Sinteks Group of Companies



Şirkət haqqında:

1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir.


Sinteks 300-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika = brendlərini, ev əşyaları mağazalarını və 10-dan çox kafeteriya filialını idarə edir.


Aparıcı Moda Brendləri - Alexander McQueen, Armani Exchange, Balenciaga , Bally, Bottega Veneta, Burberry, Chloe, Corneliani, Diane Von Furstenberg, Diesel, D&G kids, Ermanno Scervino, Emporio Armani, Ermenegildo Zegna, Escada, ETRO, Giorgio Armani, Givenchy, Gucci, Gucci Kids, Guess, Hugo Boss, ISAIA, Jimmy Choo, Kiton, Lloyd, Marc Jacobs, Marciano, Marina Rinaldi, Marni, Max Mara, MAX&CO, Michael Kors, Pal Zileri, Paul & Shark, Patrizia Pepe, Persona by Marina Rinaldi, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, St. John, Stella McCartney, Tory Burch, Tod's, YSL, Weekend Max Mara, Ermano Scervino, Sandro.


Zərgərlik portfelinə Chaumet, Damiani, Repossi, Adamas Milano, Nessa, Sydney Evan, Mounser, Parulina, Palmiero, Mattia Cielo, Mariani, Nikos Koulis, Nigaam, Sirus Tanya, Shamballa Jewels, Sara Weinstock, PERLOTA, Sutra kimi və digər məşhur brendlər daxildir.


SINTEKS həmçinin Azərbaycanda EMPORIUM, SCOOP, BISQUE və ALBATROS kimi məşhur konseptual mağazaların təsisçisidir.


Mass market portfelinə - New Yorker, Next, Mango, Oxxo brendlər daxildir.


Qida və İçki sahəsində SINTEKS Gloria Jean's Coffee Shops-un Bakıdakı 10 əsas məkanını və Port Baku Mall-da Emporium kafesini əhatə edir.


2020-ci ildən etibarən ev əşyaları, aksesuarlar və dekorasiya üzrə ixtisaslaşan Hom*me brendi hazırda 4 mağazaya qədər genişlənib.

Əlaqə vasitələri:




Brend Menecer (Fashion Retail)

Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilməsini və CV-də müvafiq bilik və bacarıqların işarə edilməsini xahiş edirik.

Vəzifənin rolu: Brend Menecer – biznesin bütün istiqamətlərində brendin böyüməsini və uğurunu təmin edən geniş spektrli vəzifələri əhatə edir.  Marketinq, əməliyyatlar, maliyyə və təchizat zəncirinin idarə edilməsini əhatə edən, partnyorlarla və maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq edərək, mükəmməlliyi artırır və brendi gəlirlilik və davamlılığa doğru istiqamətləndirir.

Vəzifə öhdəlikləri:

Mövsümi satınalma büdcəsinin idarə edilməsi

  • Mövsümi satınalma fəaliyyətləri üçün büdcəni hazırlayır və idarə edir, maliyyə ayırmalarının şirkətin satış proqnozlarına və strateji hədəflərinə uyğun olmasını təmin edir. Bu, həm cari bazar tendensiyalarını, həm də tarixi satış məlumatlarını nəzərə alaraq mal qalıqlarına investisiyaların diqqətlə planlaşdırılmasını nəzərdə tutur.

Təchizat zəncirinə nəzarət

  • Malların satın alınması və paylanmasında səmərəliliyi və effektivliyi təmin etmək üçün bütün təchizat zənciri prosedurlarına nəzarət edir. Bura logistika və paylama kanallarına nəzarət, mağazalarda məhsulların vaxtında olmasını təmin etmək daxildir.

Brend idarəetməsi

  • Brend strategiyası və mövqeləndirmə: Brend üzrə bütün satış nöqtələrində brendin vahid kimliyinin qorunması və inkişaf etdirilməsi. Bütün mağazalar üzrə vizual merçandaizinqin, həmçinin satış personalının uniformalarının brend strategiyasına və standartlarına uyğun olmasını təmin edir. Bu, brendin mesajını effektiv şəkildə çatdıran pərakəndə satış mühiti yaratmaq üçün brendin əsas dəyərlərini, hədəf bazarını və marketinq məqsədlərini dərindən başa düşməyi tələb edir.

Bazar təhlili və strategiyaya düzəliş

  • Lazım gəldikdə strategiyaları tənzimləmək üçün bazar tendensiyalarını və satış performansını davamlı olaraq təhlil edir. Buraya böyümə imkanlarının, təkmilləşdirilməli sahələrin müəyyən edilməsi Bazar trendlərinin, rəqiblərin və müştəri davranışlarının izlənməsi və bu məlumatlar əsasında təkliflərin və mövqeləndirmənin tənzimlənməsi , rəqabətə davamlı və gəlirli qiymətlərin müəyyən edilməsi istiqamətində təkliflər edir .

Marketinq nəzarəti

  • Satış məqsədləri və brendin bazarda olan mövqeyi  ilə uyğunlaşmasını təmin etmək üçün xarici marketinq agentliyi ilə işləyərək kampaniyaların brendin vizionuna uyğun həyata keçirilməsinə nəzarət .Müştərilərin cəlb edilməsini və satışını təmin edən promosyon strategiyaları, reklam kampaniyaları və mağazada satışı inkişaf etdirmək üçün marketinq şöbəsi ilə əməkdaşlıq edir

Mağaza inkişafı və genişlənmə

  • Biznesin genişlənmə strategiyasına uyğun olaraq yeni potensial satış nöqtələrinin müəyyən edilməsinə rəhbərlik edir. Mağaza dizaynı və planlaşdırma proseslərinin brendin vizual və funksional standartlarına uyğun şəkildə həyata keçirilməsinə nəzarət edir.

Satış heyyətinin təlimi

  • Satış heyətinin məhsul biliklərini, satış bacarıqlarını və ümumi əməliyyat səmərəliliyini artırmaq məqsədilə mütəmadi təlim proqramları təşkil edir. 

Əməliyyat hesabatı və təhlil

  • Təfərrüatlı hesabat və təhlil vasitəsilə əməliyyat performansını mütəmadi olaraq nəzərdən keçirir. Satış strategiyaları, mal qalıqlarının idarə edilməsi və əməliyyat təkmilləşdirmələri haqqında əsaslandırılmış qərarlar qəbul etmək üçün bu datadan istifadə edir.

Professional biliklər:

  • İngilis dili
  • MS Office Proqramları
  • Maliyyə səriştəsi
  • Strateji planlaşdırma və komanda rəhbərliyi
  • Satınalma prosesi və təchizat zəncirinin dinamikası.

Təhsil:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq idarəetmə sertifikatının olması arzuolunandır

İş təcrübəsi:

  • Biznesin inkişafı sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi (Fashion Retail sektorunda təcrübə üstünlükdür)
  • İdarəetmə təcrübəsi arzuolunandır
  • Strateji planlaşdırma sahəsində təcrübə
  • Sifariş təcrübəsi

Professional bacarıq və kompetensiyalar:

  • İdarəetmə bacarığı
  • Liderlik 
  • Ünsiyyət bacarıqları
  • Danışıqların aparılması
  • Təşkilat
  • Təqdimat bacarıqları

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Brend Menecer (Fashion Retail)” qeyd edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Sinteks Group of Companies



Şirkət haqqında:

1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir.


Sinteks 300-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika = brendlərini, ev əşyaları mağazalarını və 10-dan çox kafeteriya filialını idarə edir.


Aparıcı Moda Brendləri - Alexander McQueen, Armani Exchange, Balenciaga , Bally, Bottega Veneta, Burberry, Chloe, Corneliani, Diane Von Furstenberg, Diesel, D&G kids, Ermanno Scervino, Emporio Armani, Ermenegildo Zegna, Escada, ETRO, Giorgio Armani, Givenchy, Gucci, Gucci Kids, Guess, Hugo Boss, ISAIA, Jimmy Choo, Kiton, Lloyd, Marc Jacobs, Marciano, Marina Rinaldi, Marni, Max Mara, MAX&CO, Michael Kors, Pal Zileri, Paul & Shark, Patrizia Pepe, Persona by Marina Rinaldi, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, St. John, Stella McCartney, Tory Burch, Tod's, YSL, Weekend Max Mara, Ermano Scervino, Sandro.


Zərgərlik portfelinə Chaumet, Damiani, Repossi, Adamas Milano, Nessa, Sydney Evan, Mounser, Parulina, Palmiero, Mattia Cielo, Mariani, Nikos Koulis, Nigaam, Sirus Tanya, Shamballa Jewels, Sara Weinstock, PERLOTA, Sutra kimi və digər məşhur brendlər daxildir.


SINTEKS həmçinin Azərbaycanda EMPORIUM, SCOOP, BISQUE və ALBATROS kimi məşhur konseptual mağazaların təsisçisidir.


Mass market portfelinə - New Yorker, Next, Mango, Oxxo brendlər daxildir.


Qida və İçki sahəsində SINTEKS Gloria Jean's Coffee Shops-un Bakıdakı 10 əsas məkanını və Port Baku Mall-da Emporium kafesini əhatə edir.


2020-ci ildən etibarən ev əşyaları, aksesuarlar və dekorasiya üzrə ixtisaslaşan Hom*me brendi hazırda 4 mağazaya qədər genişlənib.

Əlaqə vasitələri:




Brend Menecer (Fashion Retail)

Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilməsini və CV-də müvafiq bilik və bacarıqların işarə edilməsini xahiş edirik.

Vəzifənin rolu: Brend Menecer – biznesin bütün istiqamətlərində brendin böyüməsini və uğurunu təmin edən geniş spektrli vəzifələri əhatə edir.  Marketinq, əməliyyatlar, maliyyə və təchizat zəncirinin idarə edilməsini əhatə edən, partnyorlarla və maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq edərək, mükəmməlliyi artırır və brendi gəlirlilik və davamlılığa doğru istiqamətləndirir.

Vəzifə öhdəlikləri:

Mövsümi satınalma büdcəsinin idarə edilməsi

  • Mövsümi satınalma fəaliyyətləri üçün büdcəni hazırlayır və idarə edir, maliyyə ayırmalarının şirkətin satış proqnozlarına və strateji hədəflərinə uyğun olmasını təmin edir. Bu, həm cari bazar tendensiyalarını, həm də tarixi satış məlumatlarını nəzərə alaraq mal qalıqlarına investisiyaların diqqətlə planlaşdırılmasını nəzərdə tutur.

Təchizat zəncirinə nəzarət

  • Malların satın alınması və paylanmasında səmərəliliyi və effektivliyi təmin etmək üçün bütün təchizat zənciri prosedurlarına nəzarət edir. Bura logistika və paylama kanallarına nəzarət, mağazalarda məhsulların vaxtında olmasını təmin etmək daxildir.

Brend idarəetməsi

  • Brend strategiyası və mövqeləndirmə: Brend üzrə bütün satış nöqtələrində brendin vahid kimliyinin qorunması və inkişaf etdirilməsi. Bütün mağazalar üzrə vizual merçandaizinqin, həmçinin satış personalının uniformalarının brend strategiyasına və standartlarına uyğun olmasını təmin edir. Bu, brendin mesajını effektiv şəkildə çatdıran pərakəndə satış mühiti yaratmaq üçün brendin əsas dəyərlərini, hədəf bazarını və marketinq məqsədlərini dərindən başa düşməyi tələb edir.

Bazar təhlili və strategiyaya düzəliş

  • Lazım gəldikdə strategiyaları tənzimləmək üçün bazar tendensiyalarını və satış performansını davamlı olaraq təhlil edir. Buraya böyümə imkanlarının, təkmilləşdirilməli sahələrin müəyyən edilməsi Bazar trendlərinin, rəqiblərin və müştəri davranışlarının izlənməsi və bu məlumatlar əsasında təkliflərin və mövqeləndirmənin tənzimlənməsi , rəqabətə davamlı və gəlirli qiymətlərin müəyyən edilməsi istiqamətində təkliflər edir .

Marketinq nəzarəti

  • Satış məqsədləri və brendin bazarda olan mövqeyi  ilə uyğunlaşmasını təmin etmək üçün xarici marketinq agentliyi ilə işləyərək kampaniyaların brendin vizionuna uyğun həyata keçirilməsinə nəzarət .Müştərilərin cəlb edilməsini və satışını təmin edən promosyon strategiyaları, reklam kampaniyaları və mağazada satışı inkişaf etdirmək üçün marketinq şöbəsi ilə əməkdaşlıq edir

Mağaza inkişafı və genişlənmə

  • Biznesin genişlənmə strategiyasına uyğun olaraq yeni potensial satış nöqtələrinin müəyyən edilməsinə rəhbərlik edir. Mağaza dizaynı və planlaşdırma proseslərinin brendin vizual və funksional standartlarına uyğun şəkildə həyata keçirilməsinə nəzarət edir.

Satış heyyətinin təlimi

  • Satış heyətinin məhsul biliklərini, satış bacarıqlarını və ümumi əməliyyat səmərəliliyini artırmaq məqsədilə mütəmadi təlim proqramları təşkil edir. 

Əməliyyat hesabatı və təhlil

  • Təfərrüatlı hesabat və təhlil vasitəsilə əməliyyat performansını mütəmadi olaraq nəzərdən keçirir. Satış strategiyaları, mal qalıqlarının idarə edilməsi və əməliyyat təkmilləşdirmələri haqqında əsaslandırılmış qərarlar qəbul etmək üçün bu datadan istifadə edir.

Professional biliklər:

  • İngilis dili
  • MS Office Proqramları
  • Maliyyə səriştəsi
  • Strateji planlaşdırma və komanda rəhbərliyi
  • Satınalma prosesi və təchizat zəncirinin dinamikası.

Təhsil:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq idarəetmə sertifikatının olması arzuolunandır

İş təcrübəsi:

  • Biznesin inkişafı sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi (Fashion Retail sektorunda təcrübə üstünlükdür)
  • İdarəetmə təcrübəsi arzuolunandır
  • Strateji planlaşdırma sahəsində təcrübə
  • Sifariş təcrübəsi

Professional bacarıq və kompetensiyalar:

  • İdarəetmə bacarığı
  • Liderlik 
  • Ünsiyyət bacarıqları
  • Danışıqların aparılması
  • Təşkilat
  • Təqdimat bacarıqları

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Brend Menecer (Fashion Retail)” qeyd edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap