Bakelektro



Şirkət haqqında:

“Bakelektro” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti 1998-ci il 4 mart tarixində 70 ildən artıq fəaliyyət göstərən “Azərsənayəelektrikquraşdırma” trestinin bazasında yaradılaraq fəaliyyətə başlamışdır.


Şirkətimiz iri və kiçik həcmli zavod və fabriklər, sənaye və iaşə obyektləri, metro stansiyaları, hava limanları, mehmanxana və çoxmərtəbəli iş mərkəzləri, yaşayış binaları, idman və konsert kompleksləri və stadionların daxili və xarici elektrik təchizatı, orta gərginlikli elektrik sistemlərinin (orta gərginlikli yuvalar, transformatorlar, orta gərginlikli enerji paylama sistemləri, hava xətləri), alçaq gərginlikli enerji paylama sistemlərinin (alçaq gərginlikli enerji paylama panoları, daxili və xarici işıqlandırma, BusBar sistemi, kabel xətləri və kompensasiya sistemi),  zəif axın sistemlərinin (yanğın aşkarlama və həyəcan sistemi, telefon, data sistemləri, ümumi səsləndirmə və təcili anons sistemi, SMATV, IP TV sistemi, təhlükəsizlik və qapalı dövrə kamera sistemi, avtopark giriş-çıxış sistemi, interkom sistemi, xəstəxana idarəetmə sistemi, tibb bacısı çağrı sistemi, mərkəzi saat sistemi, fərdi çağırış sistemi,bank növbə sistemləri, vizual səs sistemləri, konfrans və təqdimat sistemləri), torpaqlama sistemlərinin (ildırımdan qorunma və torpaqlama sistemləri), avtomatika sistemlərinin(enerji nəzarəti sistemləri, bina avtomatika sistemi, işıqlandırma avtomatika sistemi, SCADA) quraşdırılması və servisinin yerinə yetirlməsində,  həmçinin 110, 35, 10 və 6kV-luq yarımstansiyaların inşası üzrə 20 ilə yaxın dolğun təcrübəyə malikdir. 

Əlaqə vasitələri:




Layihə Rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Layihəyə texniki və metodiki rəhbərliyi həyata keçirir, layihə üzrə bütün işlərin və mərhələlərin ardıcıllığını təmin etməlidir.
  • Fərdi layihələri idarə etmək , statuslarını təqib etmək və uğurlu şəkildə nəticəyə çatmasını təmin etmək, lazım gəldikdə əlavə strukturları işə cəlb etmək
  • Layihə çərçivəsində iş bölgüsünü etmək, vəzifələri təyin etmək
  • Layihənin idarə edilməsi prosesində ortaya çıxa biləcək problemlərin qarşısını almaq və ya həll edilməsini təmin etmək;
  • Resursların ayrılmasına, düzgün istifadəsinə nəzarət etmək və layihənin müəyyənləşdirilmiş büdcə çərçivəsində həyata keçməsini təmin edir;
  • Layihəı çəçivəsində yarana biləcək riskləri müəyyən etmək, qarşısını alınması üçün tədbirlər planı hazırlayır və ehtiyac yarananda tətbiq etmək
  • Yeni layihələrin inşasında , texnoloji proseslərin işlənib hazırlanmasında və mövcüd tikintinin rekonstruksiyasında əməyin təşkilini normativ-hüquqi tələblərə uyğun olaraq həyata keçirmək.
  • Hazırlanan hesabatlar ilə əlaqədar işin həcmini , maliyyə ehtiyacı və layihə sonu proyeksiya ehtimalları ilə layihənin hazırlanması zamanı ortaya çıxa bilən səhvləri müəyyən edərək lazımi tədbirlərin alınmasını təmin etmək .
  • Ondan asılı olan layihə və ya layihələrin baş planı, büdcə və iş proqramlarının hazırlanması, lazım olduğu təqdirdə təftiş edilməsi, bunların icrasına nəzarət etmək və rəhbərliyə hesabat vermək.
  • Gündəlik hesabatların hazırlanması və əlaqəli şəxslərə çatdırılmasını təşkil etmək.
  • İstifadə edilən hər növ material, avadanlıq ilə əlaqədar lazımi testləri aparmaq, nümunələri almaq, kitabça və zəmanət sənədlərini nəzərdən keçirmək, və təsdiq edilməsi lazım olan sənədləri rəhbərliyə çatdırmaq.
  • Vəzifələri ilə bağlı hər növ yazışma, müqavilə, hesabat və s. sənədlərin nizamlı şəkildə hazırlamaq və saxlamaq .

Ümumi tələblər:

  • Mühəndislik ixtisası üzrə ali təhsil;
  • Layihələrinin idarəedilməsi sahəsində azı 10 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili-səlis,İngilis dili-yaxşı, Rus dili-yaxşı;
  • Kompüter bacarıqları: MS Office, Autocad;
  • Tikinti normalarına və layihə idarəedilməsinə dair biliklər;
  • PMP və ya digər oxşar sertifikatların olması arzuolunandır;
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət və idarəetmə bacarığı;

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Bakelektro



Şirkət haqqında:

“Bakelektro” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti 1998-ci il 4 mart tarixində 70 ildən artıq fəaliyyət göstərən “Azərsənayəelektrikquraşdırma” trestinin bazasında yaradılaraq fəaliyyətə başlamışdır.


Şirkətimiz iri və kiçik həcmli zavod və fabriklər, sənaye və iaşə obyektləri, metro stansiyaları, hava limanları, mehmanxana və çoxmərtəbəli iş mərkəzləri, yaşayış binaları, idman və konsert kompleksləri və stadionların daxili və xarici elektrik təchizatı, orta gərginlikli elektrik sistemlərinin (orta gərginlikli yuvalar, transformatorlar, orta gərginlikli enerji paylama sistemləri, hava xətləri), alçaq gərginlikli enerji paylama sistemlərinin (alçaq gərginlikli enerji paylama panoları, daxili və xarici işıqlandırma, BusBar sistemi, kabel xətləri və kompensasiya sistemi),  zəif axın sistemlərinin (yanğın aşkarlama və həyəcan sistemi, telefon, data sistemləri, ümumi səsləndirmə və təcili anons sistemi, SMATV, IP TV sistemi, təhlükəsizlik və qapalı dövrə kamera sistemi, avtopark giriş-çıxış sistemi, interkom sistemi, xəstəxana idarəetmə sistemi, tibb bacısı çağrı sistemi, mərkəzi saat sistemi, fərdi çağırış sistemi,bank növbə sistemləri, vizual səs sistemləri, konfrans və təqdimat sistemləri), torpaqlama sistemlərinin (ildırımdan qorunma və torpaqlama sistemləri), avtomatika sistemlərinin(enerji nəzarəti sistemləri, bina avtomatika sistemi, işıqlandırma avtomatika sistemi, SCADA) quraşdırılması və servisinin yerinə yetirlməsində,  həmçinin 110, 35, 10 və 6kV-luq yarımstansiyaların inşası üzrə 20 ilə yaxın dolğun təcrübəyə malikdir. 

Əlaqə vasitələri:




Layihə Rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Layihəyə texniki və metodiki rəhbərliyi həyata keçirir, layihə üzrə bütün işlərin və mərhələlərin ardıcıllığını təmin etməlidir.
  • Fərdi layihələri idarə etmək , statuslarını təqib etmək və uğurlu şəkildə nəticəyə çatmasını təmin etmək, lazım gəldikdə əlavə strukturları işə cəlb etmək
  • Layihə çərçivəsində iş bölgüsünü etmək, vəzifələri təyin etmək
  • Layihənin idarə edilməsi prosesində ortaya çıxa biləcək problemlərin qarşısını almaq və ya həll edilməsini təmin etmək;
  • Resursların ayrılmasına, düzgün istifadəsinə nəzarət etmək və layihənin müəyyənləşdirilmiş büdcə çərçivəsində həyata keçməsini təmin edir;
  • Layihəı çəçivəsində yarana biləcək riskləri müəyyən etmək, qarşısını alınması üçün tədbirlər planı hazırlayır və ehtiyac yarananda tətbiq etmək
  • Yeni layihələrin inşasında , texnoloji proseslərin işlənib hazırlanmasında və mövcüd tikintinin rekonstruksiyasında əməyin təşkilini normativ-hüquqi tələblərə uyğun olaraq həyata keçirmək.
  • Hazırlanan hesabatlar ilə əlaqədar işin həcmini , maliyyə ehtiyacı və layihə sonu proyeksiya ehtimalları ilə layihənin hazırlanması zamanı ortaya çıxa bilən səhvləri müəyyən edərək lazımi tədbirlərin alınmasını təmin etmək .
  • Ondan asılı olan layihə və ya layihələrin baş planı, büdcə və iş proqramlarının hazırlanması, lazım olduğu təqdirdə təftiş edilməsi, bunların icrasına nəzarət etmək və rəhbərliyə hesabat vermək.
  • Gündəlik hesabatların hazırlanması və əlaqəli şəxslərə çatdırılmasını təşkil etmək.
  • İstifadə edilən hər növ material, avadanlıq ilə əlaqədar lazımi testləri aparmaq, nümunələri almaq, kitabça və zəmanət sənədlərini nəzərdən keçirmək, və təsdiq edilməsi lazım olan sənədləri rəhbərliyə çatdırmaq.
  • Vəzifələri ilə bağlı hər növ yazışma, müqavilə, hesabat və s. sənədlərin nizamlı şəkildə hazırlamaq və saxlamaq .

Ümumi tələblər:

  • Mühəndislik ixtisası üzrə ali təhsil;
  • Layihələrinin idarəedilməsi sahəsində azı 10 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili-səlis,İngilis dili-yaxşı, Rus dili-yaxşı;
  • Kompüter bacarıqları: MS Office, Autocad;
  • Tikinti normalarına və layihə idarəedilməsinə dair biliklər;
  • PMP və ya digər oxşar sertifikatların olması arzuolunandır;
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət və idarəetmə bacarığı;

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap