Azərpoçt



Şirkət haqqında:

Azərbaycanda poçt rabitəsi Səfəvilərin hakimiyyəti dövründə (XVI əsr) inkişaf etməyə başlayıb. Müasir formada poçtun yaranması isə XIX əsrin 1-ci qərinəsinə təsadüf edir. 1818-ci ildə Gəncə şəhərində ilk poçt kontoru açılıb.


İki əsr qət etdiyimiz yolun başlanğıcı 1818-ci ildə Gəncə oldu. Tez bir zamanda əhatə dairəmiz genişlənsə də, çox çətin və şərəfli bir yol keçərək davam edirik. Əldə olunan yüksək nəticələr bizləri nəinki quruda, dənizdə və havada belə yeni hədəflərə doğru apardı. Xəzər dənizi ilə Qafqazın və İranın Rəşt və Astarabad limanları arasında dəniz poçt mübadiləsi yarandı. 100 illik yolumuzun astanasında isə Poçt və Teleqraf nazirliyi fəaliyyətə başladı. II Dünya müharibəsi dövründə də Azərbaycan poçtu və onun fədakar işçiləri üzərlərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirdilər. Bu missiya müharibədən sonrakı vaxtlarda uğurla davam etdirildi. Poçt rabitəsi müəssisələrinin sayı və poçt marşrutlarının məsafəsi bir neçə dəfə artdı. Ötən əsrin sonralında isə poçt rabitəsinin elektrik rabitəsindən ayrılaraq müstəqil bir qurum kimi fəaliyyətə başlaması ilə Azərbaycan poçtu rabitəsi özünün yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoydu.

Əlaqə vasitələri:




İT texniki dəstək üzrə Mühəndis (Cəlilabad, Kürdəmir, Lənkəran, Zaqatala və Tovuz Regional Poçt Filialı)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İstifadəçilərin texniki müraciətlərinə cavab vermək, problemləri məsafədən və ya yerində aradan qaldırmaq;
  • Kompüter avadanlıqlarının ilkin diaqnostikası və nasazlıqların aradan qaldırılması;
  • Əməliyyat sistemlərinin (Windows və s.) quraşdırılması, sazlanması və bərpası;
  • Ofis proqram təminatının (MS Office və s.) quraşdırılması və istifadəçilərə dəstək;
  • İstifadəçilər üçün tətbiqi proqram təminatının quraşdırılması, sazlanması və yenilənməsi;
  • Şəbəkə bağlantısının yoxlanılması, nasazlıqların aşkar edilməsi və aradan qaldırılması;
  • Şəbəkə avadanlıqlarının (router, modem) ilkin konfiqurasiyaların edilməsi və quraşdırılması;
  • Antivirus sistemlərinin quraşdırılması və yenilənməsi;
  • Printer, skaner və digər periferiya avadanlıqları ilə bağlı texniki dəstək göstərilməsi;
  • Yeni iş yerlərinin hazırlanması və avadanlıqların quraşdırılması;
  • HelpDesk/ServiceDesk sistemində texniki sorğuların (ticket-lərin) qeydiyyatı, prioritetləşdirilməsi, idarə olunması və mərhələli həlli;
  • Müxtəlif proqram təminatları üzrə istifadəçi dəstəyi göstərilməsi və təlimatlandırma;
  • Texniki avadanlıqların və proqram təminatlarının uçotunun aparılması;
  • Texniki layihələrin həyata keçirilməsində iştirak (məsələn, yeni ofis açılışı, texniki modernizasiya və s.);
  • Mövcud sistemlərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər verilməsi və onların yerinə yetirilməsində iştirak;
  • Strukturlaşdırılmış kabel sistemində ilkin diaqnostikanın aparılması, kabel xətlərinin test edilməsi;
  • RJ-45 konnektorlarının crimping və montajı;
  • Texniki sənədləşmənin və konfiqurasiya sxemlərinin aparılması, yenilənməsi və müntəzəm saxlanılması;
  • Tətbiqi proqram təminatının (yerli proqramlar daxil olmaqla) quraşdırılması və konfiqurasiya edilməsi;

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (İT sahəsində üstünlük verilir);
  • Texniki sənədlərlə işləmə bacarığı;
  • Texniki dəstək sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Kompüter, printer, şəbəkə avadanlıqları və proqram təminatı ilə işləmə bacarığı;
  • Windows əməliyyat sistemləri və ofis proqramları üzrə biliklər;
  • LAN şəbəkələri üzrə ilkin anlayışların və troubleshooting bacarıqlarının olması;
  • Active Directory və domen mühitində iş təcrübəsi arzuolunandır;
  • Şəbəkə kabellərinin montajı və diaqnostikası üzrə praktiki bacarıqlar (crimping, test device ilə yoxlama);
  • Ünsiyyət qurma, stressə davamlılıq və komanda ilə işləmək bacarığı.
  • Zəruri hallarda digər filiallara getmək imkanı.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “İT  texniki dəstək üzrə Mühəndis” və Filialı qeyd etməklə CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Azərpoçt



Şirkət haqqında:

Azərbaycanda poçt rabitəsi Səfəvilərin hakimiyyəti dövründə (XVI əsr) inkişaf etməyə başlayıb. Müasir formada poçtun yaranması isə XIX əsrin 1-ci qərinəsinə təsadüf edir. 1818-ci ildə Gəncə şəhərində ilk poçt kontoru açılıb.


İki əsr qət etdiyimiz yolun başlanğıcı 1818-ci ildə Gəncə oldu. Tez bir zamanda əhatə dairəmiz genişlənsə də, çox çətin və şərəfli bir yol keçərək davam edirik. Əldə olunan yüksək nəticələr bizləri nəinki quruda, dənizdə və havada belə yeni hədəflərə doğru apardı. Xəzər dənizi ilə Qafqazın və İranın Rəşt və Astarabad limanları arasında dəniz poçt mübadiləsi yarandı. 100 illik yolumuzun astanasında isə Poçt və Teleqraf nazirliyi fəaliyyətə başladı. II Dünya müharibəsi dövründə də Azərbaycan poçtu və onun fədakar işçiləri üzərlərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirdilər. Bu missiya müharibədən sonrakı vaxtlarda uğurla davam etdirildi. Poçt rabitəsi müəssisələrinin sayı və poçt marşrutlarının məsafəsi bir neçə dəfə artdı. Ötən əsrin sonralında isə poçt rabitəsinin elektrik rabitəsindən ayrılaraq müstəqil bir qurum kimi fəaliyyətə başlaması ilə Azərbaycan poçtu rabitəsi özünün yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoydu.

Əlaqə vasitələri:




İT texniki dəstək üzrə Mühəndis (Cəlilabad, Kürdəmir, Lənkəran, Zaqatala və Tovuz Regional Poçt Filialı)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İstifadəçilərin texniki müraciətlərinə cavab vermək, problemləri məsafədən və ya yerində aradan qaldırmaq;
  • Kompüter avadanlıqlarının ilkin diaqnostikası və nasazlıqların aradan qaldırılması;
  • Əməliyyat sistemlərinin (Windows və s.) quraşdırılması, sazlanması və bərpası;
  • Ofis proqram təminatının (MS Office və s.) quraşdırılması və istifadəçilərə dəstək;
  • İstifadəçilər üçün tətbiqi proqram təminatının quraşdırılması, sazlanması və yenilənməsi;
  • Şəbəkə bağlantısının yoxlanılması, nasazlıqların aşkar edilməsi və aradan qaldırılması;
  • Şəbəkə avadanlıqlarının (router, modem) ilkin konfiqurasiyaların edilməsi və quraşdırılması;
  • Antivirus sistemlərinin quraşdırılması və yenilənməsi;
  • Printer, skaner və digər periferiya avadanlıqları ilə bağlı texniki dəstək göstərilməsi;
  • Yeni iş yerlərinin hazırlanması və avadanlıqların quraşdırılması;
  • HelpDesk/ServiceDesk sistemində texniki sorğuların (ticket-lərin) qeydiyyatı, prioritetləşdirilməsi, idarə olunması və mərhələli həlli;
  • Müxtəlif proqram təminatları üzrə istifadəçi dəstəyi göstərilməsi və təlimatlandırma;
  • Texniki avadanlıqların və proqram təminatlarının uçotunun aparılması;
  • Texniki layihələrin həyata keçirilməsində iştirak (məsələn, yeni ofis açılışı, texniki modernizasiya və s.);
  • Mövcud sistemlərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər verilməsi və onların yerinə yetirilməsində iştirak;
  • Strukturlaşdırılmış kabel sistemində ilkin diaqnostikanın aparılması, kabel xətlərinin test edilməsi;
  • RJ-45 konnektorlarının crimping və montajı;
  • Texniki sənədləşmənin və konfiqurasiya sxemlərinin aparılması, yenilənməsi və müntəzəm saxlanılması;
  • Tətbiqi proqram təminatının (yerli proqramlar daxil olmaqla) quraşdırılması və konfiqurasiya edilməsi;

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (İT sahəsində üstünlük verilir);
  • Texniki sənədlərlə işləmə bacarığı;
  • Texniki dəstək sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Kompüter, printer, şəbəkə avadanlıqları və proqram təminatı ilə işləmə bacarığı;
  • Windows əməliyyat sistemləri və ofis proqramları üzrə biliklər;
  • LAN şəbəkələri üzrə ilkin anlayışların və troubleshooting bacarıqlarının olması;
  • Active Directory və domen mühitində iş təcrübəsi arzuolunandır;
  • Şəbəkə kabellərinin montajı və diaqnostikası üzrə praktiki bacarıqlar (crimping, test device ilə yoxlama);
  • Ünsiyyət qurma, stressə davamlılıq və komanda ilə işləmək bacarığı.
  • Zəruri hallarda digər filiallara getmək imkanı.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “İT  texniki dəstək üzrə Mühəndis” və Filialı qeyd etməklə CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap