Caspian Event Organisers
Şirkət haqqında:
“Caspian Event Organisers LLC” şirkəti konqres, konfrans və iclaslar üçün geniş spektrli xidmətlər, o cümlədən planlaşdırma, layihə təşkili və yerində idarəetmə kimi xidmətləri təklif edir. Şirkətimizin servis xidmətlərinə sərgilərdə iştirakın təşkili, reklam kampaniyaların, rəsmi mərasimlərin, təntənəli axşam ziyafətlərinin, furşet, ekskursiyalar və idman tədbirlərinin keçirilməsi və digər xidmətlər daxildir.
İclas, konfrans və irimiqyaslı konqreslərin təşkili üzrə 15+ illik iş təcrübəsi sayəsində, peşəkar konfrans təşkilatçısı (PCO) heyəti bütün dövlət orqanları, beynəlxalq qurumlar və beynəlmiləl korporasiyaların etimadını qazanmışdır.
Yerli bazarda uzunmüddətli iş təcrübəsi bu sahənin ən son innovasiya və təmayüllərindən istifadə edərək hər bir sifarişçiyə və hər bir layihəyə fərdi istək və arzuları nəzərə alan həll variantı ilə yanaşmaqla, tədbirlərin uğurlu təşkili / həyata keçirilməsi üçün münbit zəmin yaradır. Bütün dünya üzrə hər il 200 tədbirin təşkil edilməsi çərçivəsində qazanılmış beynəlxalq iş təcrübəsi tədbirlərin uğurla həyata keçirilməsi üçün tələb olunan əsas amillərdən biridir.
Əlaqə vasitələri:
Accountant
We are looking for the experienced candidates for the full-time position of Accountant.
JOB DESCRIPTION:
- Working with 1C accounting software
- Regular communication with clients and the state authorities
- Prepare various financial statements related to the accounting department such as invoice sheets, receipts, credit statements and expense accounts;
- Report the work to the chief accountant with financial reports of the time;
- Check whether all the finances are up to dated and take care of agreements such as lease agreements;
- Do all the work on computers such as making computerized entries of various financial details;
- Assist in month end reporting procedures:
- Prepare and submit customer invoices;
- Sort, code and enter accounts payable data;
- Review and verify invoices and check requests
- Sort, code and match invoices
- Set invoices up for payment
- Track expenses and process expense reports
- Enter and upload invoices into system
- Prepare and process electronic transfers and payments
- Check cash account via cash checks
- Monitor accounts to ensure payments are up to date
- Research and resolve invoice discrepancies and issues
- Maintaining files and documentation thoroughly and accurately, in accordance with company policy and accepted accounting practices;
- Solve the problems between the company and bank arising from the payment of collections
- Conduct the accounting records regarding the cash and bank transfers
SKILLS AND QUALIFICATIONS:
- Planning, Verbal Communication, Written Communication, Process Improvement, Analysing Information, Reporting Skills, Problem Solving, Perspective.
REQUIREMENTS:
- Higher education in Accounting, Economics, Finance;
- Previous experience in a similar position is required (at least 1-2 years)
- Good knowledge of accounting and tax legislation
- Advanced written and spoken Azeri and English (knowledge of Russian language is welcome)
- Excellent Computer skills (1C, MS Word, Excel, Internet, etc.);
- Good communication and presentation skills;
- Ability to work under pressure;
- Excellent planning, organizational and time management skills;
- Analytical thinker with creative problem-solving skills and strong attention to details;
- Strong verbal and written communication skills;
- Hard working, task-oriented, energetic, disciplined person;
- Good team player.
Interested candidates are requested to send their resume to the e-mail address in the Apply for job button by indicating “Accountant” in the subject of the letter.