MY SHOPS MMC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Aparıcı mühasib

Vəzifələr və məsuliyyətlər:

  • Müəssisənin maliyyə əməliyyatlarını və bütün gəlir və xərcləri mühasibat sistemində düzgün qeydə almalıdır.
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması üçün lazımi məlumatların toplanması və sistematlaşdırılması.
  • Mühasibat uçotu və hesabatların aparılmasında beynəlxalq və yerli qanunvericiliyə uyğunluğun təmin edilməsi.
  • Vergi hesabatlarının, DSMF, Statistika, Məşğulluq, Mərkəzi Bank və digər qurumlara təqdim olunan hesabatların düzgün və vaxtında hazırlanması.
  • Vergi ödəmələrinin izlənilməsi və vergi auditlərinin həyata keçirilməsi.
  • Vergi qanunvericiliyi və dəyişikliklər barədə məlumatlı olmaq və müəssisəni bu sahədə düzgün istiqamətləndirmək.
  • Müəssisənin maliyyə vəziyyətini əks etdirən hesabatların hazırlanması üçün mühasibatlıq göstəricilərinin düzgünlüyünü təmin etmek.
  • Əmək haqqının, mükafatların və digər sosial təminatların düzgün hesablanması və ödənilməsi.
  • İşçilərin və dövlətin sosial sığorta ödənişlərinin düzgün şəkildə hesablanması və təqdim edilməsi.
  • Müəssisənin maliyyə hesabatlarının (balans, mənfəət-zərər hesabatı və s.) hazırlanması.

Tələb edilən bacarıqlar və təhsil: 

  • Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat və ya digər əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil.
  • Mühasibatlıq sahəsində ən azı 3-5 il təcrübə.
  • Mühasibatlıq, maliyyə və vergi qanunvericiliyi haqqında geniş biliklər.
  • Mühasibat proqramları (1C, SAP və s.) ilə işləmə bacarığı.
  • Microsoft Office (xüsusilə Excel) proqramlarını istifadə etmə bacarığı.

İş şəraiti

  • Əmək haqqı: 1400 Azn
  • İş qrafiki: I-V günlər (09:00-18:00); İstirahət günləri: şənbə və bazar.
  • İş yeri: H.Əliyev pr.152, Çinar Plaza.

Uyğun namizədlər CV fomalarını Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vakansiya adını qeyd edərək göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



MY SHOPS MMC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Aparıcı mühasib

Vəzifələr və məsuliyyətlər:

  • Müəssisənin maliyyə əməliyyatlarını və bütün gəlir və xərcləri mühasibat sistemində düzgün qeydə almalıdır.
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması üçün lazımi məlumatların toplanması və sistematlaşdırılması.
  • Mühasibat uçotu və hesabatların aparılmasında beynəlxalq və yerli qanunvericiliyə uyğunluğun təmin edilməsi.
  • Vergi hesabatlarının, DSMF, Statistika, Məşğulluq, Mərkəzi Bank və digər qurumlara təqdim olunan hesabatların düzgün və vaxtında hazırlanması.
  • Vergi ödəmələrinin izlənilməsi və vergi auditlərinin həyata keçirilməsi.
  • Vergi qanunvericiliyi və dəyişikliklər barədə məlumatlı olmaq və müəssisəni bu sahədə düzgün istiqamətləndirmək.
  • Müəssisənin maliyyə vəziyyətini əks etdirən hesabatların hazırlanması üçün mühasibatlıq göstəricilərinin düzgünlüyünü təmin etmek.
  • Əmək haqqının, mükafatların və digər sosial təminatların düzgün hesablanması və ödənilməsi.
  • İşçilərin və dövlətin sosial sığorta ödənişlərinin düzgün şəkildə hesablanması və təqdim edilməsi.
  • Müəssisənin maliyyə hesabatlarının (balans, mənfəət-zərər hesabatı və s.) hazırlanması.

Tələb edilən bacarıqlar və təhsil: 

  • Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat və ya digər əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil.
  • Mühasibatlıq sahəsində ən azı 3-5 il təcrübə.
  • Mühasibatlıq, maliyyə və vergi qanunvericiliyi haqqında geniş biliklər.
  • Mühasibat proqramları (1C, SAP və s.) ilə işləmə bacarığı.
  • Microsoft Office (xüsusilə Excel) proqramlarını istifadə etmə bacarığı.

İş şəraiti

  • Əmək haqqı: 1400 Azn
  • İş qrafiki: I-V günlər (09:00-18:00); İstirahət günləri: şənbə və bazar.
  • İş yeri: H.Əliyev pr.152, Çinar Plaza.

Uyğun namizədlər CV fomalarını Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vakansiya adını qeyd edərək göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap