Ofis meneceri / Офис-менеджер
Carsharing MMC приглашает на вакансию Офис-менеджера!
Место работы: Baku Office Center
График работы: Сменный, 2 смены
Заработная плата: Определяется по результатам собеседования
Обязанности:
- Организация административных процессов и контроль внутреннего документооборота офиса
- Выполнение поручений руководства и подготовка отчетов
- Регистрация и систематизация входящей и исходящей документации
- Обработка телефонных звонков и контроль деятельности Call Center
- Встреча и информирование клиентов
- Организация коммуникации с клиентами и оперативное решение возникающих вопросов
- Контроль за функционированием системы AzParking и службы SMS Radar
- Контроль за обеспечением офиса необходимыми канцелярскими и техническими средствами
- Организация встреч и приём гостей
Требования к кандидату:
- Свободное и грамотное владение русским языком
- Предпочтение отдается женским кандидатам
- Высшее или средне-специальное образование (предпочтительно наличие высшего образования)
- Минимум 1 год опыта работы в аналогичной должности
- Уверенное владение программами MS Office (Word, Excel, Outlook и др.)
- Развитые коммуникативные навыки, умение организовать работу и решать задачи оперативно
- Ответственность, пунктуальность, гибкость и внимательность
Интересующиеся кандидаты могут отправить свое резюме на электронный адрес .
Carsharing MMC – Ofis Meneceri axtarırıq!
İş şəraiti
- İş yeri: Baku Office Center
- İş rejimi: Dəyişkən qrafik üzrə 2 növbəli sistem
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunacaq
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis daxili inzibati işlərin təşkili və gündəlik iş axınının idarə olunması
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının icrası və müvafiq hesabatların hazırlanması
- Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və sistemləşdirilməsi
- Telefon zənglərinin cavablandırılması, Call Center fəaliyyətinə nəzarət
- Müştərilərin qarşılanması və məlumatlandırılması
- Müştərilərlə ünsiyyətin təşkili və yaranan problemlərin çevik şəkildə həll edilməsi
- AzParking sistemi və SMS Radar fəaliyyətlərinə nəzarət
- Ofis ləvazimatlarının və texniki avadanlıqların təmin olunmasına nəzarət
- Görüşlərin təşkili və qonaqların qarşılanması
Tələblər:
- Rus dilini sərbəst və səlis bilməlidir
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir
- Ali və ya orta ixtisas təhsili (ali təhsilli namizədlərə üstünlük verilir)
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi
- MS Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməlidir
- Yüksək ünsiyyət, təşkilatçılıq və problem həll etmə bacarığı
- Operativ, çevik və punktual olmaq
Maraqlanan namizədlər CV-lərini qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.