Qafqaz NET LLC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sorğu üzrə göstərilən xidmətlərin və anbardan çıxan malların aylıq hesabatını  hazırlayaraq  təqdim etmək;
  • Servis və avadanlıq sənədlərin, xidmətlərin və müştəriyə aid olan məlumatın düzgünlüyünü sorğuya əsasən yoxlamaq;
  • Gündəlik debitor,kreditor əməliyyatlarını izləmək,səhvlər aşkar olunduğu halda Xidmət, Satış və Müştəri Əlaqələri, Təchizat, Anbar şöbələri ilə əlaqə saxlayıb səhvləri düzəltmək;
  • E-qaimələri ERP sistemində əvəzləşmə bölümünə mədaxil etmək;
  • 1C proqramı və qiymətli aktlar sənədlərinə əsasən Qaimə-faktura hazırlayıb aidiyyəti üzrə göndərmək;
  • 1C proqramı və qiymətli aktlar sənədlərinə əsasən anbarda zay,nümunə və digər səbəblərdən malların silinməsini təmin etmək;
  • Gündəlik bank,kassa,ədv depozit hesablarındaki vəsaitləri 1 c proqramına mədaxil etmək;
  • Əmək haqqı və digər xərclərin  mühasibat yazılışlarını 1 c proqramına mədaxil etmək;
  • Xarici vendorlardan alınan malların Gömrük bəyannaməsini  1C proqramına işləmək;
  • Xaricdən gələn malların maya dəyərini əlavə xərclər əsasında formalaşdırmaq;
  • Həmçinin, özünün birbaşa və ya daha üst müdirlərinin tapşırıqlarını yerinə yetirmək;
  • Departamentin, habelə özünün əmək fəaliyyəti üçün yaranan əngəllərin, habelə icra dövründə yaranmış çətinliklər və ya suallarla bağlı rəhbərini məlumatlandırmaq;
  • Şirkətin strategiyası ilə tanış olmaq;
  • İcra qərarlarına düzəliş vəya dəyişikiklər ilə təmin olunmaq;
  • Fəaliyyəti çərçivəsində müvafiq sənədlərin arxivi , həmçinin cari ödənişlərə dair sənədləri vəya onların nüsxələrini əldə etmək;
  • Zəruri məlumatları rəhbərlik vəya xidmət göstərənlərlə bölüşmək;
  • Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi - Onlayn bankçılıq ilə ödənişlərin həyata keçirilməsi
  • Gələn e-qaimələrin yoxlanılması və 1C proqramına işlənilməsi 
  • Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması və üzləşmə aktların tərtib edilməsi
  • Xarici vendorlardan alınan malların Gömrük bəyannaməsini  1C proqramına işləmək 
  • E-qaimələri ERP sistemində əvəzləşmə bölümünə mədaxil etmək
  • Xaricdən gələn malların maya dəyərini əlavə xərclər əsasında formalaşdırmaq
  • Əmək haqqı,Məzuniyyətlərin hesablanması
  • BTP, 1C(ERP), Excel, Word proqramlarından yaxşı istifadə etmək
  • E-taxes.gov.az, stat.gov.az portallarindan yaxşı istifadə etmək bacarığı
  • Vəzifəsi ilə əlaqədar məsələlərə dair işçilərin sorğularını cavablandırmaq;
  • İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması;
  • Öhdəsinə düşən digər əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi
  • Analitik düşüncə və təhlil bacarığı

Tələblər:

  • Ali təhsil və ya müvafiq ixtisas
  • Minimum 2 illik təcrübə
  • Kompüter bilikləri: 1C, MS
  • İngilis, Rus və Azərbaycan dillərində həm şifahi, həm də
  • Yazılı şəkildə mükəmməl danışıq
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
  • Səlis və aydın nitq qabiliyyəti;

İş rejimi:

  • İş yeri – Bakı şəh.,Çinar Park Biznes Mərkəzi. 
  • İş günləri – həftənin 5 günü
  • İş qrafiki – 09:00 – 18:00

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Mühasib” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Qafqaz NET LLC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sorğu üzrə göstərilən xidmətlərin və anbardan çıxan malların aylıq hesabatını  hazırlayaraq  təqdim etmək;
  • Servis və avadanlıq sənədlərin, xidmətlərin və müştəriyə aid olan məlumatın düzgünlüyünü sorğuya əsasən yoxlamaq;
  • Gündəlik debitor,kreditor əməliyyatlarını izləmək,səhvlər aşkar olunduğu halda Xidmət, Satış və Müştəri Əlaqələri, Təchizat, Anbar şöbələri ilə əlaqə saxlayıb səhvləri düzəltmək;
  • E-qaimələri ERP sistemində əvəzləşmə bölümünə mədaxil etmək;
  • 1C proqramı və qiymətli aktlar sənədlərinə əsasən Qaimə-faktura hazırlayıb aidiyyəti üzrə göndərmək;
  • 1C proqramı və qiymətli aktlar sənədlərinə əsasən anbarda zay,nümunə və digər səbəblərdən malların silinməsini təmin etmək;
  • Gündəlik bank,kassa,ədv depozit hesablarındaki vəsaitləri 1 c proqramına mədaxil etmək;
  • Əmək haqqı və digər xərclərin  mühasibat yazılışlarını 1 c proqramına mədaxil etmək;
  • Xarici vendorlardan alınan malların Gömrük bəyannaməsini  1C proqramına işləmək;
  • Xaricdən gələn malların maya dəyərini əlavə xərclər əsasında formalaşdırmaq;
  • Həmçinin, özünün birbaşa və ya daha üst müdirlərinin tapşırıqlarını yerinə yetirmək;
  • Departamentin, habelə özünün əmək fəaliyyəti üçün yaranan əngəllərin, habelə icra dövründə yaranmış çətinliklər və ya suallarla bağlı rəhbərini məlumatlandırmaq;
  • Şirkətin strategiyası ilə tanış olmaq;
  • İcra qərarlarına düzəliş vəya dəyişikiklər ilə təmin olunmaq;
  • Fəaliyyəti çərçivəsində müvafiq sənədlərin arxivi , həmçinin cari ödənişlərə dair sənədləri vəya onların nüsxələrini əldə etmək;
  • Zəruri məlumatları rəhbərlik vəya xidmət göstərənlərlə bölüşmək;
  • Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi - Onlayn bankçılıq ilə ödənişlərin həyata keçirilməsi
  • Gələn e-qaimələrin yoxlanılması və 1C proqramına işlənilməsi 
  • Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması və üzləşmə aktların tərtib edilməsi
  • Xarici vendorlardan alınan malların Gömrük bəyannaməsini  1C proqramına işləmək 
  • E-qaimələri ERP sistemində əvəzləşmə bölümünə mədaxil etmək
  • Xaricdən gələn malların maya dəyərini əlavə xərclər əsasında formalaşdırmaq
  • Əmək haqqı,Məzuniyyətlərin hesablanması
  • BTP, 1C(ERP), Excel, Word proqramlarından yaxşı istifadə etmək
  • E-taxes.gov.az, stat.gov.az portallarindan yaxşı istifadə etmək bacarığı
  • Vəzifəsi ilə əlaqədar məsələlərə dair işçilərin sorğularını cavablandırmaq;
  • İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması;
  • Öhdəsinə düşən digər əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi
  • Analitik düşüncə və təhlil bacarığı

Tələblər:

  • Ali təhsil və ya müvafiq ixtisas
  • Minimum 2 illik təcrübə
  • Kompüter bilikləri: 1C, MS
  • İngilis, Rus və Azərbaycan dillərində həm şifahi, həm də
  • Yazılı şəkildə mükəmməl danışıq
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
  • Səlis və aydın nitq qabiliyyəti;

İş rejimi:

  • İş yeri – Bakı şəh.,Çinar Park Biznes Mərkəzi. 
  • İş günləri – həftənin 5 günü
  • İş qrafiki – 09:00 – 18:00

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Mühasib” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap