Mega Insurance



Şirkət haqqında:


2010-cu ildə təsis edilmiş "Meqa Sığorta" ASC, peşəkar yanaşma, yüksək etibarlılıq, xidmətlərin keyfiyyəti, fərdi və korporativ müştərilərə təklif olunan geniş çeşidli sığorta məhsulları, həmçinin, qabaqcıl beynəlxalq idarəetmə sistemlərinin tətbiqi nəticəsində Azərbaycan sığorta bazarının liderlərindən biridir.


Şirkətin fəaliyyətinin şəffaflığını, yüksək maliyyə sabitliyini, sürətli inkişafını təmin etməyə yönəlmiş strategiyasını həyata keçirmək məqsədi ilə "Meqa Sığorta" ASC hər il Beynəlxalq Maliyyə Hesabatı Standartlarına (MHBS) uyğun olaraq dünyanın aparıcı auditor şirkətləri tərəfindən audit olunur və həmçinin SGS şirkəti tərəfindən təsdiqlənmiş ISO 9001 beynəlxalq standartına uyğun olaraq Keyfiyyət İdarəetmə Sistemini tətbiq edir.


Müştəri sorğularının operativ cavablandırılması məqsədi ilə Şirkətin Bakı ofisləri ilə yanaşı, Azərbaycanın müxtəlif bölgələrində filial və nümayəndəlik şəbəkəsi mövcuddur.



 

Əlaqə vasitələri:




Aparıcı mütəxəssis

Struktur bölmə: Satış departamenti Korporativ satış şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Debitor borcların minimuma endirilməsi və ödənişlərin müqavilə şərtlərinə əsasən ödənilməsinin təmin olunması;  
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi və uzunmüddətli əməkdaşlıqların qurulması;
  • Bazarın və rəqiblərin təhlili, satış imkanlarının müəyyənləşdirilməsi;
  • Müştəri ehtiyaclarının müəyyən olunması və uyğun sığorta məhsullarının təklif olunması;
  • Satış planlarının yerinə yetirilməsi və hesabatların təqdim olunması;
  • Şöbə üzrə iş effektivliyinin artırılması üçün  proseslərin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin verilməsi.

Namizədə olan tələblər:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi: Sığorta və ya müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, rus və/və ya ingilis dili biliyi arzuolunandır;
  • MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləmə bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları.

İş şərtləri:

  • Azərbaycan Respublikasının əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi, saat 09:00-dan 17:45-dək (cümə günü 17:00-dək);
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 19A;
  • Məzuniyyət: 30 gün əsas məzuniyyət + qanunvericiliyə uyğun əlavə məzuniyyət hüquqları.

İmtiyazlar:

  • Karyera və peşəkar inkişaf üçün imkanlar;
  • Peşəkar komandada işləmək imkanı;
  • Tibbi sığorta təminatı;
  • Push30.az xidməti vasitəsilə fitnes mərkəzlərinə üzvlük;
  • Sığorta sahəsində qabaqcıl təcrübə qazanmaq imkanı;
  • "Meqa Sığorta" ASC-nin Təlim Akademiyasında peşəkar inkişaf üçün təlimlərdə iştirak imkanı.

Müraciət qaydası:
Zəhmət olmasa, mövzu bölməsində “Aparıcı mütəxəssis” qeyd etməklə CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət ediləcək. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Mega Insurance



Şirkət haqqında:


2010-cu ildə təsis edilmiş "Meqa Sığorta" ASC, peşəkar yanaşma, yüksək etibarlılıq, xidmətlərin keyfiyyəti, fərdi və korporativ müştərilərə təklif olunan geniş çeşidli sığorta məhsulları, həmçinin, qabaqcıl beynəlxalq idarəetmə sistemlərinin tətbiqi nəticəsində Azərbaycan sığorta bazarının liderlərindən biridir.


Şirkətin fəaliyyətinin şəffaflığını, yüksək maliyyə sabitliyini, sürətli inkişafını təmin etməyə yönəlmiş strategiyasını həyata keçirmək məqsədi ilə "Meqa Sığorta" ASC hər il Beynəlxalq Maliyyə Hesabatı Standartlarına (MHBS) uyğun olaraq dünyanın aparıcı auditor şirkətləri tərəfindən audit olunur və həmçinin SGS şirkəti tərəfindən təsdiqlənmiş ISO 9001 beynəlxalq standartına uyğun olaraq Keyfiyyət İdarəetmə Sistemini tətbiq edir.


Müştəri sorğularının operativ cavablandırılması məqsədi ilə Şirkətin Bakı ofisləri ilə yanaşı, Azərbaycanın müxtəlif bölgələrində filial və nümayəndəlik şəbəkəsi mövcuddur.



 

Əlaqə vasitələri:




Aparıcı mütəxəssis

Struktur bölmə: Satış departamenti Korporativ satış şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Debitor borcların minimuma endirilməsi və ödənişlərin müqavilə şərtlərinə əsasən ödənilməsinin təmin olunması;  
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi və uzunmüddətli əməkdaşlıqların qurulması;
  • Bazarın və rəqiblərin təhlili, satış imkanlarının müəyyənləşdirilməsi;
  • Müştəri ehtiyaclarının müəyyən olunması və uyğun sığorta məhsullarının təklif olunması;
  • Satış planlarının yerinə yetirilməsi və hesabatların təqdim olunması;
  • Şöbə üzrə iş effektivliyinin artırılması üçün  proseslərin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin verilməsi.

Namizədə olan tələblər:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi: Sığorta və ya müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, rus və/və ya ingilis dili biliyi arzuolunandır;
  • MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləmə bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları.

İş şərtləri:

  • Azərbaycan Respublikasının əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi, saat 09:00-dan 17:45-dək (cümə günü 17:00-dək);
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 19A;
  • Məzuniyyət: 30 gün əsas məzuniyyət + qanunvericiliyə uyğun əlavə məzuniyyət hüquqları.

İmtiyazlar:

  • Karyera və peşəkar inkişaf üçün imkanlar;
  • Peşəkar komandada işləmək imkanı;
  • Tibbi sığorta təminatı;
  • Push30.az xidməti vasitəsilə fitnes mərkəzlərinə üzvlük;
  • Sığorta sahəsində qabaqcıl təcrübə qazanmaq imkanı;
  • "Meqa Sığorta" ASC-nin Təlim Akademiyasında peşəkar inkişaf üçün təlimlərdə iştirak imkanı.

Müraciət qaydası:
Zəhmət olmasa, mövzu bölməsində “Aparıcı mütəxəssis” qeyd etməklə CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət ediləcək. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap