Umico (Competo MMC)



Şirkət haqqında:

Umico Market (Umico.az) Azərbaycanda “SuperApp” sinfinə aid olan ilk mobil tətbiqdir. Marketplace, loyallıq proqramı və maliyyə xidmətləri bir tətbiqdə. O, istifadəçilərə bütün alış-verişlərdən bonus qazanmağa və onlayn alış-veriş etməyə imkan verir. Məqsədimiz Azərbaycanda bir nömrəli alış-veriş tədbiqi olmaqdır.

Əlaqə vasitələri:




Çağrı mərkəzi üzrə operator

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müxtəlif kommunikasiya kanallarında (telefon, whatsapp, telegram, mail, facebook və s.) Umico marketdə mal və məhsul kateqoriyaları üzrə müştəri konsultasiyalarının həyata keçirilməsi.
  • Mövcud məlumat bazasına gedən zənglər və müştəri üçün müvafiq malların satışı (Telemarketinq)
  • Müştərilərin şirkətin xidmətləri və innovativ layihələri haqqında məlumatlandırılması
  • CRM sistemində zənglərin qeydiyyatı
  • Umico Market məhsulları üzrə konsultasiya məqsədilə müştərilərdən daxil olan zənglərin qəbulu
  • Mütəxəssisin fəallığı və müştərilərin çətin vəziyyətlərini nəzərdən keçirmək, həll etmək və onlar üçün həll yolları tapmaq bacarığı

Namizədlər üçün tələblər:

  • Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti
  • Pərakəndə satış mağazalarında (məişət texnikası, kosmetika, ətriyyat, məişət malları və s.) qeyri-ərzaq məhsulları (xüsusiyyətləri, təsviri, təfərrüatları) ilə bağlı bilik və təcrübə
  • Ofis proqramlarını bilmək
  • Komandada işləmək bacarığı
  • İşgüzar yazışmalarda yaxşı qrammatika və ünsiyyət bacarıqları
  • Səlis, aydın və intonasiya ilə danışmaq bacarığı
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Əmtəə maddələrinin təfərrüatlarını və təsvirlərini satmaq və başa düşmək bacarığı

Şərtlər :

  • Əmək haqqı - 750 azn (400 fiks + 350 bonus )
  • İş rejimi - Növbəli iş qrafiki - 5/2
  • Iş yeri – Qafqaz Biznes Mərkəzi

Bizim komandaya qoşulmaq istəyən namizədlərdən xahiş olunur ki,  cv-ni " Çağrı mərkəzi üzrə operator " mövzu hissəsində qeyd etməklə elektron poçtuna göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Umico (Competo MMC)



Şirkət haqqında:

Umico Market (Umico.az) Azərbaycanda “SuperApp” sinfinə aid olan ilk mobil tətbiqdir. Marketplace, loyallıq proqramı və maliyyə xidmətləri bir tətbiqdə. O, istifadəçilərə bütün alış-verişlərdən bonus qazanmağa və onlayn alış-veriş etməyə imkan verir. Məqsədimiz Azərbaycanda bir nömrəli alış-veriş tədbiqi olmaqdır.

Əlaqə vasitələri:




Çağrı mərkəzi üzrə operator

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müxtəlif kommunikasiya kanallarında (telefon, whatsapp, telegram, mail, facebook və s.) Umico marketdə mal və məhsul kateqoriyaları üzrə müştəri konsultasiyalarının həyata keçirilməsi.
  • Mövcud məlumat bazasına gedən zənglər və müştəri üçün müvafiq malların satışı (Telemarketinq)
  • Müştərilərin şirkətin xidmətləri və innovativ layihələri haqqında məlumatlandırılması
  • CRM sistemində zənglərin qeydiyyatı
  • Umico Market məhsulları üzrə konsultasiya məqsədilə müştərilərdən daxil olan zənglərin qəbulu
  • Mütəxəssisin fəallığı və müştərilərin çətin vəziyyətlərini nəzərdən keçirmək, həll etmək və onlar üçün həll yolları tapmaq bacarığı

Namizədlər üçün tələblər:

  • Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti
  • Pərakəndə satış mağazalarında (məişət texnikası, kosmetika, ətriyyat, məişət malları və s.) qeyri-ərzaq məhsulları (xüsusiyyətləri, təsviri, təfərrüatları) ilə bağlı bilik və təcrübə
  • Ofis proqramlarını bilmək
  • Komandada işləmək bacarığı
  • İşgüzar yazışmalarda yaxşı qrammatika və ünsiyyət bacarıqları
  • Səlis, aydın və intonasiya ilə danışmaq bacarığı
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Əmtəə maddələrinin təfərrüatlarını və təsvirlərini satmaq və başa düşmək bacarığı

Şərtlər :

  • Əmək haqqı - 750 azn (400 fiks + 350 bonus )
  • İş rejimi - Növbəli iş qrafiki - 5/2
  • Iş yeri – Qafqaz Biznes Mərkəzi

Bizim komandaya qoşulmaq istəyən namizədlərdən xahiş olunur ki,  cv-ni " Çağrı mərkəzi üzrə operator " mövzu hissəsində qeyd etməklə elektron poçtuna göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap