AF Holding



Şirkət haqqında:

AF HOLDING implements its activity and co-operation in compliance with undermentioned principles:



  • Increasing of financial indicators and economic stability of companies;

  • Stable payment of taxes;

  • Qualitative service and output of products;

  • Permanent vacancy formation subjected to all security measures;

  • Environmental protection;

  • Investment of capital for the purpose to improve the well-being of local communities;

  • To establish stable relationship with all stakeholders;

  • Worthy competition.

Əlaqə vasitələri:




Ofis menecer/ receptionist

Namizədə tələblər

  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək
  • Ali və ya tam orta təhsil 
  • Yaş 19 - 25
  • Azərbaycan, Rus və İngilis üstünlük verilecek
  • Səbirli və diqqətli olmaq vacibdir
  • MS Office üzrə proqramları bilməlidir 
  • Diqqətli, məsuliyyətli olması və kollektivdə işləmə bacarığı vacibdir
  • Analitik düşüncəyə malik olmaq

Əmək funksiyaları

  • Şirkətə daxil və xaric olunan məktubların qəbul edilməsi və qeydiyyatının aparılması
  • Məktubların aidiyyatı şöbəyə və ya departamentə çatdırılması
  • Şırkətə gələn qonaqların qarşılanması
  • Müvafiq sənədlərin çapa hazırlanması və imzaya təqdim edilməsi
  • Telefon zənglərinin cavablandırılması və müvafiq olaraq yönləndirilməsi
  • Şirkətin təsərrüfat malların sifariş verilməsi

Əmək şəraiti haqda məlumat

  • İş günləri: 6 gün, bazar-istirahət günləri,
  • İş saat 09:00-18:00, nahar fasiləsi 13:00-14:00
  • Əmək haqqı rəsmi 400-800 manat (namizəddən aslı olaraq müəyyən edilir)
  • Şirkətdaxili işçinin ixtisasına uyğun karyera yüksəlişi mümkünüdür

CV-lərinizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



AF Holding



Şirkət haqqında:

AF HOLDING implements its activity and co-operation in compliance with undermentioned principles:



  • Increasing of financial indicators and economic stability of companies;

  • Stable payment of taxes;

  • Qualitative service and output of products;

  • Permanent vacancy formation subjected to all security measures;

  • Environmental protection;

  • Investment of capital for the purpose to improve the well-being of local communities;

  • To establish stable relationship with all stakeholders;

  • Worthy competition.

Əlaqə vasitələri:




Ofis menecer/ receptionist

Namizədə tələblər

  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək
  • Ali və ya tam orta təhsil 
  • Yaş 19 - 25
  • Azərbaycan, Rus və İngilis üstünlük verilecek
  • Səbirli və diqqətli olmaq vacibdir
  • MS Office üzrə proqramları bilməlidir 
  • Diqqətli, məsuliyyətli olması və kollektivdə işləmə bacarığı vacibdir
  • Analitik düşüncəyə malik olmaq

Əmək funksiyaları

  • Şirkətə daxil və xaric olunan məktubların qəbul edilməsi və qeydiyyatının aparılması
  • Məktubların aidiyyatı şöbəyə və ya departamentə çatdırılması
  • Şırkətə gələn qonaqların qarşılanması
  • Müvafiq sənədlərin çapa hazırlanması və imzaya təqdim edilməsi
  • Telefon zənglərinin cavablandırılması və müvafiq olaraq yönləndirilməsi
  • Şirkətin təsərrüfat malların sifariş verilməsi

Əmək şəraiti haqda məlumat

  • İş günləri: 6 gün, bazar-istirahət günləri,
  • İş saat 09:00-18:00, nahar fasiləsi 13:00-14:00
  • Əmək haqqı rəsmi 400-800 manat (namizəddən aslı olaraq müəyyən edilir)
  • Şirkətdaxili işçinin ixtisasına uyğun karyera yüksəlişi mümkünüdür

CV-lərinizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap