Azerconnect

Şirkət haqqında:
Azerconnect İnformasiya və Kommunikasiya Texnologiyaları sahəsində korporativ müştərilərin ehtiyaclarına uyğun xidmətlər və optimal həllər təqdim edən ilk B2B (Business to Business - Biznesdən biznesə) şirkətdir. Komandamıza qoşulmaqla siz rəqabətli, yenilikçi və həvəsləndirici korporativ mühitdə yerli və xarici peşəkarlarla çalışmaq, telekommunikasiya sahəsində təcrübə və səriştə qazanmaq, karyerada irəliləmə və inkişaf etmək imkanı əldə edəcəksiniz.
Əlaqə vasitələri:
Senior Tax Accountant
Vergilər üzrə Aparıcı Mühasib
İdarə: Maliyyə
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Vergilər üzrə Böyük Mühasib olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- ƏDV hesabatının tərtib edilməsi üçün ƏDV QH-ı hesablamaq;
- Ödəmə mənbəyində vergi bəyannaməsinin hazırlanıb təqdim olunması üçün ÖMV-ni hesablamaq;
- Xarici və daxili təchizatçılara ödənişlərin həyata keçirilməsi üçün mühasibatlıq proqramında yaradılmış hesab fakturalarda vergiləndirmənin düzgün tətbiq edilib-edilməməsinə nəzarət etmək;
- Şəxsi vərəqənin mühasibat proqramındakı hesablar ilə uyğunluğununu izləmək (ƏDV, ÖMV, Mənfəət vergisi, Əmlak vergisi vs.);
- Müqavilələrdə qeyd olunmuş vergi əməliyyatları ilə bağlı bəndlərin, vergi və ödəniş şərtlərinin vergi qanunvericiliyinin tələblərinə uyğunluğununu yoxlamaq və təsdiq etmək;
- Mənfəət vergisi hesabatının yarım illik və illik hesabatının Reporting şöbəsinə və vergi idarəsinə təqdim edilməsi üçün xərclərin və gəlirlərin incələnməsi və maliyyə nəticəsinin bəyannamədə əks etdirmək;
- Əmlak vergisi və sair vergilərin hesabatlarının təqdim edilməsi üçün məlumatların analizi, işlənib hazırlanması və bəyannamədə əks etdirilməsi;
- Aylıq, rüblük və illik statistika hesabatlarını hazırlamaq;
- Vergi Məcəlləsinə edilmiş yeniliklər və düzəlişlər üzrə müəssisənin vergi prosedur və siyasətində müəssisədə tətbiq ediləcək vergi növləri üzrə dəyişikliklərin yeni redaksiyada verilməsi;
- Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
- Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/ siyasət/ təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
- Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.
Vəzifənin tələbləri:
- Maliyyə və mühasibat uçotu ilə bağlı ali təhsil;
- Mühasibatlıq və vergi sahəsində 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Vergi Qanunvericiliyi və digər qanunvericilik aktlarını, vergitutma və vergi nəzarəti məsələləri ilə bağlı müddəaları bilmək;
- Analitik düşünmək bacarığı;
- Detallara diqqət yetirmə qabiliyyəti;
- Azərbaycan (səlis), İngilis (yaxşı) dillərini bilmək;
- MS Office Proqramlarını bilmək.
Biz nə təklif edirik?
- Rəqabətli kompensasiya;
- Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
- Əlavə imtiyazlar;
- Performansa əsaslanan mədəniyyət;
- Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
- Karyera inkişaf imkanı;
- Hibrid iş imkanı;
- Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
- Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
- Beynəlxalq təcrübə;
- Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
- Kross-funksional əməkdaşlıq;
- Təcrübə mübadiləsi.
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.
About the vacancy
Division: Finance
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00.
Your responsibilities as Senior Tax Accountant:
- To calculate VAT NR for reflecting in VAT report;
- To calculate WHT for preparation and submission of WHT reports;
- To analyze and control application of taxes on invoices created in Accounting program for making payments to foreign and local service providers;
- To monitor compliance of ID cards with the accounts in accounting program (VAT, WHT, Profit Tax, Asset tax etc.);
- To verify and confirm compliance of taxes based on the Tax Code requirements mentioned in contracts’, taxes and payments term;
- For submission of the half-yearly and annual report of the income tax report to the Reporting department and the tax office analysis of expenses and income and reflection of the financial result in the declaration;
- Analysis, processing and reporting of data for reporting property tax and other taxes;
- To prepare monthly, quarterly and annual statistical reports;
- Issuance of changes in the tax procedure and policy of the enterprise on the types of taxes to be applied in the enterprise according to the innovations and amendments made to the Tax Code in the new edition;
- To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management;
- To execute assigned tasks in compliance with the procedures /policy/ instructions;
- To keep confidentially of the company data.
Position requirements:
- Higher education in Finance and Accounting;
- 3 years of experience in accounting and tax;
- Knowledge of Tax Legislation and other Legislation Acts on taxation;
- Good knowledge in accounting;
- Analytical skills;
- Attention to details;
- Knowledge of Azerbaijani (fluent) and English (intermediate) languages;
- MS Office skills.
What we offer?
- Competitive compensation;
- Incentives and bonuses based on performance;
- Fringe benefits;
- Performance-driven culture;
- Diversified learning and development opportunities;
- Career growth opportunity;
- Hybrid work opportunity;
- Unique experience of working in the most dynamic industry;
- Innovative products and digitalization;
- International experience;
- Amazing team of highly skilled professionals;
- Cross-functional collaboration;
- Experience sharing.
Interested candidates can apply by clicking the link provided in the "Apply" button.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.