AFB Bank



Şirkət haqqında:

2008-ci il noyabr ayında Azərbaycan Mərkəzi Bank tərəfindən lisenziya almış AFB Bank öz fəaliyyətinə 2009-cu ilin fevral ayında başlamışdir. Bank Qanunun 19 maddəsinə əsasən AFB Bank Bank olaraq Açıq Səhmdar Cəmiyyəti kimi təsis olunmuşdur.


Bankın təsisçilərinin Bankı yaratmaqda məqsədləri Azərbaycan Respublikasında orta təbəqə əhaliyə və korporativ müştərilərə tam yeni keyfiyyətdə bank xidmətləri göstərən, xidmətlərinin çeşidinə görə seçilən, müştəriləri ilə uzunmüddətli tərəfdaşlıq əlaqələri quran, onların məsləhətçisi olan, rəqabət qabiliyyətli şərt və qiymətlərlə müştərilərin aktiv-passiv məhsullara olan tələbatını ödəyən bir universal bank yaratmaqdan ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Kredit inzibatçılığı və sənədləşmə üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis

Namizədə dair tələblər: 

  • Ali təhsil;
  • Bank sektorunda müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan, Rus və İngilis dili bilikləri;
  • MS Office (MS Word, MS Excel, Outlook) proqramları, SWIFT sistemi üzrə biliklər;
  • Nəticəyönümlülük, Dəqiqlik, Problem həlletmə bacarığı, Əməliyyat çevikliyi.

İşin təsviri:

  • Qarantiyaların açılması, təsdiqi, avizo edilməsi və bankdaxili əməliyyat yığılması;
  • Akkreditivlərin açılması, təsdiqi, avizo edilməsi və transferi, akkreditivlərlə hesablaşmalar üzrə digər əməliyyatların (şərtlərin dəyişdirilməsi, sənədlərin yoxlanılması, ödənişlərin həyata keçirilməsi) aparılması;
  • Kredit əməliyyatları üzrə bankdaxili əməliyyat sistemində müvafiq işlərin yerinə yetirilməsi;
  • Daşınar və daşınmaz əmlakların girova götürülməsi, girovun dəyişdirilməsi və girovdan azad olunması ilə bağlı işlərin icrası;
  • Bütün növ sərəncamlar əsasında hesabların bloklaşdırılması və blokdan açılması, hesablardan silinmələrin aparılması;
  • Sənədli əməliyyatlar üzrə SWIFT sistemi vasitəsilə yazışmaların aparılması.

İş şəraiti

  • İş qrafiki: 09:00 - 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)
  • Ünvan: Bakı şəhəri.

Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu sətrində “Kredit inzibatçılığı və sənədləşmə üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis” qeydi edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərməyini xahiş edirik.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



AFB Bank



Şirkət haqqında:

2008-ci il noyabr ayında Azərbaycan Mərkəzi Bank tərəfindən lisenziya almış AFB Bank öz fəaliyyətinə 2009-cu ilin fevral ayında başlamışdir. Bank Qanunun 19 maddəsinə əsasən AFB Bank Bank olaraq Açıq Səhmdar Cəmiyyəti kimi təsis olunmuşdur.


Bankın təsisçilərinin Bankı yaratmaqda məqsədləri Azərbaycan Respublikasında orta təbəqə əhaliyə və korporativ müştərilərə tam yeni keyfiyyətdə bank xidmətləri göstərən, xidmətlərinin çeşidinə görə seçilən, müştəriləri ilə uzunmüddətli tərəfdaşlıq əlaqələri quran, onların məsləhətçisi olan, rəqabət qabiliyyətli şərt və qiymətlərlə müştərilərin aktiv-passiv məhsullara olan tələbatını ödəyən bir universal bank yaratmaqdan ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Kredit inzibatçılığı və sənədləşmə üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis

Namizədə dair tələblər: 

  • Ali təhsil;
  • Bank sektorunda müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan, Rus və İngilis dili bilikləri;
  • MS Office (MS Word, MS Excel, Outlook) proqramları, SWIFT sistemi üzrə biliklər;
  • Nəticəyönümlülük, Dəqiqlik, Problem həlletmə bacarığı, Əməliyyat çevikliyi.

İşin təsviri:

  • Qarantiyaların açılması, təsdiqi, avizo edilməsi və bankdaxili əməliyyat yığılması;
  • Akkreditivlərin açılması, təsdiqi, avizo edilməsi və transferi, akkreditivlərlə hesablaşmalar üzrə digər əməliyyatların (şərtlərin dəyişdirilməsi, sənədlərin yoxlanılması, ödənişlərin həyata keçirilməsi) aparılması;
  • Kredit əməliyyatları üzrə bankdaxili əməliyyat sistemində müvafiq işlərin yerinə yetirilməsi;
  • Daşınar və daşınmaz əmlakların girova götürülməsi, girovun dəyişdirilməsi və girovdan azad olunması ilə bağlı işlərin icrası;
  • Bütün növ sərəncamlar əsasında hesabların bloklaşdırılması və blokdan açılması, hesablardan silinmələrin aparılması;
  • Sənədli əməliyyatlar üzrə SWIFT sistemi vasitəsilə yazışmaların aparılması.

İş şəraiti

  • İş qrafiki: 09:00 - 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)
  • Ünvan: Bakı şəhəri.

Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu sətrində “Kredit inzibatçılığı və sənədləşmə üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis” qeydi edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərməyini xahiş edirik.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap