Agrokimya
Şirkət haqqında:
«Aqrokimya» MMC 1991-cı ildən fəaliyyət göstərir. Fəaliyyəti dövründə əsas işi respublikaya bitki mühafizəsi vasitələri, pestisidlər, gübrələr, toxumlar, mikroelementlər və s. kənd təsərrüfatı təyinatlı mallar idxal edib kənd təsərrüfatı müəssisələrinə və fermerlərə satmaqdan ibarətdir.
«Aqrokimya» MMC dünyanın bir çox aparıcı bitki mühafizəsi vasitələri, gübrə, toxum və sair aqrokimyəvi məhsul istehsalçılarının rəsmi destribütorudur. Belə ki, İsveçrənin «Syngenta Agro AG», Almaniyanın “Bayer CropScience AG”, Amerika Birləşmiş Ştatlarının “DOW AgroSciences”, Türkiyənin «Koruma Klor Alkalı» şirkətlərinin bitki mühafizəsi vasitələrinin, İtalyanın “Valagro”, Belçikanın “Tessenderlo Group”, İsrailin «Haifa Chemicals”, Rusiyanın «Evroxim» şirkətlərinin yarpaq və kök gübrələrinin, İsveçrənin “Syngenta Seeds” şirkətlərinin bitki toxumlarının, Estonianın “Mikskaar” şirkətinin torf satışı üzrə distribyutorudur.
Əlaqə vasitələri:
Mühasib - əməliyyatçı (Maliyyə bölməsi)
Ünvan: BAKI ş., Yasamal r. , Şəfayət Mehdiyev 271 A.
Vacibdir: Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahədə ali təhsil diplomu
- Minimum 3 il mühasibatlıq və anbar uçotu üzrə təcrübəsi olmalı;
- PMS sertifikatlarının olması üstünlükdür.
- Vergi və əmək məcəlləsini, Azərbaycan Respublikası qanunvericilik aktlarını və normativ hüquqi sənədləri bilməli;
- Müəssisədə mühasibat uçotunun forma və metodlarını, müxabirləşmələr etməyi bilməli;
- İlkin sənədləşmələri, dövriyyə saldo cədvəllərini oxumağı bilməli;
- 1C (Anbar modulu) və MS Excel bilikləri;
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməli, rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- Fikrini izah etmək qabliyyəti, dəqiq və məsuliyyətli olmaq, ünsiyyət yaratmaq və yaranmış problemləri həll etmək bacarığı, fəal və işə planlı yanaşma bacarığı vacibdir;
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələri təşkil etmək;
- Vergi və mühasibat uçotunu aparmaq;
- Kassa, Bank əməliyyatlarını həyata keçirmək, qaimə və vergi hesab fakturaları yazmaq, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarını tərtib etmək;
- Debitor və kreditor hesablaşmaları aparmaq;
- Əmək haqqı hesablama cədvəllərini hazırlamaq (əmək haqqıların, məzuniyyət pullarının, son haqq-hesabların, xəstəlik vərəqələrinin hesablanması şərtilə) və əmək haqqlarını ödənmək və rəsmi sənədləşdirmək;
- ƏMAS portalında sərbəst işləmək;
- Əsas vəsaitlərin alınması, istismara verilməsi, köhnəlməsinin hesablanması, balansdan silinməsi və s.;
- Materialların uçotunun aparılması, alış qaimələrinin, anbar hərəkətlərinin, material istifadələrinin və silinmələrin proqrama işlənməsi.
- Mal hərəkətinin uçotu və inventarizasiyası;
- Materialların düzgün sayını, saxlanma qaydalarını və stokunu izləmək;
- Aylıq hesabatlar hazırlamaq: anbar balansı, istifadə və qalıq materiallar;
- Proqrama daxil edilən məlumatların layihələr üzrə bölgüsünü təmin etmək.
- Gündəlik və aylıq hesabatları tərtib etmək;
- Aylıq, rüblük və illik bütün Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarını hazırlamaq və aidiyyəti orqanlara vaxtında təqdim etmək.
- Ödənişləri nəzarətdə saxlamaq, "internet banking" vasitəsilə hesablara nəzarət etmək və ödəmələr etmək;
İş şəraiti:
- İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək, Şənbə günü 9:00 -dan 13:00-dək
- İstirahət günü: Bazar
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
- Mobil telefon , korporotiv nömrə və aylıq mobil rabitə limiti şirkət tərəfindən təmin olunur.
- Əmək haqqı: 1500-1800 AZN (Namizədin bilik və təcrübəsinə əsasən Ə/M müəyyənləşəcək)