AZINTELECOM



Şirkət haqqında:

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin nəzdində fəaliyyət göstərən “AzInTelecom” MMC-nin 3 əsas xidmət istiqaməti var. Rəqəmsal dünyada keyfiyyətə üstünlük verənlərə təhlükəsiz, etibarlı və uyğunlaşa bilən data xidmətləri təqdim etməyi özünə hədəf seçən “AzInTelecom” MMC şirkət strategiyasını insana dəyər, etibarlılıq, innovativlik, çeviklik, şəffaflıq və məxfiliyin qorunması kimi fundamental dəyərlər ətrafında formalaşdırıb. Şirkətin loqotipi və korporativ rənglərinin yaradılması prosesində adları çəkilən prinsiplər əsas meyarlar kimi seçilərək şirkətin missiyası və gələcəkyönümlü planlarına uyğunlaşdırılıb. “AzInTelecom” MMC-nin fəaliyyət istiqamətləri Azərbaycan və xarici ölkələr arasında mübadilə olunan beynəlxalq səs trafiki, Azərbaycana idxal olunan telekommunikasiya vasitələrinin sertifikatlaşdırılması və "AZCLOUD" bulud xidmətlərindən ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Risklərin idarə edilməsi üzrə aparıcı mütəxəssis

Departament: Keyfiyyət Təminatı/Komplayns və risklərin idarə olunması şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Metodoloji sənədlərin, prosedurların hazırlanması və təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
  • Maliyyə, İnsan Resursları və digər departamentlər üzrə daxili nəzarət prosedurlarının uyğunluğunu təmin etmək;
  • Hüquqi tələblərə uyğunluq risklərini izləmək və iş qanunvericiliyinə riayət edilməsini təmin etmək;
  • Siyasət və prosedurların müntəzəm olaraq yenilənməsini təmin etmək;
  • Risklərin idarə olunması ilə bağlı müntəzəm hesabatlar hazırlamaq;
  • Riskləri düzgün və şəffaf şəkildə bütün maraqlı tərəflərə təqdim etmək;
  • Risk idarəetmə proseslərinin effektivliyini mütəmadi olaraq qiymətləndirmək;
  • Proseslərin optimallaşdırılması ilə bağlı təkliflər vermək;
  • Departamentin təmsil edildiyi komitələr üçün müvafiq sənəd və materialların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Departament üzrə digər aidiyyəti hesabatları hazırlamaq;
  • Şöbənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işləri yerinə yetirmək.

Tələb olunun biliklər:

  • Ali təhsil təhsil (İnformasiya texnologiyaları, iqtisadiyyat və ya biznes idarə edilməsi sahəsi üzrə);
  • Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
  • Normativ sənədlər, siyasət, prosedur və metodoloji sənədlərlə işləmə bacarığı;
  • Analiz bacarığı, risk qiymətləndirilməsi bacarığı;
  • Konfidensial və həssas məlumatlarla işləmək bacarığı;
  • Danışıqlar aparmaq, münaqişələri həll etmək və idarə etmək bacarığı.
  • Microsoft Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
  • Azərbaycan dili - səlis, ingilis – yaxşı; rus dili – orta.

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



AZINTELECOM



Şirkət haqqında:

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin nəzdində fəaliyyət göstərən “AzInTelecom” MMC-nin 3 əsas xidmət istiqaməti var. Rəqəmsal dünyada keyfiyyətə üstünlük verənlərə təhlükəsiz, etibarlı və uyğunlaşa bilən data xidmətləri təqdim etməyi özünə hədəf seçən “AzInTelecom” MMC şirkət strategiyasını insana dəyər, etibarlılıq, innovativlik, çeviklik, şəffaflıq və məxfiliyin qorunması kimi fundamental dəyərlər ətrafında formalaşdırıb. Şirkətin loqotipi və korporativ rənglərinin yaradılması prosesində adları çəkilən prinsiplər əsas meyarlar kimi seçilərək şirkətin missiyası və gələcəkyönümlü planlarına uyğunlaşdırılıb. “AzInTelecom” MMC-nin fəaliyyət istiqamətləri Azərbaycan və xarici ölkələr arasında mübadilə olunan beynəlxalq səs trafiki, Azərbaycana idxal olunan telekommunikasiya vasitələrinin sertifikatlaşdırılması və "AZCLOUD" bulud xidmətlərindən ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Risklərin idarə edilməsi üzrə aparıcı mütəxəssis

Departament: Keyfiyyət Təminatı/Komplayns və risklərin idarə olunması şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Metodoloji sənədlərin, prosedurların hazırlanması və təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
  • Maliyyə, İnsan Resursları və digər departamentlər üzrə daxili nəzarət prosedurlarının uyğunluğunu təmin etmək;
  • Hüquqi tələblərə uyğunluq risklərini izləmək və iş qanunvericiliyinə riayət edilməsini təmin etmək;
  • Siyasət və prosedurların müntəzəm olaraq yenilənməsini təmin etmək;
  • Risklərin idarə olunması ilə bağlı müntəzəm hesabatlar hazırlamaq;
  • Riskləri düzgün və şəffaf şəkildə bütün maraqlı tərəflərə təqdim etmək;
  • Risk idarəetmə proseslərinin effektivliyini mütəmadi olaraq qiymətləndirmək;
  • Proseslərin optimallaşdırılması ilə bağlı təkliflər vermək;
  • Departamentin təmsil edildiyi komitələr üçün müvafiq sənəd və materialların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Departament üzrə digər aidiyyəti hesabatları hazırlamaq;
  • Şöbənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işləri yerinə yetirmək.

Tələb olunun biliklər:

  • Ali təhsil təhsil (İnformasiya texnologiyaları, iqtisadiyyat və ya biznes idarə edilməsi sahəsi üzrə);
  • Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
  • Normativ sənədlər, siyasət, prosedur və metodoloji sənədlərlə işləmə bacarığı;
  • Analiz bacarığı, risk qiymətləndirilməsi bacarığı;
  • Konfidensial və həssas məlumatlarla işləmək bacarığı;
  • Danışıqlar aparmaq, münaqişələri həll etmək və idarə etmək bacarığı.
  • Microsoft Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
  • Azərbaycan dili - səlis, ingilis – yaxşı; rus dili – orta.

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap