Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Service Desk Engineer

Xidmət Dəstəyi üzrə Mühəndis 

İdarə: Şəbəkə Texnologiyaları İdarəsi 
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Müştəri Xidmətləri, Rəsmi, Tənzimləyici, VIP, VVIP, Hüquq, Marketinq, Maliyyə sorğularının Azerconnect Group-un müxtəlif şöbələri və digər MŞOa koordinasiyası və təqibi 
  • MŞO-larla yüksək səviyyədə əlaqə qurmaq, bütün tərəflərlə açıq ünsiyyət yaratmaq və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək 
  • Xidmətin Çatdırılmasının Təminatı üzrə statistik hesabatların hazırlanması (NCP, VIP və Müştəri şikayətləri, daxil olan zənglərin mobil şikayətlərə nisbəti, VVIP nöqtələr, individual şikayətlər), rəhbərlik tərəfindən verilmiş əlavə hesabatlar 
  • VIP, Müştəri Xidməti, Rəsmi, Tənzimləyici və İndividual Şikayətlər üzrə trend analizləri və təqibi, "Hot-spot" ərazilərin müəyyənləşdirilməsi 
  • Yeni baza stansiyası planlamasının biznes prioritetləri və Şəbəkə yerləşdirmə planına uyğun koordinasiyası 
  • NT və IT məsələləri üzrə təyin olunmuş müraciətlər üçün şikayət idarəçiliyində əsas əlaqə nöqtəsi kimi çıxış etmək 
  • Mürəkkəb və mübahisəli şikayətlər/sorğular qəbul edildikdə eskalasiya nöqtəsi kimi çıxış etmək 
  • Həll olunmuş və həllini gözləyən nasazlıq haqqında bildirişlər və açılmış məsələlər haqqında gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq 
  • İş təlimatına uyğun təlim keçilməsi və bacarıqların inkişaf etdirilməsi üzrə  planlaşdırılmış təlimə əməl etmək 
  • Digər şəbəkə bölmələri ilə əlaqədə olmaq və əməkdaşlıq etmək. İş prosesinə uyğun olaraq texniki sənədlərlə tanış olmaq 
  • Daxili nizam-intizam qaydaları və iş proseduralarına hörmətlə yanaşmaq və onlara riayət etmək 
  • Müvafiq təhlükəsizlik qaydaları və proseduralarına riayət etmək və onların riayət olunmasına ciddi nəzarət etmək 
  • Müdiriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək 

Vəzifənin tələbləri:

  • Telekommunikasiya və ya informasiya texnologiyaları üzrə ali təhsil;
  • Mobil şəbəkə sahəsində təcrübə;
  • Şikayətlərə baxılması sahəsində təcrübəyə və müştəriyə yönəlmiş yanaşmaya sahib olmaq;
  • Telekommunikasiya  sahəsində minimum 1 il;
  • İngillis, Rus, Azərbaycan dillərində yaxşı oxumaq, yazmaq və danışmaq bacarığı; 
  • MS Office proqramlarında yüksək səviyyəli bilik və bacarıqlar;
  • Data Şəbəkə topologiyası haqqında universal məlumat;
  • Yaxşı analitiklik bacarıqları;
  • Yaxşı xidmət göstərmə zehniyyəti;
  • Yaxşı dinləmə, müzakirə və təqdimat bacarıqları;
  • Şəxsi motivasiya edən və nəticələrə əsaslanan bir mühitdə inkişaf edə bilən;
  • Problem həll etmə bacarıqları;

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Service Desk Engineer

Division: Network Technologies Division
Working schedule: Standard or 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on the nature of the work you will be able to work from the office and from home
Your main job responsibilities:

  • Follow up and coordinate the Customer Care, Official, Regulatory, VIP, VVIP, Legal, Marketing, Finance ticketing process with the various Azerconnect Group departments and MNOs
  • High communication with MNOs, communicate clearly to all Stakeholders and ensure to get customer satisfaction
  • Compile regular Service Delivery Assurance statistical reports (New Cells Plan, VIP and Customer Complaints, Incoming calls vs. Data network, VVIP locations, Reporting tracker, Single complaints), additional reports assigned by Management
  • Analysis and follow-up of VIP, Customer Care, Official, Regulatory, Single Complaints trends during targeted time period, “Hot-spot” identification
  • Coordination of New Cell Plan in accordance with Business priorities and Network Deployment plans
  • Acts as primary point of contact for Complaint Management on all NT&IT issues for assigned tickets
  • Primary responsibility is user/customer support and customer service. Being present and available to clients requiring technical assistance
  • To prepare resolved and pending Trouble Tickets and opened issues reports on a daily, weekly, or monthly basis
  • To be trained according to job description and to follow planned training competence development
  • To participate and cooperate with the other network units. To familiarize oneself with technical documentation according to job process
  • To respect and follow internal regulations and procedures
  • To keep the specific safety instructions and procedures and to supervises strictly for their following and execution
  • To carry out other tasks related to the position assigned by management

Position Requirements:

  • University degree in telecommunications or information technologies;
  • Experience in the mobile network field;
  • Experience in handling complaints and a customer-oriented approach;
  • Minimum 1 year of experience in the telecommunications sector;
  • Good reading, writing, and speaking skills in English, Russian, and Azerbaijani languages;
  • Advanced proficiency in MS Office applications;
  • Universal knowledge about Cellular Network topology;
  • Good analytic skills;
  • Good service delivery mindset;
  • Good listening, negotiation, and presentation skills;
  • Self-motivated and able to thrive in a results-driven environment;
  • Problem solving skills;

Interested candidates can apply by clicking the link provided in the "Apply" button.

Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Service Desk Engineer

Xidmət Dəstəyi üzrə Mühəndis 

İdarə: Şəbəkə Texnologiyaları İdarəsi 
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Müştəri Xidmətləri, Rəsmi, Tənzimləyici, VIP, VVIP, Hüquq, Marketinq, Maliyyə sorğularının Azerconnect Group-un müxtəlif şöbələri və digər MŞOa koordinasiyası və təqibi 
  • MŞO-larla yüksək səviyyədə əlaqə qurmaq, bütün tərəflərlə açıq ünsiyyət yaratmaq və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək 
  • Xidmətin Çatdırılmasının Təminatı üzrə statistik hesabatların hazırlanması (NCP, VIP və Müştəri şikayətləri, daxil olan zənglərin mobil şikayətlərə nisbəti, VVIP nöqtələr, individual şikayətlər), rəhbərlik tərəfindən verilmiş əlavə hesabatlar 
  • VIP, Müştəri Xidməti, Rəsmi, Tənzimləyici və İndividual Şikayətlər üzrə trend analizləri və təqibi, "Hot-spot" ərazilərin müəyyənləşdirilməsi 
  • Yeni baza stansiyası planlamasının biznes prioritetləri və Şəbəkə yerləşdirmə planına uyğun koordinasiyası 
  • NT və IT məsələləri üzrə təyin olunmuş müraciətlər üçün şikayət idarəçiliyində əsas əlaqə nöqtəsi kimi çıxış etmək 
  • Mürəkkəb və mübahisəli şikayətlər/sorğular qəbul edildikdə eskalasiya nöqtəsi kimi çıxış etmək 
  • Həll olunmuş və həllini gözləyən nasazlıq haqqında bildirişlər və açılmış məsələlər haqqında gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq 
  • İş təlimatına uyğun təlim keçilməsi və bacarıqların inkişaf etdirilməsi üzrə  planlaşdırılmış təlimə əməl etmək 
  • Digər şəbəkə bölmələri ilə əlaqədə olmaq və əməkdaşlıq etmək. İş prosesinə uyğun olaraq texniki sənədlərlə tanış olmaq 
  • Daxili nizam-intizam qaydaları və iş proseduralarına hörmətlə yanaşmaq və onlara riayət etmək 
  • Müvafiq təhlükəsizlik qaydaları və proseduralarına riayət etmək və onların riayət olunmasına ciddi nəzarət etmək 
  • Müdiriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək 

Vəzifənin tələbləri:

  • Telekommunikasiya və ya informasiya texnologiyaları üzrə ali təhsil;
  • Mobil şəbəkə sahəsində təcrübə;
  • Şikayətlərə baxılması sahəsində təcrübəyə və müştəriyə yönəlmiş yanaşmaya sahib olmaq;
  • Telekommunikasiya  sahəsində minimum 1 il;
  • İngillis, Rus, Azərbaycan dillərində yaxşı oxumaq, yazmaq və danışmaq bacarığı; 
  • MS Office proqramlarında yüksək səviyyəli bilik və bacarıqlar;
  • Data Şəbəkə topologiyası haqqında universal məlumat;
  • Yaxşı analitiklik bacarıqları;
  • Yaxşı xidmət göstərmə zehniyyəti;
  • Yaxşı dinləmə, müzakirə və təqdimat bacarıqları;
  • Şəxsi motivasiya edən və nəticələrə əsaslanan bir mühitdə inkişaf edə bilən;
  • Problem həll etmə bacarıqları;

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Service Desk Engineer

Division: Network Technologies Division
Working schedule: Standard or 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on the nature of the work you will be able to work from the office and from home
Your main job responsibilities:

  • Follow up and coordinate the Customer Care, Official, Regulatory, VIP, VVIP, Legal, Marketing, Finance ticketing process with the various Azerconnect Group departments and MNOs
  • High communication with MNOs, communicate clearly to all Stakeholders and ensure to get customer satisfaction
  • Compile regular Service Delivery Assurance statistical reports (New Cells Plan, VIP and Customer Complaints, Incoming calls vs. Data network, VVIP locations, Reporting tracker, Single complaints), additional reports assigned by Management
  • Analysis and follow-up of VIP, Customer Care, Official, Regulatory, Single Complaints trends during targeted time period, “Hot-spot” identification
  • Coordination of New Cell Plan in accordance with Business priorities and Network Deployment plans
  • Acts as primary point of contact for Complaint Management on all NT&IT issues for assigned tickets
  • Primary responsibility is user/customer support and customer service. Being present and available to clients requiring technical assistance
  • To prepare resolved and pending Trouble Tickets and opened issues reports on a daily, weekly, or monthly basis
  • To be trained according to job description and to follow planned training competence development
  • To participate and cooperate with the other network units. To familiarize oneself with technical documentation according to job process
  • To respect and follow internal regulations and procedures
  • To keep the specific safety instructions and procedures and to supervises strictly for their following and execution
  • To carry out other tasks related to the position assigned by management

Position Requirements:

  • University degree in telecommunications or information technologies;
  • Experience in the mobile network field;
  • Experience in handling complaints and a customer-oriented approach;
  • Minimum 1 year of experience in the telecommunications sector;
  • Good reading, writing, and speaking skills in English, Russian, and Azerbaijani languages;
  • Advanced proficiency in MS Office applications;
  • Universal knowledge about Cellular Network topology;
  • Good analytic skills;
  • Good service delivery mindset;
  • Good listening, negotiation, and presentation skills;
  • Self-motivated and able to thrive in a results-driven environment;
  • Problem solving skills;

Interested candidates can apply by clicking the link provided in the "Apply" button.

Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap