GLOBAL SELFCARE MMC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Baş mühasib

Vəzifə öhdəlikləri

  • Şirkətin maliyyə və mühasibatlıq əməliyyatlarını idarə etmək;
  • Mühasibat uçotu haqqında qanunvericiliyə uyğun olaraq müəssisənin uçot siyasətini formalaşdırmaq;
  • Hesabların iş planını, ilkin uçot sənədlərinin formalarını hazırlamaq və təsdiqləmək;
  • Mühasibat uçotunun səmərəli təşkili və müasir hesablama texnologiyalarının tətbiqini təmin etmək;
  • Daxil olan pul vəsaitlərinin, əmtəə-maddi dəyərlərin və əsas vəsaitlərin tam uçotunu aparmaq;
  • Müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin nəticələrinin dəqiq uçotunu təmin etmək;
  • Vergi və dövlət sosial sığorta ödənişlərinin düzgün hesablanmasını və vaxtında ödənilməsini təmin etmək;
  • Maliyyə-təsərrüfat əməliyyatları üzrə sənədləşmənin mövcud qanunvericiliyə uyğun aparılmasına nəzarət etmək;

Tələblər 

  • Ali təhsil (Mühasibatlıq, Maliyyə və ya digər əlaqəli sahə üzrə);
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq, rus dili biliyi üstünlükdür;
  • Mühasibatlıq sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi (müvafiq sahədə rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi);
  • Mühasibatlıq proqramları (1C, Excel) üzrə yüksək biliklər;
  • ACCA,PMS sahəsində biliklərə malik namizədlərə üstünlük verilir;
  • Vergi qanunvericiliyi və maliyyə analizi sahəsində biliklər;
  • Analitik düşünmə və problem həll etmə bacarıqları;
  • Yüksək təşkilatçılıq və diqqətlilik;
  • Komanda ilə işləmək və rəhbərlik bacarığı;
  • Yaş həddi: 30-40;
  • Retail sahəsində işləməsi arzuolunandır. 

İş şəraiti

  • İş qrafiki: Həftə içi 5 gün (09:00 - 18:00);
  • İş yeri: Bakı
  • Əmək haqqı: razılaşma əsasında (1200-1500 Azn net)
  • Korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur.

Əlaqə nömrəsi: 992004599

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



GLOBAL SELFCARE MMC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Baş mühasib

Vəzifə öhdəlikləri

  • Şirkətin maliyyə və mühasibatlıq əməliyyatlarını idarə etmək;
  • Mühasibat uçotu haqqında qanunvericiliyə uyğun olaraq müəssisənin uçot siyasətini formalaşdırmaq;
  • Hesabların iş planını, ilkin uçot sənədlərinin formalarını hazırlamaq və təsdiqləmək;
  • Mühasibat uçotunun səmərəli təşkili və müasir hesablama texnologiyalarının tətbiqini təmin etmək;
  • Daxil olan pul vəsaitlərinin, əmtəə-maddi dəyərlərin və əsas vəsaitlərin tam uçotunu aparmaq;
  • Müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin nəticələrinin dəqiq uçotunu təmin etmək;
  • Vergi və dövlət sosial sığorta ödənişlərinin düzgün hesablanmasını və vaxtında ödənilməsini təmin etmək;
  • Maliyyə-təsərrüfat əməliyyatları üzrə sənədləşmənin mövcud qanunvericiliyə uyğun aparılmasına nəzarət etmək;

Tələblər 

  • Ali təhsil (Mühasibatlıq, Maliyyə və ya digər əlaqəli sahə üzrə);
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq, rus dili biliyi üstünlükdür;
  • Mühasibatlıq sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi (müvafiq sahədə rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi);
  • Mühasibatlıq proqramları (1C, Excel) üzrə yüksək biliklər;
  • ACCA,PMS sahəsində biliklərə malik namizədlərə üstünlük verilir;
  • Vergi qanunvericiliyi və maliyyə analizi sahəsində biliklər;
  • Analitik düşünmə və problem həll etmə bacarıqları;
  • Yüksək təşkilatçılıq və diqqətlilik;
  • Komanda ilə işləmək və rəhbərlik bacarığı;
  • Yaş həddi: 30-40;
  • Retail sahəsində işləməsi arzuolunandır. 

İş şəraiti

  • İş qrafiki: Həftə içi 5 gün (09:00 - 18:00);
  • İş yeri: Bakı
  • Əmək haqqı: razılaşma əsasında (1200-1500 Azn net)
  • Korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur.

Əlaqə nömrəsi: 992004599

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap