Caspian Finance BOKT



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisə daxil olan zənglərin cavablandırılması və müştərilərə lazım olan ilkin məlumatın verilməsi,  təyinatı üzrə istiqamətləndirilməsi ;
  • Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
  • Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
  • Sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək;
  • Kargüzarlıq işlərinin aparılması;
  • Qonaqların qarşılanması, qeydiyyatı;
  • Məlumatların konfidensiallığını qorumaq;
  • Şöbənin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti (rus və ingilis dili arzuolunandır);
  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
  • Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
  • Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
  • İşgüzar münasibət etikası;
  • İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq

İş şəraiti

  • İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi
  • Vəzifə üzrə əmək haqqı: 500-700 AZN
  • Ünvan: Bakı şəh., Nərimanov ray., Ə.Rəcəbli küç. 3, ev. 4

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Caspian Finance BOKT



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisə daxil olan zənglərin cavablandırılması və müştərilərə lazım olan ilkin məlumatın verilməsi,  təyinatı üzrə istiqamətləndirilməsi ;
  • Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
  • Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
  • Sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək;
  • Kargüzarlıq işlərinin aparılması;
  • Qonaqların qarşılanması, qeydiyyatı;
  • Məlumatların konfidensiallığını qorumaq;
  • Şöbənin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti (rus və ingilis dili arzuolunandır);
  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
  • Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
  • Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
  • İşgüzar münasibət etikası;
  • İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq

İş şəraiti

  • İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi
  • Vəzifə üzrə əmək haqqı: 500-700 AZN
  • Ünvan: Bakı şəh., Nərimanov ray., Ə.Rəcəbli küç. 3, ev. 4

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap