Heritus Group MMC



Şirkət haqqında:


“Heritus Group “ MMC  2020 ci ildə fəaliyyətə başlayan beynəlxalq miqyaslı logistika şirkətidir. Məqsədimiz beynəlxalq stanadartlara cavab verən regionun lider şirkətinə çevrilməkdir.  Şirkət yeni fəliyyətə başlasa da artıq beynəlxalq logistika  bazarında özünə məxsus mövqeyə malikdir. Heritus Group logistikanin bütün sferalarında , yəni quru yolu daşımaçlığı, dəmiryolu , hava və dəniz daşımaçılığı isitqamətlərində müştərilərinə  professional şəkildə daşınma xidməti təklif edir. Məhz professional yanaşmamızın nəticəsidirki Heritus Group şirkətinin müştəri bazasında  hazırda 200 yə yaxın partnyor şirkət mövcuddur. Sahib olduğumuz nəqliyyat vasitəsitələri EURO 6 standartlarına tam cavab verir.  Heritus Group ölkənin  əhəmiyyətli  ixrac və idxal tenderlərinin qalibdir . Hazırda aktiv şəkildə export və import yükləmələri həyata keçiririk. Aktiv daşınmalar həyata keçirdiyimiz  və eyni zamanda  partnyorluq etdiyimiz ölklər MDB ölkləri , Türkiyə , Rusiya , Gürcüstan və Avropa ölkləridir. Heritus Group olaraq fəaliyyətimizi beynəlxalq arenada aktual olan keyfiyyət və uyğunluq meyarları üzərində qurmuşuq və kadr seçimində də bu meyarları nəzərə alırıq. 



 

Əlaqə vasitələri:




Logistika üzrə Satış Baş Mütəxəssisi

İş barədə məlumat:

  • Yeni potensial müştərilərin axtarışı,cəlb edilməsi,;
  • Mövcud olan müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması;
  • Müştərilərlə görüşlər təyin etmək və görüş zamanı təqdimatlar keçirmək;
  • Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, işgüzar danışıqların və yazışmaların aparılması;
  • Mövcud qanunvericiliyə və beynəlxalq standartlara uyğun olaraq satış sənədlərinin hazırlanması;
  • Satış prosesinin planlaşdırılması və təşkil edilməsi;
  • Müştəridən daxil olan sorğuların və sifarişlərin qəbul edilməsi, qeydiyyatı və təhlili;
  • Təkliflərin müştərilərə təqdim edilməsi və izlənilməsi.
  • Müəyyən edilmiş satış planı çərçivəsində müntəzəm olaraq hesabatların verilməsi;
  • Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrin qurulması və tələblərin yerinə yetirilməsi,
  • Müştərinin sifarişinin çatdırılması mərhələrinin izlənməsi və proses zamanı yaranan uyğunsuzluqların aradan qaldırılması;
  • Rəqiblər və bazar tendensiyaları barədə məlumat toplamaq və analiz aparmaq, satış strategiyalarını təkmilləşdirmək.
  • Müştəri məmnuniyyətinin artırılması üçün əlavə xidmətlərin və kampaniyaların hazırlanmasında iştirak etmək və ya təkliflər hazırlamaq;
  • Ödənişlərin vaxtında edilməsi üçün müştərilərlə danışıqların aparılması.
  • Müştərilərlə uzunmüddətli əməkdaşlıq qurmaq və satış sonrası əlaqəni qorumaq
  • Satış müqavilələrinin hazırlanması, imzalanması və icrasına nəzarət etmək
  • Ödəniş sənədlərinin (invoys,akt və s.) hazırlanması, imzalanması və müştəriyə göndərilməsinə nəzarət etmək
  • Şirkət daxili təklif və qiymət formalarının hazırlanmasına və koordinasiyasına nəzarət etmək, bazar proseslərini dərindən təhlil etmək
  • Müştəri münasibətlərinin idarəsi – uzunmüddətli tərəfdaşlıq qurmaq və məmnuniyyəti qorumaq
  • Gündəmi izləmək, analiz etmək və yüksək qiymət araşdırması aparmaq qabiliyyəti;
  • Şirkətə aid məlumatın məxfiliyinin qorunması; 

Tələblər:

  • Təhsil: Ali
  • İş təcrübəsi: 3 ildən 5 ilə qədər
  • Yaş: 23-35
  • Ali təhsil. (Logistika, Biznesin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahələrə üstünlük verilir);
  • Korporativ satış üzrə minimum 3 illik satış təcrübəsi.( Beynəlxalq logistika və gömrük prosedurları üzrə satışa üstünlük verilir)
  • Rus dili biliyi vacibdir.,Ingilis dili arzuolunandı
  • Müştəri portfeli formalaşdırmaq təcrübəsi.
  • Yerli bazar dinamikasını, rəqib mühitini və qiymət tendensiyalarını təhlil etmək bacarığı.
  • Satış planlarını hazırlamaq, icra etmək, aylıq həftəlik hesabatlar təqdim etmək bacarığı.
  • Müştəri ehtiyaclarını analiz etmək və fərdi təkliflər hazırlamaq təcrübəsi.
  • Danışıqlar aparmaq, müqavilə şərtlərini razılaşdırmaq və bağlamaq bacarığı.
  • Kompyuter bilikləri Microsoft Office (Excel,Word, Out look və s);
  • Yüksək yazılı və şifahi kommunikasiya keyfiyyətlərinə malik olmaq və təqdimat etmə bacarıqları
  • Planlama və prioritetləşdirmə – çoxsaylı layihə və hədəfləri effektiv idarə etmək
  • Stressə davamlılıq və operativlik – fövqəladə şəraitdə çevik və düzgün qərar vermək

İş şəraiti:

  • Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • İş qrafiki: Həftədə 5 gün, saat 09:30-18:30, nahar fasiləsi 1 saat
  • Əmək haqqı razılaşma yolu ilə

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Heritus Group MMC



Şirkət haqqında:


“Heritus Group “ MMC  2020 ci ildə fəaliyyətə başlayan beynəlxalq miqyaslı logistika şirkətidir. Məqsədimiz beynəlxalq stanadartlara cavab verən regionun lider şirkətinə çevrilməkdir.  Şirkət yeni fəliyyətə başlasa da artıq beynəlxalq logistika  bazarında özünə məxsus mövqeyə malikdir. Heritus Group logistikanin bütün sferalarında , yəni quru yolu daşımaçlığı, dəmiryolu , hava və dəniz daşımaçılığı isitqamətlərində müştərilərinə  professional şəkildə daşınma xidməti təklif edir. Məhz professional yanaşmamızın nəticəsidirki Heritus Group şirkətinin müştəri bazasında  hazırda 200 yə yaxın partnyor şirkət mövcuddur. Sahib olduğumuz nəqliyyat vasitəsitələri EURO 6 standartlarına tam cavab verir.  Heritus Group ölkənin  əhəmiyyətli  ixrac və idxal tenderlərinin qalibdir . Hazırda aktiv şəkildə export və import yükləmələri həyata keçiririk. Aktiv daşınmalar həyata keçirdiyimiz  və eyni zamanda  partnyorluq etdiyimiz ölklər MDB ölkləri , Türkiyə , Rusiya , Gürcüstan və Avropa ölkləridir. Heritus Group olaraq fəaliyyətimizi beynəlxalq arenada aktual olan keyfiyyət və uyğunluq meyarları üzərində qurmuşuq və kadr seçimində də bu meyarları nəzərə alırıq. 



 

Əlaqə vasitələri:




Logistika üzrə Satış Baş Mütəxəssisi

İş barədə məlumat:

  • Yeni potensial müştərilərin axtarışı,cəlb edilməsi,;
  • Mövcud olan müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması;
  • Müştərilərlə görüşlər təyin etmək və görüş zamanı təqdimatlar keçirmək;
  • Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, işgüzar danışıqların və yazışmaların aparılması;
  • Mövcud qanunvericiliyə və beynəlxalq standartlara uyğun olaraq satış sənədlərinin hazırlanması;
  • Satış prosesinin planlaşdırılması və təşkil edilməsi;
  • Müştəridən daxil olan sorğuların və sifarişlərin qəbul edilməsi, qeydiyyatı və təhlili;
  • Təkliflərin müştərilərə təqdim edilməsi və izlənilməsi.
  • Müəyyən edilmiş satış planı çərçivəsində müntəzəm olaraq hesabatların verilməsi;
  • Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrin qurulması və tələblərin yerinə yetirilməsi,
  • Müştərinin sifarişinin çatdırılması mərhələrinin izlənməsi və proses zamanı yaranan uyğunsuzluqların aradan qaldırılması;
  • Rəqiblər və bazar tendensiyaları barədə məlumat toplamaq və analiz aparmaq, satış strategiyalarını təkmilləşdirmək.
  • Müştəri məmnuniyyətinin artırılması üçün əlavə xidmətlərin və kampaniyaların hazırlanmasında iştirak etmək və ya təkliflər hazırlamaq;
  • Ödənişlərin vaxtında edilməsi üçün müştərilərlə danışıqların aparılması.
  • Müştərilərlə uzunmüddətli əməkdaşlıq qurmaq və satış sonrası əlaqəni qorumaq
  • Satış müqavilələrinin hazırlanması, imzalanması və icrasına nəzarət etmək
  • Ödəniş sənədlərinin (invoys,akt və s.) hazırlanması, imzalanması və müştəriyə göndərilməsinə nəzarət etmək
  • Şirkət daxili təklif və qiymət formalarının hazırlanmasına və koordinasiyasına nəzarət etmək, bazar proseslərini dərindən təhlil etmək
  • Müştəri münasibətlərinin idarəsi – uzunmüddətli tərəfdaşlıq qurmaq və məmnuniyyəti qorumaq
  • Gündəmi izləmək, analiz etmək və yüksək qiymət araşdırması aparmaq qabiliyyəti;
  • Şirkətə aid məlumatın məxfiliyinin qorunması; 

Tələblər:

  • Təhsil: Ali
  • İş təcrübəsi: 3 ildən 5 ilə qədər
  • Yaş: 23-35
  • Ali təhsil. (Logistika, Biznesin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahələrə üstünlük verilir);
  • Korporativ satış üzrə minimum 3 illik satış təcrübəsi.( Beynəlxalq logistika və gömrük prosedurları üzrə satışa üstünlük verilir)
  • Rus dili biliyi vacibdir.,Ingilis dili arzuolunandı
  • Müştəri portfeli formalaşdırmaq təcrübəsi.
  • Yerli bazar dinamikasını, rəqib mühitini və qiymət tendensiyalarını təhlil etmək bacarığı.
  • Satış planlarını hazırlamaq, icra etmək, aylıq həftəlik hesabatlar təqdim etmək bacarığı.
  • Müştəri ehtiyaclarını analiz etmək və fərdi təkliflər hazırlamaq təcrübəsi.
  • Danışıqlar aparmaq, müqavilə şərtlərini razılaşdırmaq və bağlamaq bacarığı.
  • Kompyuter bilikləri Microsoft Office (Excel,Word, Out look və s);
  • Yüksək yazılı və şifahi kommunikasiya keyfiyyətlərinə malik olmaq və təqdimat etmə bacarıqları
  • Planlama və prioritetləşdirmə – çoxsaylı layihə və hədəfləri effektiv idarə etmək
  • Stressə davamlılıq və operativlik – fövqəladə şəraitdə çevik və düzgün qərar vermək

İş şəraiti:

  • Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • İş qrafiki: Həftədə 5 gün, saat 09:30-18:30, nahar fasiləsi 1 saat
  • Əmək haqqı razılaşma yolu ilə

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap