Resepşn
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qonaqların qarşılanması, aidiyyatı şəxslərlə görüşün təşkil edilməsi və gəlişləri barədə onları qəbul edəcək şəxslərin məlumatlandırılması;
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi, e-mail göndərilməsi və biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;
- Şirkətə aid, daxil və xaric olan sənədlərin qeydiyyatının aparılması və yönləndirilməsi;
- Dəftərxana ləvazimatı və digər ofis ehtiyac tələblərinə nəzarət və sifarişinin təşkili.
Tələblər:
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma və komanda daxilində işləmək bacarığı;
- Dəqiqlik, detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- İşgüzar, təşəbbüskar, gülərüz;
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli, rus dili biliyi üstünlükdür.
İş barədə məlumat:
- Əmək haqqı: 400 AZN
- İş yeri : Bakı şəh, Aşıq Molla Cümə küç.
- Komfortlu ofis şəraiti, müasir tələblərə uyğun idarəetmə sistemi, mehriban komanda
- 5 günlük iş qrafiki: I-V-ci günlər 09:00-18:00
CV-lərinizi “Resepşn” başlığı altında hr@mjfinance.az ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.