Zeytun Pharmaceuticals



Şirkət haqqında:

“Zeytun Pharmaceuticals” MMC - 09 oktyabr 2014-cü ildə təsis edilmişdir. Ölkə hüdudları üzrə 1200-dən çox apteklərə sahib olan “Zeytun Pharmaceuticals” MMC geniş bir şəbəkəyə malik olmaqla yanaşı ölkənin bütün bölgələrində daxili və xarici bazarlardan təchiz edilmiş dərman vasitələrinin topdan və pərakəndə satışı üzrə fəaliyyətini həyata keçirir. Ölkənin əczaçılıq sektorunda idxalçısı olduğu yüksək keyfiyyətli əczaçılıq məhsulları ilə seçilən Şirkətimiz Azərbaycan səhiyyə sisteminin istər dövlət, istərsə də özəl sektorunda fəaliyyət göstərən səhiyyə qurumlarına və bütün əhaliyə xidmətinlərini göstərməkdədir. Ən əsası Şirkətin qazandığı bütün uğurların özəyi isə loyallılıq və etimadlılıq sütunları üzərində formalaşdırılmış peşəkar heyət və idarəetmə standartlarıdır. Məhz bu peşəkar heyət və idarəetmə standartları hesabına da Cəmiyyətimizin uğurlarının hüdudları bitməzdir....

Əlaqə vasitələri:




Satınalma meneceri

Ümumi tələblər

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilməli;
  • Müvafiq sahədə 5 ildən artıq iş təcrübəsi (minimum 3 il rəhbər təcrübəsi);
  • “Dövlət satınalmaları haqqında” qanun barədə yüksək səviyyədə məlumatlılıq;
  • Microsoft Office proqramlarından peşəkar səviyyədə istifadə bacarığı (xüsusilə, Excel);
  • Liderlik, qərarvermə, vaxtın və resursların idarə olunması bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə təqdimetmə, ünsiyyət və komandanın idarəetməsi bacarıqları.

Vəzifə öhdəlikləri

  • Əməkdaş şirkətlərlə danışıqların aparılmasını təmin edir ;
  • Əməkdaşlıq müqavilələrinin hazırlanmasını təşkil edir ;
  • Ölkə daxilində qeydiyyatı olmayan məhsulların qeydiyyat prosesini təşkil edir ;
  • Təchizat riskinin inkişafı da daxil olmaqla gələcək tələb və potensialın planlaşdırma, qurulma və
  • idarə edilməsini təmin edir.
  • Logistika şöbəsinin əməkdaşlarını verilmiş sifariş əsasında xarici şirkətlərin göndərdiyi
  • məhsulların gömrük rəsmiləşdirilməsi üçün zəruri olan sənədlərlə öncədən məlumatlandırır ;
  • Məhsulların satışlarına nəzarət edir, ehtiyac olduqca müxtəlik aksiyalar təklif edir.
  • Satışa yararsız məhsulların utilizə olunması prosesini təşkil edir ;
  • Utizilə olunmuş məhsullara görə xərcləri hesablayır ;
  • Hesablanmış xərclər üzrə təzminatların alınmasına nəzarət edir.

İş şəraiti:

  • İş yeri: BEGOC Biznes Mərkəzi (Ünvan: Bakı şəh., Zərifə Əliyeva küç., 93);
  • 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
  • Nahar və Tibbi sığorta şirkət tərəfindən təmin olunur;
  • Karyera yüksəlişi imkanı.
  • Əmək haqqı: Namizədin təcrübəsində asılı olaraq müzakirə olunacaq.

Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməklə elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Zeytun Pharmaceuticals



Şirkət haqqında:

“Zeytun Pharmaceuticals” MMC - 09 oktyabr 2014-cü ildə təsis edilmişdir. Ölkə hüdudları üzrə 1200-dən çox apteklərə sahib olan “Zeytun Pharmaceuticals” MMC geniş bir şəbəkəyə malik olmaqla yanaşı ölkənin bütün bölgələrində daxili və xarici bazarlardan təchiz edilmiş dərman vasitələrinin topdan və pərakəndə satışı üzrə fəaliyyətini həyata keçirir. Ölkənin əczaçılıq sektorunda idxalçısı olduğu yüksək keyfiyyətli əczaçılıq məhsulları ilə seçilən Şirkətimiz Azərbaycan səhiyyə sisteminin istər dövlət, istərsə də özəl sektorunda fəaliyyət göstərən səhiyyə qurumlarına və bütün əhaliyə xidmətinlərini göstərməkdədir. Ən əsası Şirkətin qazandığı bütün uğurların özəyi isə loyallılıq və etimadlılıq sütunları üzərində formalaşdırılmış peşəkar heyət və idarəetmə standartlarıdır. Məhz bu peşəkar heyət və idarəetmə standartları hesabına da Cəmiyyətimizin uğurlarının hüdudları bitməzdir....

Əlaqə vasitələri:




Satınalma meneceri

Ümumi tələblər

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilməli;
  • Müvafiq sahədə 5 ildən artıq iş təcrübəsi (minimum 3 il rəhbər təcrübəsi);
  • “Dövlət satınalmaları haqqında” qanun barədə yüksək səviyyədə məlumatlılıq;
  • Microsoft Office proqramlarından peşəkar səviyyədə istifadə bacarığı (xüsusilə, Excel);
  • Liderlik, qərarvermə, vaxtın və resursların idarə olunması bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə təqdimetmə, ünsiyyət və komandanın idarəetməsi bacarıqları.

Vəzifə öhdəlikləri

  • Əməkdaş şirkətlərlə danışıqların aparılmasını təmin edir ;
  • Əməkdaşlıq müqavilələrinin hazırlanmasını təşkil edir ;
  • Ölkə daxilində qeydiyyatı olmayan məhsulların qeydiyyat prosesini təşkil edir ;
  • Təchizat riskinin inkişafı da daxil olmaqla gələcək tələb və potensialın planlaşdırma, qurulma və
  • idarə edilməsini təmin edir.
  • Logistika şöbəsinin əməkdaşlarını verilmiş sifariş əsasında xarici şirkətlərin göndərdiyi
  • məhsulların gömrük rəsmiləşdirilməsi üçün zəruri olan sənədlərlə öncədən məlumatlandırır ;
  • Məhsulların satışlarına nəzarət edir, ehtiyac olduqca müxtəlik aksiyalar təklif edir.
  • Satışa yararsız məhsulların utilizə olunması prosesini təşkil edir ;
  • Utizilə olunmuş məhsullara görə xərcləri hesablayır ;
  • Hesablanmış xərclər üzrə təzminatların alınmasına nəzarət edir.

İş şəraiti:

  • İş yeri: BEGOC Biznes Mərkəzi (Ünvan: Bakı şəh., Zərifə Əliyeva küç., 93);
  • 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
  • Nahar və Tibbi sığorta şirkət tərəfindən təmin olunur;
  • Karyera yüksəlişi imkanı.
  • Əmək haqqı: Namizədin təcrübəsində asılı olaraq müzakirə olunacaq.

Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməklə elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap