Baku Holiday Travel



Şirkət haqqında:

Baku Holiday Travel - aviabiletlər, daxili və xarici səyahət paketləri, biznes səfərləri, bal ayları, müalicə paketləri, viza dəstəyi, transfer kimi xidmətləri göstərən və 2013-cü ildən fəaliyyət  göstərən ən tanınmış turizm şirkətlərdən biridir. 

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qanunvericiliyə və mühasibat uçotunun aparılması qaydalarına uyğun şirkətdə mühasibat uçotunu təşkili və təmini
  • Müştərilər tərəfindən təqdim edilən ödənişlərin uçotu və onlara gündəlik nəzarət
  • Gündəlik pul vəsaitlərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların icrası, hesabatların hazırlanması, bank, kassa əməliyyatlarının uçotu
  • Əmək haqqı, məzuniyyət, ezamiyyət və s. ödənişlərin həyata keçirilməsi, arayışlar və digər əlaqədar sənəd dövriyyəsinin təşkili
  • Bank əməliyyatlarının icrası, hesablar üzrə ödənişlərin həyata keçirməsi, e-qaimə, faktura və s. sənədlərin tərtibi və icrası
  • Tələb olunan şirkətdaxili statistik hesabatları hazırlamaq
  • Debitor və kreditorlarla hesablaşma uçotunun aparılması, debitor borcları ilə bağlı danışıqların aparılması, borclara nəzarət və təhlil
  • İnternet banking əsas əməliyyatlar (beynəlxalq köçürmələr, valyuta mübadiləsi, Dövlət büdcəsinə vergi və digər ödənişlərin icrası) 
  • Elektron qaimələrin yazılması və bununla əlaqədar satış,tender sənədlərinin, Müqavilələrin, Hesab fakturaların, Qiymət razılaşma protokollarının, Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması; 
  • Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq

Namizədə dair tələblər:  

  • Təhsil: ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə)
  • Beynəlxalq sertifikatların (ACCA F3, F7,) olması əlavə üstünlükdür.
  • İş təcrübəsi : müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti olmalı
  • MS Office proqramlarının istifadəsi üzrə biliklər;
  • Dil biliyi: Azərbaycan dili səlis, İngilis dili yaxşı səviyyədə
  • 1C 8.3 mühasibat proqramında sərbəst işləmək bacarığı zəruridir;
  • Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq və yaranmış problemləri həll etmək bacarığı, fəal və işə planlı yanaşma bacarığı vacibdir;
  • Müştərilər ilə peşəkar kommunikasiya bacarıqları;

Əmək şəraiti:

  • İş qrafiki 5 günlük iş rejim
  • Ünvan: Altes plaza

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerinde "Mühasib" qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Baku Holiday Travel



Şirkət haqqında:

Baku Holiday Travel - aviabiletlər, daxili və xarici səyahət paketləri, biznes səfərləri, bal ayları, müalicə paketləri, viza dəstəyi, transfer kimi xidmətləri göstərən və 2013-cü ildən fəaliyyət  göstərən ən tanınmış turizm şirkətlərdən biridir. 

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qanunvericiliyə və mühasibat uçotunun aparılması qaydalarına uyğun şirkətdə mühasibat uçotunu təşkili və təmini
  • Müştərilər tərəfindən təqdim edilən ödənişlərin uçotu və onlara gündəlik nəzarət
  • Gündəlik pul vəsaitlərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların icrası, hesabatların hazırlanması, bank, kassa əməliyyatlarının uçotu
  • Əmək haqqı, məzuniyyət, ezamiyyət və s. ödənişlərin həyata keçirilməsi, arayışlar və digər əlaqədar sənəd dövriyyəsinin təşkili
  • Bank əməliyyatlarının icrası, hesablar üzrə ödənişlərin həyata keçirməsi, e-qaimə, faktura və s. sənədlərin tərtibi və icrası
  • Tələb olunan şirkətdaxili statistik hesabatları hazırlamaq
  • Debitor və kreditorlarla hesablaşma uçotunun aparılması, debitor borcları ilə bağlı danışıqların aparılması, borclara nəzarət və təhlil
  • İnternet banking əsas əməliyyatlar (beynəlxalq köçürmələr, valyuta mübadiləsi, Dövlət büdcəsinə vergi və digər ödənişlərin icrası) 
  • Elektron qaimələrin yazılması və bununla əlaqədar satış,tender sənədlərinin, Müqavilələrin, Hesab fakturaların, Qiymət razılaşma protokollarının, Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması; 
  • Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq

Namizədə dair tələblər:  

  • Təhsil: ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə)
  • Beynəlxalq sertifikatların (ACCA F3, F7,) olması əlavə üstünlükdür.
  • İş təcrübəsi : müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti olmalı
  • MS Office proqramlarının istifadəsi üzrə biliklər;
  • Dil biliyi: Azərbaycan dili səlis, İngilis dili yaxşı səviyyədə
  • 1C 8.3 mühasibat proqramında sərbəst işləmək bacarığı zəruridir;
  • Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq və yaranmış problemləri həll etmək bacarığı, fəal və işə planlı yanaşma bacarığı vacibdir;
  • Müştərilər ilə peşəkar kommunikasiya bacarıqları;

Əmək şəraiti:

  • İş qrafiki 5 günlük iş rejim
  • Ünvan: Altes plaza

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerinde "Mühasib" qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap