IMA Energy



Şirkət haqqında:

IMA Energy QSC 2009-cı ildə elektrik layihələndirmə sənayesinə yeni bir səviyyədə peşəkarlıq gətirmək məqsədi ilə yaradılmışdır. İxtisaslı və təcrübəli işçi heyəti ilə biz müştərilərin ehtiyaclarını hər zaman təmin etməyə borcluyuq. Sağlamlıq və təhlükəsizliyin müvafiq qanunvericiliyinə uyğun olaraq, mühəndislərimiz riskin qiymətləndirilməsinə uyğun olaraq həyata keçirilən bütün quraşdırma işləri ilə təlim keçmişdir. İMA Energy şirkəti həm iri, həm də, orta miqyaslı layihələrdə əməliyyat xidmətlərini göstərmişdir.

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri

Ümumi Müddəalar

  • Ofis meneceri direktorun əmri ilə tutduğu vəzifəyə təyin olunur və işdən azad edilir.
  • Ofis meneceri vəzifəsinə ali təhsili olan və müvafiq iş üzrə 1 ildən az olmayaraq iş stajı olan şəxs təyin oluna bilər.
  • Ofis meneceri struktur bölgüsünə müvafiq olaraq subordinasiya üzrə digər ali vəzifəli şəxsə tabedir.
  • Ofis meneceri aşağıdakıları bilməlidir:
  • “İMA-ENERGY” QSC -nin Nizamnaməsi;
  • “İMA-ENERGY” QSC -nin Direktorunun əmr və göstərişləri;
  • Qanunvericilik üzrə digər biliklər (Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası, məcəllələr, qanunlar, qaydalar və digər normativ-hüquqi aktlar.)
  • Kargüzarlığn əsasını;
  • Əmək hüququnun əsasları, əməyin mühafizəsi tələbləri və yanğın təhlükəsizliyi qaydaları;
  • Daxili nizam intizam qaydaları qaydaları.
  • Ofis meneceri öz işində aşağıdakı sənədləri rəhbər tutur:
  • Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan əmək qanunvericiliyi;
  • Müvafiq şöbənin əsasnaməsi;
  • Hazırki vəzifə təlimatı.

Vəzifə borcları

  • Ofisə gələn qonaqların qarşılanması və yerləşdirilməsi;
  • Rəsmi məktublarrın tərtib edilməsində digər şöbələrlə əlaqəli işin qurulması;
  • Görüşlərin və brifinqlərin təşkili, toplantı otaqlarının təşkili;
  • Ofisin lazım olan dəftərxana ləvazimatları, materiallar və digər inventarlarla təmin edilməsi, işçilər arasında bölgüsünün, paylanmasının və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsinin təmin edilməsi;
  • Ofis daxilində təmizliyin, səliqə - səhmanın saxlanmasının təmin edilməsi;
  • “Daxili İntizam” qaydalarını rəhbər tutaraq ofis daxili qaydalara riayyət edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Masaların, stolların və digər ofis daxili əşyalara baxış keçirilməsi, nasazlıqların aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi;
  • Qiymətli əşyaların qorunub saxlanmasının təmin edilməsi;
  • Ofis xərclərinə nəzarət edilməsi;
  • Zənglərin qəbulu və aidiyyatı şöbələr və şəxslər üzrə yönləndirilməsi;
  • Sənədlərin şöbələr üzrə paylanmasının, göndərilən sənədlərin vaxtında ünvana çatdırılmasının təmin edilməsi;
  • Ofis avadanlıqlarının invetarizasiyası;
  • Sənədlərin qeydiyyatı, arxivləşdirilməsi, qovluqların standartlara uyğun tərtib edilməsi;
  • Direktora imza üçün təqdim olunan  məktubların, sənədlərin baxış üçün qəbul edilməsi, lazım gəldikdə düzəlişlərin aparılmasının tələb edilməsi;
  • Direktor və Müşahidə Şurasının işi üçün zəruri sənədlərin hazırlannması;
  • Direktorun  telefon danışıqlarının təşkil edilməsi, onun olmadığı müddətdə alınan məlumatların qeyd edilməsi və məlumatların onun diqqətinə çatdırılması, qəbuledici və ünsiyyət qurğularında  məlumatların, həmçinin telefon mesajlarının ötürülməsi;  
  • Direktorun göstərişi ilə məktubların tərtib edilməsi, sorğuların hazırlanması və. s digər sənədlərin hazırlanması;
  • Direktor tərəfindən keçirilən iclasların və iclasların hazırlanması işlərinin aparılması (zəruri materialları toplanması, iclasın vaxtı və yeri, gündəliyi, qeydiyyatı barədə iştirakçılara məlumat verilməsi, iclas və iclas protokollarının tərtib edilməsi);
  • Gündəlik elektron məktubların qəbulu, cavablandırılması, aidiyyatı şəxslərə yönləndirilməsi;
  • Ofisin iş günün sonunda yoxlanılması, ofis texnikalarının bağlanılması, yeni iş gününə ofisin hazır vəziyyətə gətirilməsinin təmin edilməsi;
  • Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Hüquqları

  • Normal iş şəraiti ilə təmin edilməsi;
  • İşin təkmilləşdirilməsi üzrə rəhbərliyə mövcud vəzifə təlimatının borcları ilə nəzərdə tutulmuş təkliflərin təqdim edilməsi;
  • Səlahiyyəti çərçivəsində bilavasitə rəhbərinə vəzifə borclarının yerinə yetirilməsi prosesi zamanı aşkarlanmış bütün çatışmazlıqlar haqqında məlumat verilməsi və onların aradan qaldırılmasına görə təkliflərin təqdim edilməsi;
  • Direktorun tapşırığının yerinə yetirilməsi üçün təşkilatın bölmələrindən və digər mütəxəssislərdən zəruri olan məlumatın və sənədin şəxsən və ya direktorun tapşırığına əsasən tələb edilməsi;
  • Rəhbərlikdən vəzifə borcları və hüququnun yerinə yetirilməsində köməkliyin göstərilməsinin tələb edilməsi.

Məsuliyyəti

  • Qüvvədə olan Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyi tərəfindən müəyyən edilmiş qaydada, bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulmuş, vəzifələrin icra edilməməsi və ya lazımi səviyyədə icra edilməməsi;
  • Qüvvədə olan Azərbaycan Respublikasının inzibati, cinayət və mülki qanunvericiliyi tərəfindən müəyyən edilmiş qaydada - fəaliyyətinin həyata keçirilməsi prosesi zamanı yol verilmiş qanun pozuntuları;
  • Qüvvədə olan Azərbaycan Respublikasının əmək və mülki qanunvericiliyi tərəfindən müəyyən edilmiş qaydada - maddi ziyanın vurulması;
  • Müəssisənin mənafeyinin qorunmaması, məxfi məlumatın və sənədlərin üçüncü şəxslərə verilməsi;
  • İmzaladığı sənədlərə şəxsən və şərtsiz məsuliyyət daşıması.

İş şəraiti

  • Əmək haqqı: 600 AZN NET
  • Ünvan: Yeni Yasamal, Royal Park yaşayış kompleksi
  •  Nahar vaxtı: 13:00-14:00
  • İş rejimi: 6 günlük

Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



IMA Energy



Şirkət haqqında:

IMA Energy QSC 2009-cı ildə elektrik layihələndirmə sənayesinə yeni bir səviyyədə peşəkarlıq gətirmək məqsədi ilə yaradılmışdır. İxtisaslı və təcrübəli işçi heyəti ilə biz müştərilərin ehtiyaclarını hər zaman təmin etməyə borcluyuq. Sağlamlıq və təhlükəsizliyin müvafiq qanunvericiliyinə uyğun olaraq, mühəndislərimiz riskin qiymətləndirilməsinə uyğun olaraq həyata keçirilən bütün quraşdırma işləri ilə təlim keçmişdir. İMA Energy şirkəti həm iri, həm də, orta miqyaslı layihələrdə əməliyyat xidmətlərini göstərmişdir.

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri

Ümumi Müddəalar

  • Ofis meneceri direktorun əmri ilə tutduğu vəzifəyə təyin olunur və işdən azad edilir.
  • Ofis meneceri vəzifəsinə ali təhsili olan və müvafiq iş üzrə 1 ildən az olmayaraq iş stajı olan şəxs təyin oluna bilər.
  • Ofis meneceri struktur bölgüsünə müvafiq olaraq subordinasiya üzrə digər ali vəzifəli şəxsə tabedir.
  • Ofis meneceri aşağıdakıları bilməlidir:
  • “İMA-ENERGY” QSC -nin Nizamnaməsi;
  • “İMA-ENERGY” QSC -nin Direktorunun əmr və göstərişləri;
  • Qanunvericilik üzrə digər biliklər (Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası, məcəllələr, qanunlar, qaydalar və digər normativ-hüquqi aktlar.)
  • Kargüzarlığn əsasını;
  • Əmək hüququnun əsasları, əməyin mühafizəsi tələbləri və yanğın təhlükəsizliyi qaydaları;
  • Daxili nizam intizam qaydaları qaydaları.
  • Ofis meneceri öz işində aşağıdakı sənədləri rəhbər tutur:
  • Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan əmək qanunvericiliyi;
  • Müvafiq şöbənin əsasnaməsi;
  • Hazırki vəzifə təlimatı.

Vəzifə borcları

  • Ofisə gələn qonaqların qarşılanması və yerləşdirilməsi;
  • Rəsmi məktublarrın tərtib edilməsində digər şöbələrlə əlaqəli işin qurulması;
  • Görüşlərin və brifinqlərin təşkili, toplantı otaqlarının təşkili;
  • Ofisin lazım olan dəftərxana ləvazimatları, materiallar və digər inventarlarla təmin edilməsi, işçilər arasında bölgüsünün, paylanmasının və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsinin təmin edilməsi;
  • Ofis daxilində təmizliyin, səliqə - səhmanın saxlanmasının təmin edilməsi;
  • “Daxili İntizam” qaydalarını rəhbər tutaraq ofis daxili qaydalara riayyət edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Masaların, stolların və digər ofis daxili əşyalara baxış keçirilməsi, nasazlıqların aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi;
  • Qiymətli əşyaların qorunub saxlanmasının təmin edilməsi;
  • Ofis xərclərinə nəzarət edilməsi;
  • Zənglərin qəbulu və aidiyyatı şöbələr və şəxslər üzrə yönləndirilməsi;
  • Sənədlərin şöbələr üzrə paylanmasının, göndərilən sənədlərin vaxtında ünvana çatdırılmasının təmin edilməsi;
  • Ofis avadanlıqlarının invetarizasiyası;
  • Sənədlərin qeydiyyatı, arxivləşdirilməsi, qovluqların standartlara uyğun tərtib edilməsi;
  • Direktora imza üçün təqdim olunan  məktubların, sənədlərin baxış üçün qəbul edilməsi, lazım gəldikdə düzəlişlərin aparılmasının tələb edilməsi;
  • Direktor və Müşahidə Şurasının işi üçün zəruri sənədlərin hazırlannması;
  • Direktorun  telefon danışıqlarının təşkil edilməsi, onun olmadığı müddətdə alınan məlumatların qeyd edilməsi və məlumatların onun diqqətinə çatdırılması, qəbuledici və ünsiyyət qurğularında  məlumatların, həmçinin telefon mesajlarının ötürülməsi;  
  • Direktorun göstərişi ilə məktubların tərtib edilməsi, sorğuların hazırlanması və. s digər sənədlərin hazırlanması;
  • Direktor tərəfindən keçirilən iclasların və iclasların hazırlanması işlərinin aparılması (zəruri materialları toplanması, iclasın vaxtı və yeri, gündəliyi, qeydiyyatı barədə iştirakçılara məlumat verilməsi, iclas və iclas protokollarının tərtib edilməsi);
  • Gündəlik elektron məktubların qəbulu, cavablandırılması, aidiyyatı şəxslərə yönləndirilməsi;
  • Ofisin iş günün sonunda yoxlanılması, ofis texnikalarının bağlanılması, yeni iş gününə ofisin hazır vəziyyətə gətirilməsinin təmin edilməsi;
  • Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Hüquqları

  • Normal iş şəraiti ilə təmin edilməsi;
  • İşin təkmilləşdirilməsi üzrə rəhbərliyə mövcud vəzifə təlimatının borcları ilə nəzərdə tutulmuş təkliflərin təqdim edilməsi;
  • Səlahiyyəti çərçivəsində bilavasitə rəhbərinə vəzifə borclarının yerinə yetirilməsi prosesi zamanı aşkarlanmış bütün çatışmazlıqlar haqqında məlumat verilməsi və onların aradan qaldırılmasına görə təkliflərin təqdim edilməsi;
  • Direktorun tapşırığının yerinə yetirilməsi üçün təşkilatın bölmələrindən və digər mütəxəssislərdən zəruri olan məlumatın və sənədin şəxsən və ya direktorun tapşırığına əsasən tələb edilməsi;
  • Rəhbərlikdən vəzifə borcları və hüququnun yerinə yetirilməsində köməkliyin göstərilməsinin tələb edilməsi.

Məsuliyyəti

  • Qüvvədə olan Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyi tərəfindən müəyyən edilmiş qaydada, bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulmuş, vəzifələrin icra edilməməsi və ya lazımi səviyyədə icra edilməməsi;
  • Qüvvədə olan Azərbaycan Respublikasının inzibati, cinayət və mülki qanunvericiliyi tərəfindən müəyyən edilmiş qaydada - fəaliyyətinin həyata keçirilməsi prosesi zamanı yol verilmiş qanun pozuntuları;
  • Qüvvədə olan Azərbaycan Respublikasının əmək və mülki qanunvericiliyi tərəfindən müəyyən edilmiş qaydada - maddi ziyanın vurulması;
  • Müəssisənin mənafeyinin qorunmaması, məxfi məlumatın və sənədlərin üçüncü şəxslərə verilməsi;
  • İmzaladığı sənədlərə şəxsən və şərtsiz məsuliyyət daşıması.

İş şəraiti

  • Əmək haqqı: 600 AZN NET
  • Ünvan: Yeni Yasamal, Royal Park yaşayış kompleksi
  •  Nahar vaxtı: 13:00-14:00
  • İş rejimi: 6 günlük

Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap