Sabah Investment Group



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Resepşionist

İş şəraiti

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Sabah Residence kompleksi
  • Struktur: Satış Ofisi
  • Əməkhaqqı: 500–700 AZN (təcrübəyə əsasən)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisə daxil olan qonaqların nəzakətli şəkildə qarşılanması və yönləndirilməsi
  • Telefon zənglərinin cavablandırılması və müvafiq struktur bölmələrə dəqiq yönləndirilməsi
  • Gələn sənədlərin və məlumatların qəbul edilməsi, qeydiyyatı və sistemə daxil edilməsi
  • Struktur bölmələrə inzibati dəstək göstərilməsi (məsələn: görüş otaqlarının təşkili, yazışmaların ötürülməsi və s.)
  • Excel və digər ofis proqramlarında gündəlik məlumatların işlənməsi və izlənməsi
  • Ofisin ümumi ab-havasının qorunması, təmiz və səliqəli iş mühitinin təmininə dəstək

Namizədə tələblər:

  • Ali və ya orta ixtisas təhsili
  • İngilis dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı – mütləqdir
  • Rus dili biliyi – üstünlükdür
  • Microsoft Office, xüsusilə Excel proqramı ilə işləmək bacarığı
  • Yaxşı ünsiyyət və danışıq tərzi (diksiyası)
  • Xoş görünüşlü, səliqəli, nəzakətli və gülərüz
  • Detallara diqqətli, intizamlı və operativ işləmək bacarığı
  • Müştəri və qonaqlarla peşəkar davranış etikasına sahib olmaq

Təklif olunur:

  • Sabit və rahat iş rejimi
  • Rəqabətli əməkhaqqı
  • Gülərüz və peşəkar komanda ilə əməkdaşlıq
  • Karyera inkişafı üçün fürsətlər
  • Şirkət daxilində təlim və dəstək

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Sabah Investment Group



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Resepşionist

İş şəraiti

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Sabah Residence kompleksi
  • Struktur: Satış Ofisi
  • Əməkhaqqı: 500–700 AZN (təcrübəyə əsasən)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisə daxil olan qonaqların nəzakətli şəkildə qarşılanması və yönləndirilməsi
  • Telefon zənglərinin cavablandırılması və müvafiq struktur bölmələrə dəqiq yönləndirilməsi
  • Gələn sənədlərin və məlumatların qəbul edilməsi, qeydiyyatı və sistemə daxil edilməsi
  • Struktur bölmələrə inzibati dəstək göstərilməsi (məsələn: görüş otaqlarının təşkili, yazışmaların ötürülməsi və s.)
  • Excel və digər ofis proqramlarında gündəlik məlumatların işlənməsi və izlənməsi
  • Ofisin ümumi ab-havasının qorunması, təmiz və səliqəli iş mühitinin təmininə dəstək

Namizədə tələblər:

  • Ali və ya orta ixtisas təhsili
  • İngilis dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı – mütləqdir
  • Rus dili biliyi – üstünlükdür
  • Microsoft Office, xüsusilə Excel proqramı ilə işləmək bacarığı
  • Yaxşı ünsiyyət və danışıq tərzi (diksiyası)
  • Xoş görünüşlü, səliqəli, nəzakətli və gülərüz
  • Detallara diqqətli, intizamlı və operativ işləmək bacarığı
  • Müştəri və qonaqlarla peşəkar davranış etikasına sahib olmaq

Təklif olunur:

  • Sabit və rahat iş rejimi
  • Rəqabətli əməkhaqqı
  • Gülərüz və peşəkar komanda ilə əməkdaşlıq
  • Karyera inkişafı üçün fürsətlər
  • Şirkət daxilində təlim və dəstək

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap