Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Aparıcı Network Administrator

Vakansiyanın tələbləri: 

  • Təhsil: Ali; 
  • İş təcrübəsi: Şəbəkə inzibatçılığı sahə üzrə 3 il; 
  • Cisco və Fortinet avadanlıqları ilə praktiki iş təcrübəsi.
  • Şəbəkə protokolları, təhlükəsizlik siyasətləri və troubleshooting üzrə biliklər.
  • VPN həllərinin (Site-to-Site, Remote Access) qurulması və idarə edilməsi üzrə bilik və təcrübə.
  • Marşrutlama protokollarının (OSPF, BGP, EIGRP) konfiqurasiyası və idarə olunması üzrə bilik və təcrübə.
  • Network Access Control (NAC) həlləri üzrə biliklər (təcrübə üstünlükdür).
  • Şəbəkə təhlükəsizliyi, firewall qaydaları və təhdidlərin aradan qaldırılması üzrə biliklər.
  • Şəbəkə monitorinqi və sənədləşdirmə üzrə təcrübə.
  • Cisco CCNA, CCNP və Fortinet NSE sertifikatlarına sahib namizədlərə üstünlük verilir.  

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Cisco və Fortinet şəbəkə avadanlıqlarının (Firewall, Router, Switch, Access Point, Wireless Controller) quraşdırılması, idarə edilməsi və optimallaşdırılması.
  • Şəbəkə təhlükəsizliyinin təmin edilməsi və təhlükəsizlik qaydalarına uyğun olaraq idarə edilməsi.
  • Şəbəkə problemlərinin diaqnostikası və həlli, performansın optimallaşdırılması.
  • Şəbəkə infrastrukturunun monitorinqi və müvafiq sənədləşmələrin aparılması.
  • Şəbəkənin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin hazırlanması və tətbiqi.
  • Şəbəkə təhlükəsizliyinin qorunması və mümkün zəifliklərin aradan qaldırılması. 

İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək. 

Müraciət etmək üçün, CV-nizi elektron poçt adresinə vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərməyinizi xahiş edirik.  

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Aparıcı Network Administrator

Vakansiyanın tələbləri: 

  • Təhsil: Ali; 
  • İş təcrübəsi: Şəbəkə inzibatçılığı sahə üzrə 3 il; 
  • Cisco və Fortinet avadanlıqları ilə praktiki iş təcrübəsi.
  • Şəbəkə protokolları, təhlükəsizlik siyasətləri və troubleshooting üzrə biliklər.
  • VPN həllərinin (Site-to-Site, Remote Access) qurulması və idarə edilməsi üzrə bilik və təcrübə.
  • Marşrutlama protokollarının (OSPF, BGP, EIGRP) konfiqurasiyası və idarə olunması üzrə bilik və təcrübə.
  • Network Access Control (NAC) həlləri üzrə biliklər (təcrübə üstünlükdür).
  • Şəbəkə təhlükəsizliyi, firewall qaydaları və təhdidlərin aradan qaldırılması üzrə biliklər.
  • Şəbəkə monitorinqi və sənədləşdirmə üzrə təcrübə.
  • Cisco CCNA, CCNP və Fortinet NSE sertifikatlarına sahib namizədlərə üstünlük verilir.  

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Cisco və Fortinet şəbəkə avadanlıqlarının (Firewall, Router, Switch, Access Point, Wireless Controller) quraşdırılması, idarə edilməsi və optimallaşdırılması.
  • Şəbəkə təhlükəsizliyinin təmin edilməsi və təhlükəsizlik qaydalarına uyğun olaraq idarə edilməsi.
  • Şəbəkə problemlərinin diaqnostikası və həlli, performansın optimallaşdırılması.
  • Şəbəkə infrastrukturunun monitorinqi və müvafiq sənədləşmələrin aparılması.
  • Şəbəkənin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin hazırlanması və tətbiqi.
  • Şəbəkə təhlükəsizliyinin qorunması və mümkün zəifliklərin aradan qaldırılması. 

İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək. 

Müraciət etmək üçün, CV-nizi elektron poçt adresinə vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərməyinizi xahiş edirik.  

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap