Nexia Azerbaijan



Şirkət haqqında:

Şirkətimiz haqqında qısa məlumatı nəzərinizə çatdırırıq. Şirkətimiz – Nexia EA QSC, Nexia International beynəlxalq audit şirkətinin Azərbaycandakı rəsmi təmsilçisidir. Bununla bağlı bildirmək istərdik ki, Nexia International dünyanın ən böyük 10 audit və konsaltinq şirkətlərindən biridir və baş ofisi Böyük Britaniyanın London şəhərində olmaqla dünyanın 105-dən artıq ölkəsində fəaliyyət göstərir və 20,600 nəfərdən çox partnyor və işçi heyəti vardır. Şirkətimizin audit, vergi və hüquq, konsaltinq, mühasibatlıq və digər peşəkar sahələrdə bacarıqlı və təcrübəli işçi heyəti vardır.


Bütün görülən işlərin ən yüksək səviyyədə olmasını təmin etmək üçün şirkətimiz və layihə heyətimiz geniş idarəçilik prosedurlarına sahibdir. Biz həmçinin AMCHAM, GACC və digər nüfuzlu təşkilatların üzvüyük...


Nexia International dünya üzrə aparıcı audit və konsaltinq şirkətləri şəbəkələrindən biridir. Bizim müvəffəqiyyətə açarımız sadədir: Üzv şirkətlərimizin əsas qlobal maliyyə və iqtisadi mərkəzlərdəki gücü.

Əlaqə vasitələri:




Admin manager

Job description:

  • Plan, direct and coordinate the organization’s administrative operations
  • Oversee the day-to-day operation and maintenance of office facilities
  • Performing standard administrative tasks in the office
  • Ensuring the office's operational functionality
  • Maintaining for supplier agreements
  • Organize meetings and appointments within the office
  • Carrying out operations in the EMAS and ISB portals
  • Recruitment, termination, transfer, promotion of employees in accordance with the Labor Code; preparation of employee files; monitoring electronic employment contract approvals
  • Maintain and update HR documentation, contracts, and policies in line with Azerbaijani regulations

Requirements:

  • Bachelor’s degree in HR, Business Administration or related field
  • At least 3 years in administrative/executive support roles
  • Solid knowledge of HR administration
  • Excellent communication and leadership skills
  • Strong command of spoken and written Azeri and English
  • Proficient knowledge of Microsoft office
  • Strong communication and team working skills
  • Ability to work under tight deadlines and multitask

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Nexia Azerbaijan



Şirkət haqqında:

Şirkətimiz haqqında qısa məlumatı nəzərinizə çatdırırıq. Şirkətimiz – Nexia EA QSC, Nexia International beynəlxalq audit şirkətinin Azərbaycandakı rəsmi təmsilçisidir. Bununla bağlı bildirmək istərdik ki, Nexia International dünyanın ən böyük 10 audit və konsaltinq şirkətlərindən biridir və baş ofisi Böyük Britaniyanın London şəhərində olmaqla dünyanın 105-dən artıq ölkəsində fəaliyyət göstərir və 20,600 nəfərdən çox partnyor və işçi heyəti vardır. Şirkətimizin audit, vergi və hüquq, konsaltinq, mühasibatlıq və digər peşəkar sahələrdə bacarıqlı və təcrübəli işçi heyəti vardır.


Bütün görülən işlərin ən yüksək səviyyədə olmasını təmin etmək üçün şirkətimiz və layihə heyətimiz geniş idarəçilik prosedurlarına sahibdir. Biz həmçinin AMCHAM, GACC və digər nüfuzlu təşkilatların üzvüyük...


Nexia International dünya üzrə aparıcı audit və konsaltinq şirkətləri şəbəkələrindən biridir. Bizim müvəffəqiyyətə açarımız sadədir: Üzv şirkətlərimizin əsas qlobal maliyyə və iqtisadi mərkəzlərdəki gücü.

Əlaqə vasitələri:




Admin manager

Job description:

  • Plan, direct and coordinate the organization’s administrative operations
  • Oversee the day-to-day operation and maintenance of office facilities
  • Performing standard administrative tasks in the office
  • Ensuring the office's operational functionality
  • Maintaining for supplier agreements
  • Organize meetings and appointments within the office
  • Carrying out operations in the EMAS and ISB portals
  • Recruitment, termination, transfer, promotion of employees in accordance with the Labor Code; preparation of employee files; monitoring electronic employment contract approvals
  • Maintain and update HR documentation, contracts, and policies in line with Azerbaijani regulations

Requirements:

  • Bachelor’s degree in HR, Business Administration or related field
  • At least 3 years in administrative/executive support roles
  • Solid knowledge of HR administration
  • Excellent communication and leadership skills
  • Strong command of spoken and written Azeri and English
  • Proficient knowledge of Microsoft office
  • Strong communication and team working skills
  • Ability to work under tight deadlines and multitask

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap