Caspian Invest BOKT






Kateqoriya üzrə mütəxəssis

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahə üzrə ən az 1 il iş təcrübəsi
  • Xarici dil biliyi: Rus dili və İngilis dili arzuolunandır
  • MS Excel biliyi : Yüksək səviyyədə
  • 1C-də işləmə bacarığı
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti və komanda ilə işləmə bacarığı
  • Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına müvafiq olaraq müsahibə zamanı müəyyən olunacaq.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi;
  • Müvafiq hesabatları hazırlayır və rəhbərə təqdim edir;
  • Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin  bazarda araşdırılması;
  • Satınalma fəaliyyəti və xərcləri barədə hesabatların qeydiyyatının aparılması və təqdim edilməsi
  • Müqavilələrin yoxlanması, şərtlərin diqqətlə incələnməsi və bağlanması prosesini həyata keçirmək
  • Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların və danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;
  • Satınalma ilə bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
  • Rəhbərliyin aidiyyatı xarakterli digər tapşırıq və göstərişlərinin yerinə yetirmək.

İş şəraiti:

  • İş vaxtı:  9.00 – 18.00
  • İş rejimi: 5/2
  • Ünvan: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli küç 2-ci paralel /15
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə

Bizim komandaya qoşulmaq istəyən namizədlərdən xahiş olunur ki,  cv-ni "Kateqoriya üzrə mütəxəssis " mövzu hissəsində qeyd etməklə Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçtuna göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Caspian Invest BOKT






Kateqoriya üzrə mütəxəssis

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahə üzrə ən az 1 il iş təcrübəsi
  • Xarici dil biliyi: Rus dili və İngilis dili arzuolunandır
  • MS Excel biliyi : Yüksək səviyyədə
  • 1C-də işləmə bacarığı
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti və komanda ilə işləmə bacarığı
  • Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına müvafiq olaraq müsahibə zamanı müəyyən olunacaq.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi;
  • Müvafiq hesabatları hazırlayır və rəhbərə təqdim edir;
  • Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin  bazarda araşdırılması;
  • Satınalma fəaliyyəti və xərcləri barədə hesabatların qeydiyyatının aparılması və təqdim edilməsi
  • Müqavilələrin yoxlanması, şərtlərin diqqətlə incələnməsi və bağlanması prosesini həyata keçirmək
  • Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların və danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;
  • Satınalma ilə bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
  • Rəhbərliyin aidiyyatı xarakterli digər tapşırıq və göstərişlərinin yerinə yetirmək.

İş şəraiti:

  • İş vaxtı:  9.00 – 18.00
  • İş rejimi: 5/2
  • Ünvan: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli küç 2-ci paralel /15
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə

Bizim komandaya qoşulmaq istəyən namizədlərdən xahiş olunur ki,  cv-ni "Kateqoriya üzrə mütəxəssis " mövzu hissəsində qeyd etməklə Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçtuna göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap