Qardaşlar Mebel QSC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tədarükçülərlə işgüzar münasibətlərin qurulması və müqavilələrin idarə olunması
  • Mal və xidmətlərin alış prosesinin təşkil olunması və sənədləşdirilməsi
  • Satınalma sifarişlərinin hazırlanması və sistemə daxil edilməsi
  • Təchizatçılarla qiymət təhlilinin aparılması və ən sərfəli təkliflərin seçilməsi 
  • Hesab-fakturaların yoxlanılması və mühasibat uçotuna düzgün daxil edilməsi
  • E-gov, Vergi Portalı və digər dövlət platformalarında işlərin aparılması
  • Aylıq hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • Mal-material uçotunun aparılması və daxili sənədləşmənin dəqiq tərtibi

Tələblər:

  • Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibat, İqtisadiyyat və ya əlaqəli sahələr üzrə)
  • Satınalma və ya mühasibat sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
  • Mühasibat uçotu prinsipləri və vergi qanunvericiliyi haqqında biliklər
  • 1C (və ya digər ERP sistemləri) proqramında sərbəst işləmə bacarığı
  • MS Excel və Word proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmə
  • Analitik düşüncə, məsuliyyətlilik və işdə dəqiqlik
  • Komandada işləmə və effektiv ünsiyyət bacarığı

Əmək şəraiti:

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00 – 18:00)
  • Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən olunur (təcrübə və bacarıqlardan asılı olaraq rəqabətqabiliyyətli maaş təklif olunur)
  • Ünvan: Həsən əliyev 12 a. (İnqilab 17) avrasıya klinikasının yanında rahat marketlə yanaşı
  • Stabil iş yeri, peşəkar və mehriban kollektiv

Müraciət qaydası:

Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu yerində “Satınalma üzrə Mütəxəssis” qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Qardaşlar Mebel QSC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tədarükçülərlə işgüzar münasibətlərin qurulması və müqavilələrin idarə olunması
  • Mal və xidmətlərin alış prosesinin təşkil olunması və sənədləşdirilməsi
  • Satınalma sifarişlərinin hazırlanması və sistemə daxil edilməsi
  • Təchizatçılarla qiymət təhlilinin aparılması və ən sərfəli təkliflərin seçilməsi 
  • Hesab-fakturaların yoxlanılması və mühasibat uçotuna düzgün daxil edilməsi
  • E-gov, Vergi Portalı və digər dövlət platformalarında işlərin aparılması
  • Aylıq hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • Mal-material uçotunun aparılması və daxili sənədləşmənin dəqiq tərtibi

Tələblər:

  • Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibat, İqtisadiyyat və ya əlaqəli sahələr üzrə)
  • Satınalma və ya mühasibat sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
  • Mühasibat uçotu prinsipləri və vergi qanunvericiliyi haqqında biliklər
  • 1C (və ya digər ERP sistemləri) proqramında sərbəst işləmə bacarığı
  • MS Excel və Word proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmə
  • Analitik düşüncə, məsuliyyətlilik və işdə dəqiqlik
  • Komandada işləmə və effektiv ünsiyyət bacarığı

Əmək şəraiti:

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00 – 18:00)
  • Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən olunur (təcrübə və bacarıqlardan asılı olaraq rəqabətqabiliyyətli maaş təklif olunur)
  • Ünvan: Həsən əliyev 12 a. (İnqilab 17) avrasıya klinikasının yanında rahat marketlə yanaşı
  • Stabil iş yeri, peşəkar və mehriban kollektiv

Müraciət qaydası:

Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu yerində “Satınalma üzrə Mütəxəssis” qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap