Qala Sigorta



Şirkət haqqında:

Cəmiyyətimiz 1998-ci ildən AIG Caspian Insurance Company adı altında sığorta sahəsində fəaliyyətə başlamış, 2010-cu ildə şirkətin adı Çartis Azərbaycan Sığorta Şirkətinə dəyişilmişdir.  


30.09.2015-ci ildən Cəmiyyətin səhmləri Azərbaycan Respublikasında fəaliyyət göstərən ilk və yeganə təkrarsığorta şirkəti olan “AzRe Təkrarsığorta” ASC tərəfindən satın alınmış və Cəmiyyətin adı dəyişdirilərək “Qala Sığorta” ASC adlandırılmışdır. 


Cəmiyyətimiz Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə əsasən sığorta sahəsində müvafiq lisenziya əsasında fəaliyyət göstərir və Maliyyə bazarlarına nəzarət orqanı tərəfindən verilmiş müvafiq icazələr əsasında dörd icbari növ daxil olmaqla, ümumilikdə iyirmi üç sığorta növü üzrə öz xidmətlərini müştərilərə təklif edir.


Qala Sığorta xeyli sayda fərdi və korporativ müştərilərlə xidmət göstərməklə yanaşı bir sıra dövlət müəssisələrinin elan etdiyi tenderlərdə də müvəffəqiyyətlə iştirak etmiş və qalib elan olunaraq öz öhdəliklərini layiqincə yerinə yetirməkdədir. Cəmiyyət qanunvericiliklə müəyyən edilmiş korporativ idarəetmə strukturuna malik olmaqla yanaşı idarəetmə və funksional strukturlarımızın əməkdaşları sığorta sahəsində uzunmüddətli təcrübəyə malik şəxslərdən təşkil olunmuşdur.


Ümumilkdə isə Cəmiyyətimizdə olan işçi heyətinin sayı 136 nəfər təşkil edir.

Əlaqə vasitələri:




Risklərin idarəedilməsi şöbəsinin mütəxəssisi

Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə:

  • Təhsil: Ali (İqtisadiyyat və ya maliyyə sahəsi üzrə);
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində səlis danışmaq və yazmaq bacarığı, ingilis dili biliyi üstünlükdür; 
  • İş təcrübəsi: Müvafiq vəzifə üzrə minimum 2 il təcrübə (risk, aktuari fəaliyyəti, audit və ya maliyyə idarəetməsi);
  • Yümşaq vərdişlər: Ünsiyyət bacarıqları, komanda ilə işləmək, problem həll etmə bacarığı, tənqidi düşüncə, adaptasiya və çevik yanaşma, məsuliyyətlilik, stressə davamlılıq.

Vəzi̇fə və öhdəli̇klər:

  • Risklərin idarə edilməsi sisteminin effektiv şəkildə işləməsi məqsədilə Direktorlar Şurasına, İdarə Heyətinə və digər nəzarət funksiyalarını həyata keçirən struktur bölmələrə zəruri köməklik göstərmək;
  • Sığortaçının ümumi risk profilinin və risklərin idarə edilməsi sisteminin monitorinqini aparmaq;
  • Risk iştahası bəyannaməsi, risklərin idarə edilməsi siyasətləri və icra prosedurlarını hazırlamaqda iştirak etmək;
  • Riskin ölçülməsi modellərinin dizaynı, seçilməsi, tətbiqi və ilkin təsdiqi prosesində iştirak etmək, müvafiq modelləri mütəmadi olaraq nəzərdən keçirmək və lazımi dəyişiklikləri etmək;
  • Sığortaçının istifadə etdiyi riskin ölçülməsi modellərindən əldə olunan hesablama nəticələri üzrə təhlillər aparmaq və dövri hesabatlar hazırlamaq;
  • Risklərin müəyyən edilmiş limitlər daxilində qalmasını təmin etmək və bu prosesə nəzarət etmək;
  • Riski müşahidə edən və vaxtında tədbirlər görən erkən xəbərdarlıq sistemlərinin yaradılması və istifadəsini həyata keçirmək;
  • Hər bir struktur bölmə üzrə yarana biləcək riskin limitlərini qruplaşdırmaq və sığortaçı üzrə ümumi müəyyən edilmiş limitlərə uyğunluğunun monitorinqini aparmaq.

Əmək şəraitinin şərtləri:

  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək. 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Risklərin İdarə edilməsi” şöbəsinə işçi yazaraq göndərmələri xahiş olunur. 

Yalnız vəzifənin tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Qala Sigorta



Şirkət haqqında:

Cəmiyyətimiz 1998-ci ildən AIG Caspian Insurance Company adı altında sığorta sahəsində fəaliyyətə başlamış, 2010-cu ildə şirkətin adı Çartis Azərbaycan Sığorta Şirkətinə dəyişilmişdir.  


30.09.2015-ci ildən Cəmiyyətin səhmləri Azərbaycan Respublikasında fəaliyyət göstərən ilk və yeganə təkrarsığorta şirkəti olan “AzRe Təkrarsığorta” ASC tərəfindən satın alınmış və Cəmiyyətin adı dəyişdirilərək “Qala Sığorta” ASC adlandırılmışdır. 


Cəmiyyətimiz Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə əsasən sığorta sahəsində müvafiq lisenziya əsasında fəaliyyət göstərir və Maliyyə bazarlarına nəzarət orqanı tərəfindən verilmiş müvafiq icazələr əsasında dörd icbari növ daxil olmaqla, ümumilikdə iyirmi üç sığorta növü üzrə öz xidmətlərini müştərilərə təklif edir.


Qala Sığorta xeyli sayda fərdi və korporativ müştərilərlə xidmət göstərməklə yanaşı bir sıra dövlət müəssisələrinin elan etdiyi tenderlərdə də müvəffəqiyyətlə iştirak etmiş və qalib elan olunaraq öz öhdəliklərini layiqincə yerinə yetirməkdədir. Cəmiyyət qanunvericiliklə müəyyən edilmiş korporativ idarəetmə strukturuna malik olmaqla yanaşı idarəetmə və funksional strukturlarımızın əməkdaşları sığorta sahəsində uzunmüddətli təcrübəyə malik şəxslərdən təşkil olunmuşdur.


Ümumilkdə isə Cəmiyyətimizdə olan işçi heyətinin sayı 136 nəfər təşkil edir.

Əlaqə vasitələri:




Risklərin idarəedilməsi şöbəsinin mütəxəssisi

Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə:

  • Təhsil: Ali (İqtisadiyyat və ya maliyyə sahəsi üzrə);
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində səlis danışmaq və yazmaq bacarığı, ingilis dili biliyi üstünlükdür; 
  • İş təcrübəsi: Müvafiq vəzifə üzrə minimum 2 il təcrübə (risk, aktuari fəaliyyəti, audit və ya maliyyə idarəetməsi);
  • Yümşaq vərdişlər: Ünsiyyət bacarıqları, komanda ilə işləmək, problem həll etmə bacarığı, tənqidi düşüncə, adaptasiya və çevik yanaşma, məsuliyyətlilik, stressə davamlılıq.

Vəzi̇fə və öhdəli̇klər:

  • Risklərin idarə edilməsi sisteminin effektiv şəkildə işləməsi məqsədilə Direktorlar Şurasına, İdarə Heyətinə və digər nəzarət funksiyalarını həyata keçirən struktur bölmələrə zəruri köməklik göstərmək;
  • Sığortaçının ümumi risk profilinin və risklərin idarə edilməsi sisteminin monitorinqini aparmaq;
  • Risk iştahası bəyannaməsi, risklərin idarə edilməsi siyasətləri və icra prosedurlarını hazırlamaqda iştirak etmək;
  • Riskin ölçülməsi modellərinin dizaynı, seçilməsi, tətbiqi və ilkin təsdiqi prosesində iştirak etmək, müvafiq modelləri mütəmadi olaraq nəzərdən keçirmək və lazımi dəyişiklikləri etmək;
  • Sığortaçının istifadə etdiyi riskin ölçülməsi modellərindən əldə olunan hesablama nəticələri üzrə təhlillər aparmaq və dövri hesabatlar hazırlamaq;
  • Risklərin müəyyən edilmiş limitlər daxilində qalmasını təmin etmək və bu prosesə nəzarət etmək;
  • Riski müşahidə edən və vaxtında tədbirlər görən erkən xəbərdarlıq sistemlərinin yaradılması və istifadəsini həyata keçirmək;
  • Hər bir struktur bölmə üzrə yarana biləcək riskin limitlərini qruplaşdırmaq və sığortaçı üzrə ümumi müəyyən edilmiş limitlərə uyğunluğunun monitorinqini aparmaq.

Əmək şəraitinin şərtləri:

  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək. 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Risklərin İdarə edilməsi” şöbəsinə işçi yazaraq göndərmələri xahiş olunur. 

Yalnız vəzifənin tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap