AZCD Group QSC



Şirkət haqqında:

«AZCD Group" QSC 03.10.2019-cu ildə təsis edilmiş və Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən 02.12.2019-cu il tarixində verilmiş Lisenziya əsasında, tikintisinə icazə tələb olunan bina və qurğuların tikinti quraşdırma və eləcə də təmir işlərini həyata keçirməkdədir.

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə üzrə aparıcı mütəxəssis/ Ведущий финансовый специалист

Maliyyə hesabatlılığı:

  • Müntəzəm idarəetmə və maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
  • BMUS və ya milli standartlara əsasən hesabatların tərtib edilməsi;
  • Büdcə və proqnozlarla faktiki göstəricilər arasındakı fərqlərin təhlili.

Büdcələşdirmə və planlaşdırma:

  • İllik büdcənin və maliyyə proqnozlarının hazırlanmasında iştirak;
  • Büdcənin icrasına nəzarət, xərclərin təhlili və kənarlaşmaların müəyyənləşdirilməsi;
  • Ssenari analizləri və stres-testlərin hazırlanması.

Xərclərə nəzarət:

  • Şirkət xərclərinin səmərəliliyinin təhlili;
  • Müqavilələrin və iri xərclərin razılaşdırılması və nəzarəti;
  • Xərclərin optimallaşdırılması təşəbbüslərinin dəstəklənməsi.

Maliyyə analizi:

  • Layihələrin, biznes istiqamətlərinin və investisiyaların gəlirliliyinin hesablanması;
  • Məhsul və xidmətlərin marjalılıq təhlilinin aparılması;
  • Maliyyə modellərinin hazırlanması.

Digər şöbələrlə əməkdaşlıq:

  • Büdcə və maliyyə hesabatları ilə bağlı məsləhətlərin verilməsi;
  • Şöbələrarası layihələrdə iştirak.

ERP sistemləri ilə işləmək:

  • Maliyyə modullarında məlumatların aparılması və yoxlanılması;
  • Hesabatların və proseslərin avtomatlaşdırılmasında iştirak.

Tələblər:

  • Ali təhsil – İqtisadiyyat, Biznes, Mühasibatlıq və ya Maliyyə ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi;
  • Müvafiq sahədə 2-3 il iş təcrübəsi;
  • 1C, MS Office və AutoCAD proqramlarında məlumat bazası ilə işləmə təcrübəsi;
  • Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşüncə tərzi, təşəbbüskarlıq;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili – sərbəst; rus dili – arzuolunandır; ingilis dili – arzuolunandır.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 iş günü);
  • İş saatları: 09:00 – 18:00;
  • İş yeri: Bakı şəhəri;
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “ Maliyyə üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələrini xahiş edirik.

 

Должностные обязанности:

Финансовая отчетность:

  • Подготовка регулярной управленческой и финансовой отчетности;
  • Составление отчетов по МСФО или национальным стандартам;
  • Анализ отклонений фактических данных от бюджета и прогнозов.

 Бюджетирование и планирование:

  • Участие в разработке годового бюджета и финансовых прогнозов;
  • Контроль исполнения бюджета, анализ затрат и выявление отклонений;
  • Подготовка сценарного анализа и стресс-тестов.

Контроль расходов:

  • Анализ эффективности затрат компании;
  • Согласование и контроль договоров и крупных расходов;
  • Поддержка инициатив по оптимизации затрат.

Финансовый анализ:

  • Подготовка расчетов для оценки рентабельности проектов, бизнес-направлений и инвестиций;
  • Проведение анализа маржинальности продуктов/услуг;
  • Финансовое моделирование.

Взаимодействие с другими отделами:

  • Консультирование по вопросам бюджетов и финансовой отчетности;
  • Участие в межфункциональных проектах.

Работа с ERP-системами:

  • Ведение и проверка данных в финансовых модулях;
  • Участие в автоматизации отчетности и процессов.

Требования:

  • Высшее образование – степень бакалавра в области экономики, бизнеса, бухгалтерского учета или финансов;
  • 2–3 года опыта работы в соответствующей области;
  • опыт работы с базами данных в таких программах как 1С, MS Office и AutoCad;
  • Аккуратность, внимательность, навыки планирования и организации;
  • Умение работать в команде;
  • Логическое и аналитическое мышление и инициатива;
  • Знание языков: свободное владение азербайджанским, желательно знание русского и английского.

Информация о вакансии:

  • График работы: Полный рабочий день (5 дней);
  • Время работы: 09:00-18:00;
  • Место работы: Баку.
  • Заработная плата: по итогам собеседования

Просим кандидатов, соответствующих вышеуказанным требованиям, направлять свои резюме на электронный адрес в кнопке Откликнуться с темой письма «Ведущий финансовый специалист».

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



AZCD Group QSC



Şirkət haqqında:

«AZCD Group" QSC 03.10.2019-cu ildə təsis edilmiş və Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən 02.12.2019-cu il tarixində verilmiş Lisenziya əsasında, tikintisinə icazə tələb olunan bina və qurğuların tikinti quraşdırma və eləcə də təmir işlərini həyata keçirməkdədir.

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə üzrə aparıcı mütəxəssis/ Ведущий финансовый специалист

Maliyyə hesabatlılığı:

  • Müntəzəm idarəetmə və maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
  • BMUS və ya milli standartlara əsasən hesabatların tərtib edilməsi;
  • Büdcə və proqnozlarla faktiki göstəricilər arasındakı fərqlərin təhlili.

Büdcələşdirmə və planlaşdırma:

  • İllik büdcənin və maliyyə proqnozlarının hazırlanmasında iştirak;
  • Büdcənin icrasına nəzarət, xərclərin təhlili və kənarlaşmaların müəyyənləşdirilməsi;
  • Ssenari analizləri və stres-testlərin hazırlanması.

Xərclərə nəzarət:

  • Şirkət xərclərinin səmərəliliyinin təhlili;
  • Müqavilələrin və iri xərclərin razılaşdırılması və nəzarəti;
  • Xərclərin optimallaşdırılması təşəbbüslərinin dəstəklənməsi.

Maliyyə analizi:

  • Layihələrin, biznes istiqamətlərinin və investisiyaların gəlirliliyinin hesablanması;
  • Məhsul və xidmətlərin marjalılıq təhlilinin aparılması;
  • Maliyyə modellərinin hazırlanması.

Digər şöbələrlə əməkdaşlıq:

  • Büdcə və maliyyə hesabatları ilə bağlı məsləhətlərin verilməsi;
  • Şöbələrarası layihələrdə iştirak.

ERP sistemləri ilə işləmək:

  • Maliyyə modullarında məlumatların aparılması və yoxlanılması;
  • Hesabatların və proseslərin avtomatlaşdırılmasında iştirak.

Tələblər:

  • Ali təhsil – İqtisadiyyat, Biznes, Mühasibatlıq və ya Maliyyə ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi;
  • Müvafiq sahədə 2-3 il iş təcrübəsi;
  • 1C, MS Office və AutoCAD proqramlarında məlumat bazası ilə işləmə təcrübəsi;
  • Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşüncə tərzi, təşəbbüskarlıq;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili – sərbəst; rus dili – arzuolunandır; ingilis dili – arzuolunandır.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 iş günü);
  • İş saatları: 09:00 – 18:00;
  • İş yeri: Bakı şəhəri;
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “ Maliyyə üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələrini xahiş edirik.

 

Должностные обязанности:

Финансовая отчетность:

  • Подготовка регулярной управленческой и финансовой отчетности;
  • Составление отчетов по МСФО или национальным стандартам;
  • Анализ отклонений фактических данных от бюджета и прогнозов.

 Бюджетирование и планирование:

  • Участие в разработке годового бюджета и финансовых прогнозов;
  • Контроль исполнения бюджета, анализ затрат и выявление отклонений;
  • Подготовка сценарного анализа и стресс-тестов.

Контроль расходов:

  • Анализ эффективности затрат компании;
  • Согласование и контроль договоров и крупных расходов;
  • Поддержка инициатив по оптимизации затрат.

Финансовый анализ:

  • Подготовка расчетов для оценки рентабельности проектов, бизнес-направлений и инвестиций;
  • Проведение анализа маржинальности продуктов/услуг;
  • Финансовое моделирование.

Взаимодействие с другими отделами:

  • Консультирование по вопросам бюджетов и финансовой отчетности;
  • Участие в межфункциональных проектах.

Работа с ERP-системами:

  • Ведение и проверка данных в финансовых модулях;
  • Участие в автоматизации отчетности и процессов.

Требования:

  • Высшее образование – степень бакалавра в области экономики, бизнеса, бухгалтерского учета или финансов;
  • 2–3 года опыта работы в соответствующей области;
  • опыт работы с базами данных в таких программах как 1С, MS Office и AutoCad;
  • Аккуратность, внимательность, навыки планирования и организации;
  • Умение работать в команде;
  • Логическое и аналитическое мышление и инициатива;
  • Знание языков: свободное владение азербайджанским, желательно знание русского и английского.

Информация о вакансии:

  • График работы: Полный рабочий день (5 дней);
  • Время работы: 09:00-18:00;
  • Место работы: Баку.
  • Заработная плата: по итогам собеседования

Просим кандидатов, соответствующих вышеуказанным требованиям, направлять свои резюме на электронный адрес в кнопке Откликнуться с темой письма «Ведущий финансовый специалист».

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap