İcbari Sığorta Bürosu



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə şöbəsinin mütəxəssisi

İş yeri: İcbari Sığorta Bürosu  

İş yeri: Bakı

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Mütəxəssis ilkin büdcə layihəsini, müvafiq dövlət orqanlarına dövri hesabatlar və məlumatlar hazırlayır;
  • Əmlakın pul vəsaitlərinin və əsas vəsaitlərin qorunmasını və mühafizəsini həyata keçirir;
  • İnzibati idarəetmə xərcləri üzrə ödənişləri həyata keçirir və bu əməliyyatların uçotunu aparır;
  • İşçilərin əmək haqqı və ona bərabər tutulan ödənişlərin uçotunu və bu ödənişlər üzrə tutulan vergilər və ayırmalarla bağlı əməliyyatları həyata keçirir;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarına uyğun olaraq Şöbənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işləri yerinə yetirir;
  • Şöbənin səlahiyyətlərinə aid məsələlər üzrə Büroya daxil olan müraciətlərə baxılması, sorğu və məktublara cavabların hazırlanmasını təmin edir; 
  • Büdcə və maliyyə nəzarəti ilə bağlı dövri maliyyə hesabatlarının hazırlanmasını və təhlil edilməsini təmin edir;
  • İnvestisiya portfelinə, Himayəçilər Şurası tərəfindən təsdiq olunan “İnvestisiya siyasəti qaydaları”na uyğun işlərin aparılmasına, qlobal və yerli maliyyə bazarlarına, texniki və iqtisadi qiymətləndirmələrə nəzarət edir, rəhbər şəxslərə müvafiq hesabatların verilməsini təmin edir;
  • Mühasibat proqramlarının işlənməsini, elektron hesabatların tərtibini və müvafiq qaydada təqdim edilməsini təmin edir; 

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan dili - əla

İş Təcrübəsi:

  • Maliyyə sahəsində  minimum 1 il, iş təcrübəsi;

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



İcbari Sığorta Bürosu



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə şöbəsinin mütəxəssisi

İş yeri: İcbari Sığorta Bürosu  

İş yeri: Bakı

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Mütəxəssis ilkin büdcə layihəsini, müvafiq dövlət orqanlarına dövri hesabatlar və məlumatlar hazırlayır;
  • Əmlakın pul vəsaitlərinin və əsas vəsaitlərin qorunmasını və mühafizəsini həyata keçirir;
  • İnzibati idarəetmə xərcləri üzrə ödənişləri həyata keçirir və bu əməliyyatların uçotunu aparır;
  • İşçilərin əmək haqqı və ona bərabər tutulan ödənişlərin uçotunu və bu ödənişlər üzrə tutulan vergilər və ayırmalarla bağlı əməliyyatları həyata keçirir;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarına uyğun olaraq Şöbənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işləri yerinə yetirir;
  • Şöbənin səlahiyyətlərinə aid məsələlər üzrə Büroya daxil olan müraciətlərə baxılması, sorğu və məktublara cavabların hazırlanmasını təmin edir; 
  • Büdcə və maliyyə nəzarəti ilə bağlı dövri maliyyə hesabatlarının hazırlanmasını və təhlil edilməsini təmin edir;
  • İnvestisiya portfelinə, Himayəçilər Şurası tərəfindən təsdiq olunan “İnvestisiya siyasəti qaydaları”na uyğun işlərin aparılmasına, qlobal və yerli maliyyə bazarlarına, texniki və iqtisadi qiymətləndirmələrə nəzarət edir, rəhbər şəxslərə müvafiq hesabatların verilməsini təmin edir;
  • Mühasibat proqramlarının işlənməsini, elektron hesabatların tərtibini və müvafiq qaydada təqdim edilməsini təmin edir; 

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan dili - əla

İş Təcrübəsi:

  • Maliyyə sahəsində  minimum 1 il, iş təcrübəsi;

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap