Global Innovations



Şirkət haqqında:

“Global Innovations” LLC şirkətinin əsası 2014-cü ildə qurulub.


Şirkətimiz texnoloji həllər, biznesin optimallaşdırması sistemləri, elektron ticarətin və nəğdsız ödənişlərin tətbiqi üzrə ixtisaslaşır. Şirkət orta və kiçik biznesin fəaliyyətini optimallaşdırmaq üçün biznes və biznes proseslərinin idarə olunması sistemlərini inkişaf etdirir.


Müştərilərə bizneslərini genişləndirmək və şirkət xərclərini optimallaşdırmaq imkanı veririk.


Şirkətimiz dünyanın hər yerindən olan proqram tərtibatçıları ilə əməkdaşlıq edir və həll yollarımızı digər ölkələrin qanunlarına uyğunlaşdırmaq imkanı verir.

Əlaqə vasitələri:




Komplayns meneceri

Əsas vəzifələr:

  • Təşkilatın ƏL/TMM üzrə daxili qayda, prosedur və nəzarət mexanizmlərinin layihələrini, onlara əlavə və dəyişikliklər üzrə təklifləri hazırlayır və müvafiq təsdiqdən sonra onların icrasını təşkil edir;
  • Təşkilatda ƏL/TMM üzrə vahid siyasətin formalaşmasında iştirak edir və bu siyasətin həyata keçirilməsinə dair təkliflər verir;
  • Təşkilatın ƏL/TMM üzrə siyasətinə əməl edilməsinə nəzarət edir və iş prosesində siyasətdən kənarlaşma üzrə yaranan halları vaxtında müəyyənləşdirib, lazımı addımlar atır;
  • Rəhbərlik tərəfindən təsdiq edilmiş ƏL/TMM üzrə siyasət və daxili qaydalara müvafiq olaraq bu bölməyə həvalə olunmuş vəzifələri həyata keçirir;
  • Nəzarət orqanı və maliyyə monitorinqi orqanı tərəfindən tələb edilən hesabat və məlumatları hazırlayıb təqdim edir;
  • Mövcud qanunvericiliyin, Maliyyə Monitorinqi Xidmətinin, Mərkəzi Bankın, habelə FATCA-CRS tələblərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət və monitorinqi həyata keçirir;
  • Ən azı hər rübdə bir dəfə rəhbərliyə yüksək riskli əməliyyatlar, Təşkilatın məruz qaldığı ƏL/TMM riskləri, müştərilərin, məhsulların, xidmətlərin, əməliyyatların, çatdırılma kanallarının və coğrafi yerləşmənin xüsusiyyətləri ilə bağlı risklilik meyarları üzrə dəyərləndirilməsinə dair nəticələri və maliyyə monitorinqi orqanına təqdim edilmiş hesabatlar barədə məlumat verir;
  • ƏL/TMM üzrə Təşkilatın fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər verir və rəhbərliyin tapşırığı ilə müxtəlif cür hesabatlar tərtib edir;
  • Şübhəli və qeyri-adi əməliyyatlar və hallar barədə təhlil hesabatı hazırlayır;
  • ƏL/TMM sahəsi üzrə keçirilən daxili audit nəticələrinə uyğun olaraq verilmiş tövsiyələr əsasında, nöqsanların aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı hazırlayır, razılaşdırır və icrasını təmin edir.

Tələblər:

  • İqtisadiyyat və ya hüquq sahələrində ali təhsil;
  • Azərbaycan dilini yüksək səviyyədə, İngilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək (Rus dilini bilmək arzuolunandır);
  • Bank, BOKT və ya ödəniş xidmətiləri üzrə komplayns sahəsində ən azı 5 illik iş təcrübəsinin olması;
  • Komplayns sahəsində müxtəlik sertifikasiyaların mövcudluğu üstünlükdür;
  • Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, təşəbbüskar olmaq, komandada işləmək bacarığı;
  • Riyazi və hesablama, analtik təhlil, probləmləri həlletmə bacarıqları, sənədlərlə işləmək bacarıqlarına sahib olmaq;
  • MS office proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək;

Əgər bizim axtardığımız ideal namizəd Sizsinizsə CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Global Innovations



Şirkət haqqında:

“Global Innovations” LLC şirkətinin əsası 2014-cü ildə qurulub.


Şirkətimiz texnoloji həllər, biznesin optimallaşdırması sistemləri, elektron ticarətin və nəğdsız ödənişlərin tətbiqi üzrə ixtisaslaşır. Şirkət orta və kiçik biznesin fəaliyyətini optimallaşdırmaq üçün biznes və biznes proseslərinin idarə olunması sistemlərini inkişaf etdirir.


Müştərilərə bizneslərini genişləndirmək və şirkət xərclərini optimallaşdırmaq imkanı veririk.


Şirkətimiz dünyanın hər yerindən olan proqram tərtibatçıları ilə əməkdaşlıq edir və həll yollarımızı digər ölkələrin qanunlarına uyğunlaşdırmaq imkanı verir.

Əlaqə vasitələri:




Komplayns meneceri

Əsas vəzifələr:

  • Təşkilatın ƏL/TMM üzrə daxili qayda, prosedur və nəzarət mexanizmlərinin layihələrini, onlara əlavə və dəyişikliklər üzrə təklifləri hazırlayır və müvafiq təsdiqdən sonra onların icrasını təşkil edir;
  • Təşkilatda ƏL/TMM üzrə vahid siyasətin formalaşmasında iştirak edir və bu siyasətin həyata keçirilməsinə dair təkliflər verir;
  • Təşkilatın ƏL/TMM üzrə siyasətinə əməl edilməsinə nəzarət edir və iş prosesində siyasətdən kənarlaşma üzrə yaranan halları vaxtında müəyyənləşdirib, lazımı addımlar atır;
  • Rəhbərlik tərəfindən təsdiq edilmiş ƏL/TMM üzrə siyasət və daxili qaydalara müvafiq olaraq bu bölməyə həvalə olunmuş vəzifələri həyata keçirir;
  • Nəzarət orqanı və maliyyə monitorinqi orqanı tərəfindən tələb edilən hesabat və məlumatları hazırlayıb təqdim edir;
  • Mövcud qanunvericiliyin, Maliyyə Monitorinqi Xidmətinin, Mərkəzi Bankın, habelə FATCA-CRS tələblərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət və monitorinqi həyata keçirir;
  • Ən azı hər rübdə bir dəfə rəhbərliyə yüksək riskli əməliyyatlar, Təşkilatın məruz qaldığı ƏL/TMM riskləri, müştərilərin, məhsulların, xidmətlərin, əməliyyatların, çatdırılma kanallarının və coğrafi yerləşmənin xüsusiyyətləri ilə bağlı risklilik meyarları üzrə dəyərləndirilməsinə dair nəticələri və maliyyə monitorinqi orqanına təqdim edilmiş hesabatlar barədə məlumat verir;
  • ƏL/TMM üzrə Təşkilatın fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər verir və rəhbərliyin tapşırığı ilə müxtəlif cür hesabatlar tərtib edir;
  • Şübhəli və qeyri-adi əməliyyatlar və hallar barədə təhlil hesabatı hazırlayır;
  • ƏL/TMM sahəsi üzrə keçirilən daxili audit nəticələrinə uyğun olaraq verilmiş tövsiyələr əsasında, nöqsanların aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı hazırlayır, razılaşdırır və icrasını təmin edir.

Tələblər:

  • İqtisadiyyat və ya hüquq sahələrində ali təhsil;
  • Azərbaycan dilini yüksək səviyyədə, İngilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək (Rus dilini bilmək arzuolunandır);
  • Bank, BOKT və ya ödəniş xidmətiləri üzrə komplayns sahəsində ən azı 5 illik iş təcrübəsinin olması;
  • Komplayns sahəsində müxtəlik sertifikasiyaların mövcudluğu üstünlükdür;
  • Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, təşəbbüskar olmaq, komandada işləmək bacarığı;
  • Riyazi və hesablama, analtik təhlil, probləmləri həlletmə bacarıqları, sənədlərlə işləmək bacarıqlarına sahib olmaq;
  • MS office proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək;

Əgər bizim axtardığımız ideal namizəd Sizsinizsə CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap