Trend News Agency

Şirkət haqqında:
1995-ci ildə Azərbaycanda yaradılmış Trend müstəqil informasiya agentliyi Cənubi Qafqazda və Xəzər regionunda, eləcə də Mərkəzi Asiyada aparıcı xəbər tədarükçüsüdür. Agentliyin bazası əsasında Trend Ekspert Şurası yaradılıb. Şuranın tərkibinə region və Qərb ölkələrinin 40-a yaxın tanınmış müstəqil eksperti daxildir.
BİZİM UĞURLARIMIZ
2010-cu ildə Trend Asiya və Sakit okean ölkələri İnformasiya Agentlikləri Təşkilatına (OANA) üzv qəbul edilib. Trend 2006-2007-ci illərdə Azərbaycanda "KİV sahəsində ən yaxşı şirkət" seçilib. Trend "İlin eksklüziv informasiya agentliyi" nominasiyasında "Brand Award Azerbaijan-2008" milli mükafatına layiq görülüb. Avrasiya Televiziya və Radio Akademiyası 2008-ci ildə Trend-i RİA Novosti agentliyi ilə birlikdə "Avrasiyada daha dinamik inkişaf edən resurs" hesab edib.
BİZ NƏ HAQQINDA YAZIRIQ
Azərbaycan, Gürcüstan, İran, Qazaxıstan, Türkmənistan və Özbəkistanda, həmçinin bir sıra Avropa ölkələrində daimi müxbirlərə malik olan Trend Azərbaycan, ingilis, rus, ərəb və fars dillərində gündə təxminən 500 məqalə dərc edir.
Trend-in tərkibində Azərbaycan, ingilis, rus, fars və ərəb dillərində xəbər xidmətləri fəaliyyət göstərir. Xidmətlər ölkələrin və regionların xəbərlərini uyğun dil auditoriyasının bu hadisələrə ən böyük diqqəti kontekstində istehsal edir.
Trend öz müştərilərinə əsas siyasi, iqtisadi hadisələri işıqlandıran yüksək keyfiyyətli multimedia materiallarını, analitik hesabatları və tematik məqalələri, həmçinin ən yaxşı ekspertlərin maliyyə məqalələrini təklif edir.
Əlaqə vasitələri:
Tədqiqat Mərkəzində Kommunikasiya üzrə Mütəxəssis
Namizədə tələblər:
- Enerjili, pozitiv, nəticəyönümlü, iş keyfiyyətini itirmədən sürətli şəkildə müxtəlif tapşırıqlar arasında keçid edə bilən, fərqli insanlarla ünsiyyət qurmağa hazır olan.
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl bilməlidir.
- Marketinq və ya media sahəsində iş təcrübəsi və bacarıqları vacibdir.
- Fikirlərini aydın və əlçatan şəkildə ifadə edə bilməli, mövqeyini konkret şəkildə müdafiə etməyi bilməlidir, sistemli düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalıdır.
- Kommunikasiya sahəsində böhran vəziyyətlərini idarə etmək bacarığı vacibdir. Layihə koordinatoruna tabedir.
- Ali təhsil tələb olunur (jurnalistika, marketinq, politologiya, sosiologiya).
- Yaş: 28–33.
Layihələr üzrə əsas vəzifələr:
- Hədəf auditoriyasının analizi və mütəmadi araşdırılması, müxtəlif kommunikasiya konsepsiyalarının hazırlanması, PR planlarının, media planlarının və zərurət olduqda brendinq planlarının hazırlanması.
- Mənaların, memlərin və vizualların yaradılmasında iştirak edən kopirayterlər, SMM menecerləri və digər mütəxəssislərlə sıx əməkdaşlıq.
- Hədəf auditoriyası və cəmiyyət daxilində marka, təşkilat və ya qurumun tanıdılması və mövqeləndirilməsi üçün lazım olan ideya, məna və vizualların seçilməsi.
- Böhran (fors-major, fövqəladə hal) kommunikasiya hallarının analizi, markanın, məhsulun və ya qurumun ətrafında yaranan neqativ dalğaların qarşısını almaq və neytrallaşdırmaq üçün əsas faktorların müəyyən edilməsi və taktikaların hazırlanması.
- Markaya dair və onun rəsmi hesablarında yaradılan kontentin keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi, risklərin təhlili, böhran vəziyyətlərinin idarəsi üçün şablon və ssenarilərinin hazırlanması.
- Kommunikasiya mahiyyətindən irəli gələn digər vəzifələrin yerinə yetirilməsi.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.