəqil qərar qəbul etmə bacarığına malik olmalı;
  • Nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq;                                                                 
  • Tapşırıqları operativ icra etmə qabiliyyəti;                                                                                                 
  • Loyallıq və punktuallıq;                                                                                                                                 

 Əlavə məlumatlar:

  • Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
  • İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki, 09:00 – 18:00 
  • Korporativ nömrə və danışıq balansı      
  • “ACCA” imtahanlarına girişin ödəniş haqqının şirkət tərəfindən qarşılanması;
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə.

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Kiçik mühasib” sözünü qeyd edərək Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Caspel



Şirkət haqqında:

“CASPEL” – biznesə köməyə gələn IT


Müasir biznes-prosesləri informasiya texnologiyalarsız təsvir etmək artıq qeyri-mümkündür.


“Caspel” IT-şirkəti 2005-ci ildə təsis edilmişdir. Şirkətin ixtisası – Azərbaycan ərazisində ən yeni informasiya texnologiyalarının tətbiqi sahəsində fəaliyyət göstərilməsidir.



  • Biznesdə yaranan problemlərin informasiya texnologiyalarının köməyi ilə həll edilməsi;

  • Müəssisənin spesifikasiyası və fəaliyyət sahəsi nəzərə alınmaqla oradakı proseslərin avtomatlaşdırılması;

  • Proqram və aparat səviyyəsində informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsi;

  • Müəssisənin elektik enerjisinə, IT-mütəxəssislərə çəkilən xərclərinin optimallaşdırılması.


Artıq 17 ildir ki, “Caspel” şirkəti iri və orta biznes üçün IT-həllərin tətbiqi sahəsində çalışır. Zaman keçdikcə, şirkətimizin təklif etdiyi məhsul və xidmətlərə proqramlaşdırma da əlavə olundu. Hal-hazırda isə “Caspel” 3 yeni layihə: IPTV, startaplarla əməkdaşlıq və onların ekspert qiymətləndirilməsi, xüsusi mülkiyyətçi-müştəriyə hesablanmış fibro-optik şəbəkələrin və ADSL-in genişləndirilməsi – kimi layihələri irəli sürür.

Əlaqə vasitələri:




Kiçik mühasib

Vəzifəyə aid qoyulan tələblər

  • Təhsil: Ali;
  • Yaş: 25-35;                                                                                                                                      
  • MS Office proqramlarını yaxşı bilməli;
  • ERP bilikləri olanlara üstünlük verilir;                                                                                           
  • Azərbaycan və ingilis dilləri yaxşı, rus dili üstünlük;                   

Öhdəliklər: 

  • Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədlərin təşkili;
  • Online kargüzarlıq ilə dövlət orqanları ilə qarşılıqlı yazışmanın təmin olunması və vaxtında cavablanması;
  • Kreditor,debitor borclarına nəzarət edilməsi,vaxtında ödənişlərin tələb edilib maliyyə sanksiyasının qarşısının alınması və qarşılıqlı üzləşmə aparılması, üzləşmə aktının tərtib olunması;
  • Ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması;
  • Ödənişlərin olunması, internet bankla işləmə bacarığı;
  • Elektron qaimələrin kəsilməsi, sənədlərin uçotunun aparılması (hesab-faktura,təhvil-qəbul aktı, qiymət razlışma protokolu və.s);
  • Düzgün inventarizasiyanın aparılması və anbar qalıqlarına nəzarət olunması;
  • E-portal proqramı ilə işləmə bacarığının olması;
  • e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə edilməsi;
  • Vergi və əmək qanunvericilikləri üzrə məlumatlı olmalı;    
  • Rəhbərlik tərəfindən tətbiq olunan digər hesabatların dəqiq və vaxtında hazırlanması.

Şəxsi keyfiyyətlər:

  • Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, ünsiyyət qurma bacarığı;                                                                                                                               
  • Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmalı;
  • Diqqətli və punktual olmalı;                                                                                                                              
  • Stresə davamlılıq və analitik fikirləşmə qabiliyyəti.                                                      
  • Kollektivlə işləyə bilməli;
  • Qətiyyətli və müstəqil qərar qəbul etmə bacarığına malik olmalı;
  • Nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq;                                                                 
  • Tapşırıqları operativ icra etmə qabiliyyəti;                                                                                                 
  • Loyallıq və punktuallıq;                                                                                                                                 

 Əlavə məlumatlar:

  • Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
  • İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki, 09:00 – 18:00 
  • Korporativ nömrə və danışıq balansı      
  • “ACCA” imtahanlarına girişin ödəniş haqqının şirkət tərəfindən qarşılanması;
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə.

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Kiçik mühasib” sözünü qeyd edərək Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap