ACON Consulting



Şirkət haqqında:


We are proud to be a leading provider of business and investment consulting services, as well as legal advisory services to foreign individuals and legal entities in the Republic of Azerbaijan. Our team of professionals consists of experienced advocates, lawyers, and consultants who specialize in serving the unique needs of foreign clients.


Our services are tailored to meet the specific requirements and needs of each of our clients. We take the time to get to know our clients and their business goals so that we can provide customized solutions that meet their unique needs. Our legal advisory and advocacy services cover a wide range of fields, including Civil Law, Commercial Law, IP Law, Migration Law, Tax Law, Labor Law, Criminal Law, Administrative Law and more.


Our business consulting services are designed to help businesses of all sizes and stages achieve their objectives. We offer a comprehensive suite of services, including Market Research, Business Planning, Financial Planning, Management Consulting and more. Our team of experienced consultants works closely with our clients to identify opportunities and overcome challenges, delivering practical and actionable advice that helps them achieve tangible results.





  • Ünvan


Əlaqə vasitələri:




Aparıcı mühasib

Tələblər:

  • Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində ali təhsilə malik olmaq;
  • Mühasib kimi minimum 3 illik peşəkar iş təcrübəsi;
  • 1C proqramında minimum 3 illik iş təcrübəsi;
  • Peşəkar mühasib sertifikatının olması arzuolunandır;
  • Güclü analitik düşüncə və operativ qərarvermə bacarığı;
  • Vergi hesabatlarının tərtib edilməsi;
  • Vergi və Əmək qanunvericiliyi üzrə dərin biliklər;
  • Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək (ingilis və/və ya rus dili bilikləri üstünlük sayılır);
  • Elektron vergi və dövlət portalları ilə işləmə təcrübəsi. 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili;
  • Vergi və maliyyə uçotunun aparılması;
  • Əməkhaqqı, məzuniyyət, son haqq-hesab və digər ödənişlərin hesablanması və ödənilməsi;
  • Aylıq, rüblük və illik vergi hesabatlarının və arayışların hazırlanması, bu hesabatların vəziyyətinin izlənilməsi, daxil olan kameral uyğunsuzluq məktublarının və sorğuların cavablandırılması, zəruri hallarda vergi orqanlarında təmsilçilik;
  • Vergi ödəyicilərinin dövriyyələrinin izlənilməsi, xüsusilə ƏDV dövriyyəsinə nəzarət edilməsi;
  • Vergilərin düzgün və vaxtında ödənilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Mühasibat uçotu və vergitutma ilə bağlı digər vəzifələrin icrası.

İş şəraiti:

  • Əmək haqqı razılaşma ilə müəyyən ediləcək. 
  • İş vaxtı: həftənin 5 günü, saat 10:00 – 18:00
  • İş yeri: Azure Business Mərkəzi

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



ACON Consulting



Şirkət haqqında:


We are proud to be a leading provider of business and investment consulting services, as well as legal advisory services to foreign individuals and legal entities in the Republic of Azerbaijan. Our team of professionals consists of experienced advocates, lawyers, and consultants who specialize in serving the unique needs of foreign clients.


Our services are tailored to meet the specific requirements and needs of each of our clients. We take the time to get to know our clients and their business goals so that we can provide customized solutions that meet their unique needs. Our legal advisory and advocacy services cover a wide range of fields, including Civil Law, Commercial Law, IP Law, Migration Law, Tax Law, Labor Law, Criminal Law, Administrative Law and more.


Our business consulting services are designed to help businesses of all sizes and stages achieve their objectives. We offer a comprehensive suite of services, including Market Research, Business Planning, Financial Planning, Management Consulting and more. Our team of experienced consultants works closely with our clients to identify opportunities and overcome challenges, delivering practical and actionable advice that helps them achieve tangible results.





  • Ünvan


Əlaqə vasitələri:




Aparıcı mühasib

Tələblər:

  • Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində ali təhsilə malik olmaq;
  • Mühasib kimi minimum 3 illik peşəkar iş təcrübəsi;
  • 1C proqramında minimum 3 illik iş təcrübəsi;
  • Peşəkar mühasib sertifikatının olması arzuolunandır;
  • Güclü analitik düşüncə və operativ qərarvermə bacarığı;
  • Vergi hesabatlarının tərtib edilməsi;
  • Vergi və Əmək qanunvericiliyi üzrə dərin biliklər;
  • Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək (ingilis və/və ya rus dili bilikləri üstünlük sayılır);
  • Elektron vergi və dövlət portalları ilə işləmə təcrübəsi. 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili;
  • Vergi və maliyyə uçotunun aparılması;
  • Əməkhaqqı, məzuniyyət, son haqq-hesab və digər ödənişlərin hesablanması və ödənilməsi;
  • Aylıq, rüblük və illik vergi hesabatlarının və arayışların hazırlanması, bu hesabatların vəziyyətinin izlənilməsi, daxil olan kameral uyğunsuzluq məktublarının və sorğuların cavablandırılması, zəruri hallarda vergi orqanlarında təmsilçilik;
  • Vergi ödəyicilərinin dövriyyələrinin izlənilməsi, xüsusilə ƏDV dövriyyəsinə nəzarət edilməsi;
  • Vergilərin düzgün və vaxtında ödənilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Mühasibat uçotu və vergitutma ilə bağlı digər vəzifələrin icrası.

İş şəraiti:

  • Əmək haqqı razılaşma ilə müəyyən ediləcək. 
  • İş vaxtı: həftənin 5 günü, saat 10:00 – 18:00
  • İş yeri: Azure Business Mərkəzi

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap