EuroDoor



Şirkət haqqında:

Sekçional qapılar


Jalüzler


Fotosel qapılar


Fırlanan qapılar


Turniket ve şlaqbaumlar


Yanğına davamlı qapılar


Yanğına davamalı perdeler


Bollardlar


Park sistemleri


Tent ve pergola sistemler


Darvaza qolları


Anbar qapıları


Winblock pəncərə

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisə servisnen bagli daxil olan zənglərin cavablandırılması və müştərilərə lazım olan ilkin məlumatın verilməsi, lazimi olan senedlerin musterilerden telebe edilmesi  təyinatı üzrə istiqamətləndirilməsi;
  • Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
  • Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
  • Sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək;
  • Kargüzarlıq işlərinin aparılması;
  • Məlumatların konfidensiallığını qorumaq;
  • Şöbənin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək

Namizədə tələblər:

  • Xanım namizədlərə üstünlük verilir
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti 
  • MS Office (Excel, Word, ) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı; 
  • İş təcrübəsi: 1 – 2 il
  • Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
  • Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
  • İşgüzar münasibət etikası;
  • İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq

İş şəraiti:

  • Bazar ertəsi – cümə: saat 09:00 - 18:00
  • Şənbə günü 09:00-13:00 və Bazar günü iş günü deyil
  • Əmək haqqı 600 AZN (net) 
  • Ünvan: Bakı şəh., Nərimanov ray., 

Əlaqə nömrəsi: 0512297984 

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



EuroDoor



Şirkət haqqında:

Sekçional qapılar


Jalüzler


Fotosel qapılar


Fırlanan qapılar


Turniket ve şlaqbaumlar


Yanğına davamlı qapılar


Yanğına davamalı perdeler


Bollardlar


Park sistemleri


Tent ve pergola sistemler


Darvaza qolları


Anbar qapıları


Winblock pəncərə

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisə servisnen bagli daxil olan zənglərin cavablandırılması və müştərilərə lazım olan ilkin məlumatın verilməsi, lazimi olan senedlerin musterilerden telebe edilmesi  təyinatı üzrə istiqamətləndirilməsi;
  • Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
  • Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
  • Sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək;
  • Kargüzarlıq işlərinin aparılması;
  • Məlumatların konfidensiallığını qorumaq;
  • Şöbənin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək

Namizədə tələblər:

  • Xanım namizədlərə üstünlük verilir
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti 
  • MS Office (Excel, Word, ) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı; 
  • İş təcrübəsi: 1 – 2 il
  • Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
  • Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
  • İşgüzar münasibət etikası;
  • İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq

İş şəraiti:

  • Bazar ertəsi – cümə: saat 09:00 - 18:00
  • Şənbə günü 09:00-13:00 və Bazar günü iş günü deyil
  • Əmək haqqı 600 AZN (net) 
  • Ünvan: Bakı şəh., Nərimanov ray., 

Əlaqə nömrəsi: 0512297984 

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap