Azerconnect Group

Şirkət haqqında:
Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.
2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir.
Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.
Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.
Əlaqə vasitələri:
Service Desk Engineer
Xidmət Dəstəyi üzrə Mühəndis
İdarə: Şəbəkə Texnologiyaları İdarəsi
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Müştəri Xidmətləri, Rəsmi, Tənzimləyici, VIP, VVIP, Hüquq, Marketinq, Maliyyə sorğularının Azerconnect Group-un müxtəlif şöbələri və digər MŞOa koordinasiyası və təqibi
- MŞO-larla yüksək səviyyədə əlaqə qurmaq, bütün tərəflərlə açıq ünsiyyət yaratmaq və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək
- Xidmətin Çatdırılmasının Təminatı üzrə statistik hesabatların hazırlanması (NCP, VIP və Müştəri şikayətləri, daxil olan zənglərin mobil şikayətlərə nisbəti, VVIP nöqtələr, individual şikayətlər), rəhbərlik tərəfindən verilmiş əlavə hesabatlar
- VIP, Müştəri Xidməti, Rəsmi, Tənzimləyici və İndividual Şikayətlər üzrə trend analizləri və təqibi, "Hot-spot" ərazilərin müəyyənləşdirilməsi
- Yeni baza stansiyası planlamasının biznes prioritetləri və Şəbəkə yerləşdirmə planına uyğun koordinasiyası
- NT və IT məsələləri üzrə təyin olunmuş müraciətlər üçün şikayət idarəçiliyində əsas əlaqə nöqtəsi kimi çıxış etmək
- Mürəkkəb və mübahisəli şikayətlər/sorğular qəbul edildikdə eskalasiya nöqtəsi kimi çıxış etmək
- Həll olunmuş və həllini gözləyən nasazlıq haqqında bildirişlər və açılmış məsələlər haqqında gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq
- İş təlimatına uyğun təlim keçilməsi və bacarıqların inkişaf etdirilməsi üzrə planlaşdırılmış təlimə əməl etmək
- Digər şəbəkə bölmələri ilə əlaqədə olmaq və əməkdaşlıq etmək. İş prosesinə uyğun olaraq texniki sənədlərlə tanış olmaq
- Daxili nizam-intizam qaydaları və iş proseduralarına hörmətlə yanaşmaq və onlara riayət etmək
- Müvafiq təhlükəsizlik qaydaları və proseduralarına riayət etmək və onların riayət olunmasına ciddi nəzarət etmək
- Müdiriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək
Vəzifənin tələbləri:
- Telekommunikasiya və ya informasiya texnologiyaları üzrə ali təhsil;
- Mobil şəbəkə sahəsində təcrübə;
- Şikayətlərə baxılması sahəsində təcrübəyə və müştəriyə yönəlmiş yanaşmaya sahib olmaq;
- Telekommunikasiya sahəsində minimum 1 il;
- İngillis, Rus, Azərbaycan dillərində yaxşı oxumaq, yazmaq və danışmaq bacarığı;
- MS Office proqramlarında yüksək səviyyəli bilik və bacarıqlar;
- Data Şəbəkə topologiyası haqqında universal məlumat;
- Yaxşı analitiklik bacarıqları;
- Yaxşı xidmət göstərmə zehniyyəti;
- Yaxşı dinləmə, müzakirə və təqdimat bacarıqları;
- Şəxsi motivasiya edən və nəticələrə əsaslanan bir mühitdə inkişaf edə bilən;
- Problem həll etmə bacarıqları;
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Service Desk Engineer
Division: Network Technologies Division
Working schedule: Standard or 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on the nature of the work you will be able to work from the office and from home
Your main job responsibilities:
- Follow up and coordinate the Customer Care, Official, Regulatory, VIP, VVIP, Legal, Marketing, Finance ticketing process with the various Azerconnect Group departments and MNOs
- High communication with MNOs, communicate clearly to all Stakeholders and ensure to get customer satisfaction
- Compile regular Service Delivery Assurance statistical reports (New Cells Plan, VIP and Customer Complaints, Incoming calls vs. Data network, VVIP locations, Reporting tracker, Single complaints), additional reports assigned by Management
- Analysis and follow-up of VIP, Customer Care, Official, Regulatory, Single Complaints trends during targeted time period, “Hot-spot” identification
- Coordination of New Cell Plan in accordance with Business priorities and Network Deployment plans
- Acts as primary point of contact for Complaint Management on all NT&IT issues for assigned tickets
- Primary responsibility is user/customer support and customer service. Being present and available to clients requiring technical assistance
- To prepare resolved and pending Trouble Tickets and opened issues reports on a daily, weekly, or monthly basis
- To be trained according to job description and to follow planned training competence development
- To participate and cooperate with the other network units. To familiarize oneself with technical documentation according to job process
- To respect and follow internal regulations and procedures
- To keep the specific safety instructions and procedures and to supervises strictly for their following and execution
- To carry out other tasks related to the position assigned by management
Position Requirements:
- University degree in telecommunications or information technologies;
- Experience in the mobile network field;
- Experience in handling complaints and a customer-oriented approach;
- Minimum 1 year of experience in the telecommunications sector;
- Good reading, writing, and speaking skills in English, Russian, and Azerbaijani languages;
- Advanced proficiency in MS Office applications;
- Universal knowledge about Cellular Network topology;
- Good analytic skills;
- Good service delivery mindset;
- Good listening, negotiation, and presentation skills;
- Self-motivated and able to thrive in a results-driven environment;
- Problem solving skills;
Interested candidates can apply by clicking the link provided in the "Apply" button.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.