Cronos Construction



Şirkət haqqında:

Şirkətin fəaliyyət növü sənaye və mülki obyektlərin tikintisi, daxili təmir və tamamlama işləri, bünövrə qazıntısı və qazıntı materiallarının daşınması, tikinti işləri aparılacaq sahələrdə yararsız göllərin doldurulması və qurudulması, süni göllərin qurulması, sahələrin tikintiyə hazırlanması, tikinti sonrası abadlaşdırma, isitmə, soyutma, havalandırma, yanğından mühafizə, su təchizatı və kanalizasiya sistemlərinin, qazanxana və nasosxananın quraşdırılmasından ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma müdiri

Vəzifə öhdəlikləri

  • Satınalmalar üzrə rəhbərlik altında satınalma strategiyasının inkişafı, idarə edilməsi və həyata keçirilməsi;
  • Şirkət daxili Satınalma Prosedurlarına və Əmrlərinə riayət olunmasına nəzarət;
  • Etibarlı, peşəkar, sağlam podratçı və təchizatçı bazasının inkişaf etdirilməsinin təşkili və nəzarəti;
  • Daxili və xarici bazarların araşdırılmasının təşkili və mexanizmin işləməsinə nəzarət;
  • Sifariş edilmiş mal-material və ya xidmətlərin tələblərə uyğun şəkildə təşkilinin idarə edilməsi və sona çatdırılması
  • Podratçı və tədarükçülərin müvafiq performansının analiz edilməsi;
  • Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq təşkil və icra etmək;
  • Təchizat sifarişlərinin təşkili və idarə edilməsi (açılmış sifariş formalarının analizi, yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və satınalma üzrə mütəxəssisə yönləndirilməsi);
  • Tikinti-istismar üzrə satınalma və təchizat prosesinə və komandaya nəzarət;
  • Satınalmalar üzrə Menecerin tapşırıqlarının icrasına nəzarət və bütün ödənişlərin, təchizatla bağlı qərarların hesabatı və təsdiqinin alınması;
  • Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
  • Tenderlərin hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;
  • Satınalma pressesinin ən əlverişli və peşəkar şərtlərlə həyata keçirmək;
  • Hesabatların hazırlanması və analizi, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarə olunması;
  • Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunub huquq shobesi ile razilashdirilmasi

Xüsusi tələblər

  • Ali təhsilli;
  • CİPS sertifikasiyası (arzuolunandır)
  • Azərbaycan, rus dillərini bilməli; ingilis dili arzuolunandir
  • Müvafiq sahə üzrə ən az 3 il iş təcrübəsi;
  • MS Office (Word, Excell, Power Point, 1C) proqramlarında işləməyi bilməli;
  • Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı olmalı;
  • Problemləri həll etmə bacarığı olmalı;
  • Təhlil etmə bacarığı olmalı;
  • Ünsiyyət qurma bacarığı olmalı.

Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz CV-ərini Müraciət Et butonunda qeyd olunan elektron poçtuna göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Cronos Construction



Şirkət haqqında:

Şirkətin fəaliyyət növü sənaye və mülki obyektlərin tikintisi, daxili təmir və tamamlama işləri, bünövrə qazıntısı və qazıntı materiallarının daşınması, tikinti işləri aparılacaq sahələrdə yararsız göllərin doldurulması və qurudulması, süni göllərin qurulması, sahələrin tikintiyə hazırlanması, tikinti sonrası abadlaşdırma, isitmə, soyutma, havalandırma, yanğından mühafizə, su təchizatı və kanalizasiya sistemlərinin, qazanxana və nasosxananın quraşdırılmasından ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma müdiri

Vəzifə öhdəlikləri

  • Satınalmalar üzrə rəhbərlik altında satınalma strategiyasının inkişafı, idarə edilməsi və həyata keçirilməsi;
  • Şirkət daxili Satınalma Prosedurlarına və Əmrlərinə riayət olunmasına nəzarət;
  • Etibarlı, peşəkar, sağlam podratçı və təchizatçı bazasının inkişaf etdirilməsinin təşkili və nəzarəti;
  • Daxili və xarici bazarların araşdırılmasının təşkili və mexanizmin işləməsinə nəzarət;
  • Sifariş edilmiş mal-material və ya xidmətlərin tələblərə uyğun şəkildə təşkilinin idarə edilməsi və sona çatdırılması
  • Podratçı və tədarükçülərin müvafiq performansının analiz edilməsi;
  • Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq təşkil və icra etmək;
  • Təchizat sifarişlərinin təşkili və idarə edilməsi (açılmış sifariş formalarının analizi, yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və satınalma üzrə mütəxəssisə yönləndirilməsi);
  • Tikinti-istismar üzrə satınalma və təchizat prosesinə və komandaya nəzarət;
  • Satınalmalar üzrə Menecerin tapşırıqlarının icrasına nəzarət və bütün ödənişlərin, təchizatla bağlı qərarların hesabatı və təsdiqinin alınması;
  • Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
  • Tenderlərin hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;
  • Satınalma pressesinin ən əlverişli və peşəkar şərtlərlə həyata keçirmək;
  • Hesabatların hazırlanması və analizi, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarə olunması;
  • Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunub huquq shobesi ile razilashdirilmasi

Xüsusi tələblər

  • Ali təhsilli;
  • CİPS sertifikasiyası (arzuolunandır)
  • Azərbaycan, rus dillərini bilməli; ingilis dili arzuolunandir
  • Müvafiq sahə üzrə ən az 3 il iş təcrübəsi;
  • MS Office (Word, Excell, Power Point, 1C) proqramlarında işləməyi bilməli;
  • Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı olmalı;
  • Problemləri həll etmə bacarığı olmalı;
  • Təhlil etmə bacarığı olmalı;
  • Ünsiyyət qurma bacarığı olmalı.

Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz CV-ərini Müraciət Et butonunda qeyd olunan elektron poçtuna göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap