PASHA Insurance

Şirkət haqqında:
PAŞA Sığorta şirkəti 2006-cı ildə təsis olunub və yarandığı gündən müştərilərin rahatlığına təminat verir. Şirkətin nizamnamə kapitalının həcmi 50 milyon AZN təşkil edir. Bu cür yüksək səviyyəli kapital PAŞA Sığorta şirkətinə öz sığorta öhdəliklərini əminliklə yerinə yetirmək üçün zəruri maliyyə imkanı formalaşdırır və onun ödəmə qabiliyyətliliyinə zəmanət verir. Bununla yanaşı, Şirkətin öz vəsaitləri ilə kifayət qədər təmin olunması onun gələcək inkişafı üçün zəmin yaradır.
“S&P Global Ratings” beynəlxalq reytinq agentliyi ölkənin aparıcı sığorta şirkətlərindən olan “PAŞA Sığorta” ASC-nin emitentin uzunmüddətli kredit reytinqini və maliyyə dayanıqlılığı reytinqini "BB", reytinq üzrə proqnozu isə “Sabit” səviyyəsində təsdiqləyib. Agentlik Şirkətin kapital adekvatlığını yüksək qiymətləndirib.
PAŞA Sığorta öz fəaliyyətini “ISO 10001: 2018” beynəlxalq standartına əsasən Keyfiyyətin İdarə Olunması Sisteminə uyğun həyata keçirir.
Hazırda Şirkət 36 icbari və könüllü sığorta növü üzrə 300.000-ə yaxın fiziki və hüquqi şəxsə xidmət göstərir.
Əlaqə vasitələri:
Product Marketing Expert
Key Responsibilities:
- Develop and execute comprehensive product marketing strategies from A to Z to drive product awareness, adoption, and growth.
- Conduct market research to understand customer needs, market trends, and competitive landscape.
- Create and manage go-to-market plans for new product launches, including positioning, messaging, and promotion.
- Collaborate with product owners to ensure marketing efforts align with product development and roadmap.
- Craft compelling marketing materials such as product brochures, presentations, case studies, and whitepapers.
- Work closely with the sales team to develop sales enablement tools and training materials.
- Plan and execute marketing campaigns across various channels including digital, social media, email, and events.
- Analyze campaign performance and use data-driven insights to optimize marketing strategies.
- Build and maintain relationships with key stakeholders, including customers, partners, and industry influencers.
- Stay up-to-date with the latest marketing trends, tools, and best practices.
Requirements:
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field
- 3+ years of experience in product marketing
- Working experience & proven track record of successful marketing, sales, retention campaigns
- Working experience in marketing communications and/or product development
- Knowledge/experience of digital marketing
- Knowledge in Google Analytics (GA4) including sales funnel setup, event tracking, and custom report configuration is an advantage
- Experience in evaluating advertising campaign effectiveness based on digital analytics data (e.g., source/medium performance, conversion attribution)
- Proven ability to drive growth of key metrics across digital sales channels (e.g., website conversion, CTR, engagement rate)
- Hands-on experience in handling marketing budgets and forecasting/reporting results
- Strong and proven stakeholder management skills
- Focus on achieving measurable outcomes and driving business growth
Skills:
- Strong analytical and research skills
- Excellent communication and presentation skills
- Proficiency in digital marketing tools and platforms
- Skills in GA4, Looker Studio or other digital analytics dashboards is an advantage
- Ability to work collaboratively in a cross-functional team environment
- Strong project management and organizational skills
- Creative thinking and problem-solving abilities
- Proficiency in MS Office
Please send your CV to the e-mail address in the Apply for job button by mentioning the name of the position you are applying for in the "subject" section.