Tax, Audit and Consulting Services MMC
Şirkət haqqında:
Audit fəaliiyəti üzrə xidmətlər göstərir
Əlaqə vasitələri:
Satınalma üzrə kiçik mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
- Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi
- Elan üzrə ilkin araşdırmanın aparılması;
- Tenderin Əsas Şərtlər Toplusunun nəzərdən keçirilməsi;
- Tender sənədlərinin əldə olunması üçün müvafiq işlərin görülməsi;
- İştirakçılara qoyulmuş tələblər nəzərə alınmaqla tələb olunan sənədlərin və məlumatın müvafiq şöbələrə müraciət edərək toplanıb son müraciət tarixinə qədər düzgün şəkildə təqdim edilməsi;
- Tender sənədlərinin şərtlər toplusuna uyğun olaraq hazırlanması
- Tender prosesi zamanı şirkətin təmsil olunması;
- Tender prosesini icra edilməsi və nəzarətdə saxlanılması;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi;
- Tələbatın müəyyənləşdirilməsi, analizlərin aparılması və bazar qiymətlərinin müəyyənləşdirilməsi;
- Təklifləri analiz etmək; ucuz qiymət və sərfəli şərtlərin əldə edilməsi üçün təchizatçılarla danışıqlar aparılması;
- Müqavilə əsasında yeni əməkdaşlığın həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin təhlil olunması;
- Anbarda qalan mal-materialların aylıq hesabatının aparılması;
- Stoka əsasən sifarişlərin keçirilməsi;
- Sifariş olunan mal-materialların təhvil-təslimi.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (Beynəlxaq ticarət və logistika aruz olunandır);
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq, Rus və İngilis dili arzuolunandır
- MS Office proqramları (Excel proqramını mükəmməl bilməli)
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı
- Verilən işi vaxtında və operativ təhvil vermək bacarığı;
- Bir neçə tapşırığı idarə etmək bacarığı (multitasking);
Əmək şəraiti:
- İş qrafiki: Tam iş günü (5gün)
- İş saatları 08:30-17:30
- Əməkhaqqı 600-700 AZN
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan mail ünvanına göndərə bilərlər.