Respect Solutions



Şirkət haqqında:

Respect Solutions Sistem inteqrator olaraq Microsoft Bulud və Biznes Həllər üzrə yeni nəsil rəqəmsal xidmətlər sahəsində fəaliyyət göstərir. Bizim kompetensiyamız Microsoft-un Qızıl Tərəfdaşı statusu ilə təsdiqlənib. Eyni zamanda Respect Solutions  2018-ci ildə Azərbaycan üzrə İlin Tərəfdaşı nominasiyasında qalib seçilmişdir. 


Bizim Azərbaycan, Türkiyə MDB regionunda maliyyə xidmətləri, pərakəndə satış, nəqliyyat, istehsalat biznes sahələri üzrə uğurlu layihələrimiz vardır.


Sistem və həllərin birləşdirilməsi və optimallaşdırılmasında illərdən bəri qazandığımız təcrübə sayəsində şirkətimiz aşağıdakı sahələr üzər ixtisaslaşmışdır:



  • Müəssisə resurslarının planlanması (ERP) – Microsoft Dynamics ERP, CRM, HR həllərini tətbiq etməklə müəssisə resurslarının səmərəli istifadəsini təmin edirik,

  • Biznes analitikası xidmətləri – Şirkətin müxtəlif əməliyyat və uçot sistem- lərində olan böyük həcmli məlumatlarını interaktiv hesabat formatlarında vizuallaşdırırıq.

  • Müəssisə biznes sistemlərinin inteqrasiyası – tətbiqlərin biznes proseslərə effektiv inteqrasiyasını təmin etmək və arzuolunan biznes nəticələri əldə etmək;

  • Müəssisə məzmun idarəetməsi – performansı və məhsuldarlığı artırmaq, xərc və riskləri azaltmaq üçün müvafiq məlumatların müəssisəyə daha əlçatan edilməsi;

  • Məlumat təhlükəsizliyi xidmətləri – risklərin idarə edilməsi, məhsuldarlığı, məlumatların bütövlüyünü və uyğunluq səviyyəsinin yüksəldilməsini təmin edən proaktiv korporativ təhlükəsizlik strategiyalarının həyata keçirilməsi;

  • Mobil hesablama – müəssisədə mobil həllər vasitəsilə məhsuldarlığı artırmaq, xidmətin əlçatanlığı və müştəri sədaqətinin artırılması;

  • Bulud hesablama – Bulud hesablama biznesinizə çoxlu sayda faydalar təklif edir. Hər hansı bir yerdə hər hansı bir biznesinizə qoşulma rahatlığını təmin etmək üçün mahiyyətcə bir virtual ofis qurmağa imkan verir. Bugünkü biznes mühitində istifadə olunan veb dəstəkli cihazların (məsələn, smartfonlar, planşetlər) sayının artmması ilə məlumatlara giriş daha da asanlaşır.


Bizim komanda Microsoft Biznes Həlləri (MBH) və Microsoft Bulud Platfor- ması (MBP) üzrə sertifikatlı mütəxəssislərdən ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisin gündəlik fəaliyyətinin təşkili və idarə olunması;
  • Telefon zənglərinə cavab vermək və zəruri hallarda müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
  • Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatını aparmaq və onların düzgün idarə olunmasını təmin etmək;
  • Ofis ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və təchizat işlərini təşkil etmək;
  • Toplantıların və tədbirlərin təşkil olunmasında iştirak etmək;
  • Gələn qonaqları qəbul etmək;
  • Müxtəlif hesabatların, müqavilələrin və digər sənədlərin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Ofis meneceri və ya oxşar vəzifədə təcrübə;
  • MS Office proqramları ilə sərbəst işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, disiplinli, diqqətli və təşkilatçılıq bacarıqlarına malik olmaq;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan və rus dillərini bilmək mütləqdir, ingilis dilini bilmək üstünlükdür.

Təklif edirik:

  • Rəqabətədavamlı əmək haqqı;
  • Rahat iş mühiti;
  • Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanları

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Respect Solutions



Şirkət haqqında:

Respect Solutions Sistem inteqrator olaraq Microsoft Bulud və Biznes Həllər üzrə yeni nəsil rəqəmsal xidmətlər sahəsində fəaliyyət göstərir. Bizim kompetensiyamız Microsoft-un Qızıl Tərəfdaşı statusu ilə təsdiqlənib. Eyni zamanda Respect Solutions  2018-ci ildə Azərbaycan üzrə İlin Tərəfdaşı nominasiyasında qalib seçilmişdir. 


Bizim Azərbaycan, Türkiyə MDB regionunda maliyyə xidmətləri, pərakəndə satış, nəqliyyat, istehsalat biznes sahələri üzrə uğurlu layihələrimiz vardır.


Sistem və həllərin birləşdirilməsi və optimallaşdırılmasında illərdən bəri qazandığımız təcrübə sayəsində şirkətimiz aşağıdakı sahələr üzər ixtisaslaşmışdır:



  • Müəssisə resurslarının planlanması (ERP) – Microsoft Dynamics ERP, CRM, HR həllərini tətbiq etməklə müəssisə resurslarının səmərəli istifadəsini təmin edirik,

  • Biznes analitikası xidmətləri – Şirkətin müxtəlif əməliyyat və uçot sistem- lərində olan böyük həcmli məlumatlarını interaktiv hesabat formatlarında vizuallaşdırırıq.

  • Müəssisə biznes sistemlərinin inteqrasiyası – tətbiqlərin biznes proseslərə effektiv inteqrasiyasını təmin etmək və arzuolunan biznes nəticələri əldə etmək;

  • Müəssisə məzmun idarəetməsi – performansı və məhsuldarlığı artırmaq, xərc və riskləri azaltmaq üçün müvafiq məlumatların müəssisəyə daha əlçatan edilməsi;

  • Məlumat təhlükəsizliyi xidmətləri – risklərin idarə edilməsi, məhsuldarlığı, məlumatların bütövlüyünü və uyğunluq səviyyəsinin yüksəldilməsini təmin edən proaktiv korporativ təhlükəsizlik strategiyalarının həyata keçirilməsi;

  • Mobil hesablama – müəssisədə mobil həllər vasitəsilə məhsuldarlığı artırmaq, xidmətin əlçatanlığı və müştəri sədaqətinin artırılması;

  • Bulud hesablama – Bulud hesablama biznesinizə çoxlu sayda faydalar təklif edir. Hər hansı bir yerdə hər hansı bir biznesinizə qoşulma rahatlığını təmin etmək üçün mahiyyətcə bir virtual ofis qurmağa imkan verir. Bugünkü biznes mühitində istifadə olunan veb dəstəkli cihazların (məsələn, smartfonlar, planşetlər) sayının artmması ilə məlumatlara giriş daha da asanlaşır.


Bizim komanda Microsoft Biznes Həlləri (MBH) və Microsoft Bulud Platfor- ması (MBP) üzrə sertifikatlı mütəxəssislərdən ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisin gündəlik fəaliyyətinin təşkili və idarə olunması;
  • Telefon zənglərinə cavab vermək və zəruri hallarda müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
  • Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatını aparmaq və onların düzgün idarə olunmasını təmin etmək;
  • Ofis ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və təchizat işlərini təşkil etmək;
  • Toplantıların və tədbirlərin təşkil olunmasında iştirak etmək;
  • Gələn qonaqları qəbul etmək;
  • Müxtəlif hesabatların, müqavilələrin və digər sənədlərin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Ofis meneceri və ya oxşar vəzifədə təcrübə;
  • MS Office proqramları ilə sərbəst işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, disiplinli, diqqətli və təşkilatçılıq bacarıqlarına malik olmaq;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan və rus dillərini bilmək mütləqdir, ingilis dilini bilmək üstünlükdür.

Təklif edirik:

  • Rəqabətədavamlı əmək haqqı;
  • Rahat iş mühiti;
  • Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanları

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap