Azersun Holding



Şirkət haqqında:

1991-ci ildə Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan "Azərsun Holdinq" MMC ölkənin qida istehsalı, pərakəndə satış və kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən qabaqcıl şirkətidir.

Qida sektorunda  Azərbaycanın istehsalçı və ixracatçı ölkə halına gəlməsində böyük rol oynayan "Azərsun Holdinq" tərkibində fəaliyyət göstərən zavodların güclü istehsal potensialı ilə yanaşı geniş ixracat şəbəkəsinə sahibdir. Sahib olduğu şirkət idarəçilik prinsipləri, müştəri məmnuniyyəti, keyfiyyət təminatı, sosial məsuliyyət layihələri və ətraf mühiti qoruma prinsipləri ilə xalqa xidmət etməkdədir.

"Azərsun Holdinq" fəaliyyətə başladığı gündən ölkənin inkişafı üçün yalnız iqtisadi sahədə atılan addımların yetərli olmadığını görür, həyata keçirilən iqtisadi layihələrin toplumların mədəni dəyərlərinə və sosial həyat vərdişlərinə söykənmədən, ondan ilham almadan reallaşmayacağına inanır. Bu dəyərli mirasın ərsəyə gəlməsi, qorunması və gənclərə ötürülməsi yönündə "Azərsun Holdinq" öhdəsinə götürdüyü missiyanı bu gün də eyni həyəcanla yerinə yetirməkdədir. "Azərsun Holdinq", Azərbaycanı Azərbaycan edən mədəni dəyərləri yalnız ölkə adına deyil, dünya adına da böyük zənginlik olaraq görür və bu dəyərləri qorumağı, yaşatmağı, gələcək nəslə ötürməyi missiyasının bir hissəsi kimi qəbul edir.

Əlaqə vasitələri:




Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis

Tələblər:

  • Marketinq və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Rəqəmsal marketing sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi; 
  • MS Office; Meta, Google Ads, Google Analytics, Email Marketing, Sosial platformalarda və Youtube-da reklam, SEO, İnfluencer marketing işləri ilə davamlı təcrübəyə sahib;
  • Xarici dil bilikləri: İngilis və Rus dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
  • Ənənəvi marketinq bilgi və təcrübənin olması əlavə üstünlükdür;
  • Mükəmməl ünsiyyət, səlist danışmaq, izah etmə bacarığı;
  • Reklam və Marketinq strategiyalarının tətbiqi planının hazırlanması bacarığı;  
  • Yaradıcı yanaşma və nəticəyönümlü iş üslubu;
  • Məsuliyyətli, analitik düşünmə bacarığı;
  • Süni intellekt və avtomatlaşdırma alətləri ilə işləmək bacarığı əlavə üstünlükdür;
  • Yaradıcı, kreativlik, komanda ilə işləmək, təqdimatlar hazırlamaq və təqdimat bacarığı.

İş haqqında məlumat: 

  • Online media kanallarının effektivliyini doğru qiymətləndirmək üçün markaların hədəf auditoriyasını analiz etməli və buna uyğun online media planlama strategiyalar hazırlamalı; 
  • Online media planlayıcı brend menecerlər ilə, offline media planlayıcı ilə birlikdə çalışaraq, mütəmadi olaraq fikir mübadilələri aparmaq, marka tanıtımına yönəlik ortaq media yayım strategiyası formalaşdırmaq;
  • Müxtəlif online media kanallarını (sosial media, Google Ads, YouTube və s.) araşdırmaq, potensialını, effektivliyini dəyərləndirmək və brendin reklam kampaniyasına və hədəf kütləsinə uyğun olanlarını seçmək;
  • Kampaniya boyunca rəqəmsal reklam aktivliyinin effektivliyini izləmək, ehtiyac yarandığı anda dərhal müdaxilə etmək; 
  • Online Media kampaniyalarının nəticələrini (views, followers, subscribers, engagements, CTR, CPC, Conversion rate, CAC və s.) müxtəlif analitik alətlərdən istifadə (Google Analytics, Facebook Insights, və s.) edərək analiz etmək, rəhbərlik və brend menecerlər üçün hesabatlar şəklində təqdim etmək. Növbəti rəqəmsal kampaniyalar üçün təkmilləşdirmələr etmək; 
  • Rəqiblərin reklam strategiyalarını izləmək və təhlil etmək. Onların istifadə etdiyi rəqəmsal media kanalları və reklam formatları haqqında məlumat toplamaq.

İş vaxtının norması:

  • 5 günlük iş rejimi;
  • İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.

Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:

  • Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir. 

İş yeri:

  • Bakı şəhəri

Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi cv@azersun.com elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. 

Email-in mövzu hissəsində “Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azersun Holding



Şirkət haqqında:

1991-ci ildə Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan "Azərsun Holdinq" MMC ölkənin qida istehsalı, pərakəndə satış və kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən qabaqcıl şirkətidir.

Qida sektorunda  Azərbaycanın istehsalçı və ixracatçı ölkə halına gəlməsində böyük rol oynayan "Azərsun Holdinq" tərkibində fəaliyyət göstərən zavodların güclü istehsal potensialı ilə yanaşı geniş ixracat şəbəkəsinə sahibdir. Sahib olduğu şirkət idarəçilik prinsipləri, müştəri məmnuniyyəti, keyfiyyət təminatı, sosial məsuliyyət layihələri və ətraf mühiti qoruma prinsipləri ilə xalqa xidmət etməkdədir.

"Azərsun Holdinq" fəaliyyətə başladığı gündən ölkənin inkişafı üçün yalnız iqtisadi sahədə atılan addımların yetərli olmadığını görür, həyata keçirilən iqtisadi layihələrin toplumların mədəni dəyərlərinə və sosial həyat vərdişlərinə söykənmədən, ondan ilham almadan reallaşmayacağına inanır. Bu dəyərli mirasın ərsəyə gəlməsi, qorunması və gənclərə ötürülməsi yönündə "Azərsun Holdinq" öhdəsinə götürdüyü missiyanı bu gün də eyni həyəcanla yerinə yetirməkdədir. "Azərsun Holdinq", Azərbaycanı Azərbaycan edən mədəni dəyərləri yalnız ölkə adına deyil, dünya adına da böyük zənginlik olaraq görür və bu dəyərləri qorumağı, yaşatmağı, gələcək nəslə ötürməyi missiyasının bir hissəsi kimi qəbul edir.

Əlaqə vasitələri:




Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis

Tələblər:

  • Marketinq və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Rəqəmsal marketing sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi; 
  • MS Office; Meta, Google Ads, Google Analytics, Email Marketing, Sosial platformalarda və Youtube-da reklam, SEO, İnfluencer marketing işləri ilə davamlı təcrübəyə sahib;
  • Xarici dil bilikləri: İngilis və Rus dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
  • Ənənəvi marketinq bilgi və təcrübənin olması əlavə üstünlükdür;
  • Mükəmməl ünsiyyət, səlist danışmaq, izah etmə bacarığı;
  • Reklam və Marketinq strategiyalarının tətbiqi planının hazırlanması bacarığı;  
  • Yaradıcı yanaşma və nəticəyönümlü iş üslubu;
  • Məsuliyyətli, analitik düşünmə bacarığı;
  • Süni intellekt və avtomatlaşdırma alətləri ilə işləmək bacarığı əlavə üstünlükdür;
  • Yaradıcı, kreativlik, komanda ilə işləmək, təqdimatlar hazırlamaq və təqdimat bacarığı.

İş haqqında məlumat: 

  • Online media kanallarının effektivliyini doğru qiymətləndirmək üçün markaların hədəf auditoriyasını analiz etməli və buna uyğun online media planlama strategiyalar hazırlamalı; 
  • Online media planlayıcı brend menecerlər ilə, offline media planlayıcı ilə birlikdə çalışaraq, mütəmadi olaraq fikir mübadilələri aparmaq, marka tanıtımına yönəlik ortaq media yayım strategiyası formalaşdırmaq;
  • Müxtəlif online media kanallarını (sosial media, Google Ads, YouTube və s.) araşdırmaq, potensialını, effektivliyini dəyərləndirmək və brendin reklam kampaniyasına və hədəf kütləsinə uyğun olanlarını seçmək;
  • Kampaniya boyunca rəqəmsal reklam aktivliyinin effektivliyini izləmək, ehtiyac yarandığı anda dərhal müdaxilə etmək; 
  • Online Media kampaniyalarının nəticələrini (views, followers, subscribers, engagements, CTR, CPC, Conversion rate, CAC və s.) müxtəlif analitik alətlərdən istifadə (Google Analytics, Facebook Insights, və s.) edərək analiz etmək, rəhbərlik və brend menecerlər üçün hesabatlar şəklində təqdim etmək. Növbəti rəqəmsal kampaniyalar üçün təkmilləşdirmələr etmək; 
  • Rəqiblərin reklam strategiyalarını izləmək və təhlil etmək. Onların istifadə etdiyi rəqəmsal media kanalları və reklam formatları haqqında məlumat toplamaq.

İş vaxtının norması:

  • 5 günlük iş rejimi;
  • İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.

Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:

  • Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir. 

İş yeri:

  • Bakı şəhəri

Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi cv@azersun.com elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. 

Email-in mövzu hissəsində “Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap