Azerbaijan SuperMarket

Şirkət haqqında:
Hədəfimiz nədir?
Bizim ambisiyamız Azərbaycanda ərzaq və qeyri-ərzaq məhsullarının pərakəndə satışı üzrə həmişə milli dəyərlərə bağlı olan və ölkəyə qürur verən ən etibarlı brend olmaqdır.
Missiya
Biz hədəfimizə necə nail olmağı planlaşdırırıq?
Müştərilərimizi qida, qeyri-qida məhsulları barədə məlumatlandırmaq və beynəlxalq standartlar səviyyəsində fəaliyyət göstərməklə yanaşı, bizim məqsədimiz yüksək keyfiyyətli innovativ məhsullar təklif etmək, həmçinin müştərilərimizi ruhlandırmaq, müsbət mənada təəccübləndirmək və həmişə orta gəlirli ailələr üçün münasib qiymətlər təqdim etməkdir.
Dəyərlər
Bizim məramımız nədir və biz necə davranırıq?
Biz:
Populyarıq
Əlçatanıq
Etibarlıyıq
Rahatıq
Liderik
Əlaqə vasitələri:
Junior Procurement Specialist/ Təchizat üzrə kiçik mütəxəssis
Job Role Responsibilities:
- Buy materials/services on behalf of the company and its projects, optimizing costs, observing requested time limits, and quality standards;
- Coordinate with the logistics department the delivery, custom clearance and declaration filing for the purchased products and services;
- Control stock items and plan purchasing process in accordance with stock needs;
- Collaborate in defining project vendor list;
- Issue periodic reports and/or request on progress of activities;
- Help coordinate activities with related departments;
- Perform other related duties as assigned by the Superior.
Qualification:
- Bachelor’s degree
- Fluency in Azerbaijani, Russian, and English (written and spoken)
- 1+ year of related experience
- Ability to set up a proper work process
- Ability to work in a team environment
- Ability to make accurate decisions based on analysis, experience, organizational and judgment skills
- Analytical thinking skills
- Ability to use personal computer (PC), e-mail, internet, and Microsoft Office
Interested candidates may apply for the role by sending resume to the e-mail address in the Apply for job button, mentioning "Junior Procurement Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Öhdəliklər:
- Şirkət və onun layihələri adından material/xidmətlər almaq, xərcləri optimallaşdırmaq, tələb olunan vaxt məhdudiyyətlərinə və keyfiyyət standartlarına riayət etmək;
- Alınan məhsul və xidmətlərin çatdırılması, gömrük rəsmiləşdirilməsi və bəyannamələrin verilməsini logistika şöbəsi ilə əlaqələndirmək;
- Anbar ehtiyatlarına nəzarət etmək və satınalma prosesini ehtiyat ehtiyaclarına uyğun planlaşdırmaq;
- Layihə üzrə təchizatçıların siyahısının müəyyən edilməsində iştirak etmək;
- Fəaliyyətlərin gedişatı haqqında dövri hesabatlar və/və ya sorğular vermək;
- Əlaqədar departamentlərlə fəaliyyətləri əlaqələndirməyə dəstək olmaq;
- Rəhbər tərəfindən vəzifəyə uyğun verilən digər müvafiq tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Bakalavr dərəcəsi
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində danışıq və yazışma bacarığı
- Göstərilən sahədə ən azı 1 il təcrübə
- Düzgün iş prosesini qurmaq bacarığı
- Komanda mühitində işləmək bacarığı
- Təhlil, təcrübə, təşkilatçılıq və mühakimə bacarıqlarına əsaslanaraq dəqiq qərarvermə bacarığı
- Analitik düşünmə bacarığı
- Personal kompyuter (PC), e-mail, internet, və Microsoft Office (Word, Excel, Office, Outlook, PowerPoint, MS Project) proqramından istifadə etmək bacarığı
Maraqlanan namizədlər Müraciət Et butonunda qeyd olunan e-mail ünvanına “Təchizat üzrə kiçik mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.