MPAY QSC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




İnsan resursları üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi və digər əlaqəli qanunvericilik aktları üzrə uyğunluğun təmin edilməsi və HR proseslərinin hüquqi çərçivədə aparılmasına nəzarət.
  • Əmək müqavilələrinin hazırlanması, dəyişikliklərin və xitamların düzgün rəsmiləşdirilməsi.
  • İşə qəbul, yerləşdirmə, adaptasiya və işdən çıxarılma proseslərində iştirak.
  • HR data və göstəricilərin təhlili
  • HR layihələrində iştirak və yeni təşəbbüslərin icrasında dəstək.
  • HR sistemləri və ya məlumat bazaları ilə işləmək, məlumatların aktuallığını və düzgünlüyünü təmin etmək.
  • Rəhbərlik və digər şöbələrlə əməkdaşlıq edərək HR proseslərinin səmərəliliyinin artırılması.

Tələblər:

  • Ali təhsil 
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi üzrə biliklər (praktiki təcrübə üstünlükdür).
  • Analitik düşüncə və data əsaslı qərarvermə bacarığı.
  • Yaxşı kommunikasiya və komanda ilə işləmək bacarığı.
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək (Excel üzrə yaxşı səviyyə üstünlükdür).
  • Minimum 2 il İnsan Resursları sahəsində iş təcrübəsi.
  • HRIS sistemləri ilə işləmə təcrübəsi arzuolunandır.
  • Data vizuallaşdırma alətləri (Power BI, Tableau və s.) ilə tanışlıq arzuolunandır

İş şəraiti:

  • Ofis daxili;
  • İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
  • Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
  • Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
  • Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
  • Nahar yeməyinin təmin olunması;
  • “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi; 

Maraqlananlardan xahiş olunur, Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil olub, CV-nizi yönləndirəsiniz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


MPAY QSC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




İnsan resursları üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi və digər əlaqəli qanunvericilik aktları üzrə uyğunluğun təmin edilməsi və HR proseslərinin hüquqi çərçivədə aparılmasına nəzarət.
  • Əmək müqavilələrinin hazırlanması, dəyişikliklərin və xitamların düzgün rəsmiləşdirilməsi.
  • İşə qəbul, yerləşdirmə, adaptasiya və işdən çıxarılma proseslərində iştirak.
  • HR data və göstəricilərin təhlili
  • HR layihələrində iştirak və yeni təşəbbüslərin icrasında dəstək.
  • HR sistemləri və ya məlumat bazaları ilə işləmək, məlumatların aktuallığını və düzgünlüyünü təmin etmək.
  • Rəhbərlik və digər şöbələrlə əməkdaşlıq edərək HR proseslərinin səmərəliliyinin artırılması.

Tələblər:

  • Ali təhsil 
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi üzrə biliklər (praktiki təcrübə üstünlükdür).
  • Analitik düşüncə və data əsaslı qərarvermə bacarığı.
  • Yaxşı kommunikasiya və komanda ilə işləmək bacarığı.
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək (Excel üzrə yaxşı səviyyə üstünlükdür).
  • Minimum 2 il İnsan Resursları sahəsində iş təcrübəsi.
  • HRIS sistemləri ilə işləmə təcrübəsi arzuolunandır.
  • Data vizuallaşdırma alətləri (Power BI, Tableau və s.) ilə tanışlıq arzuolunandır

İş şəraiti:

  • Ofis daxili;
  • İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
  • Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
  • Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
  • Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
  • Nahar yeməyinin təmin olunması;
  • “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi; 

Maraqlananlardan xahiş olunur, Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil olub, CV-nizi yönləndirəsiniz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap